Δεν μπορείς να βρεις πουθενά κουβαδάκι και φτυαράκι, αλλά μπορείς να αγοράσεις μία τσάντα Gucci των 10.000 ευρώ ή ένα γκράφιτι των 250.000 ευρώ. Με αυτόν τον τρόπο περιγράφει τη ζωή στη Μύκονο ο ρεπόρτερ της Guardian.

«Αυτή η λωρίδα άμμου, στη νοτιοδυτική ακτή της Μυκόνου, δεν είναι μια απλή παραλία», γράφει ο δημοσιογράφος για γνωστή παραλία του νησιού, όπου αποφάσισε να ρωτήσει που μπορεί να αγοράσει στρώμα θαλάσσης ή άλλα «συμπράγκαλα» για την παραλία.

«Οι πελάτες μας δεν είναι συνήθως τέτοιου είδους άνθρωποι», του απάντησε η γυναίκα στην υποδοχή.

Προορισμός των celebrities

Η Μύκονος «είναι προορισμός που επιλέγουν κάποιοι από τους πιο πλούσιους και διάσημους ανθρώπους στον κόσμο. Από την Κέιτ Μος, την Λίντσεϊ Λόχαν και την Αριάνα Γκράντε, μέχρι τον Γουέιν Ρούνεϊ και τον Γιουσέιν Μπολτ. Τα χρήματα που ξοδεύουν εκεί έχουν αλλάξει άρδην την τοπική κοινότητα», γράφει ο δημοσιογράφος που ρώτησε αν μπορεί να απολαύσει το δείπνο του εκεί, αλλά το ενημέρωσαν ότι έπρεπε να είχε κάνει κράτηση εβδομάδες νωρίτερα.

«Πιθανότατα αυτό είναι καλύτερο γιατί ένα πιάτο λαβράκι θα μου κόστιζε 200 ευρώ. Μια προσπάθεια να πιω μια μπύρα στο μπαρ, όπου χωρίς εξαίρεση όλοι οι πελάτες, γέροι και νέοι χορεύουν στα τραπέζια, αποτρέπεται από μια ομάδα έξι σεκιούριτι», περιγράφει ο Βρετανός δημοσιογράφος σε γνωστή παραλία του νησιού.

Έξοδα έως και 100.000 ευρώ

Ενας από τους σεκιούριτι του εξήγησε ότι μόνο όσοι έχουν κλείσει τραπέζι επιτρέπεται να μπουν στο πάρτι. «Είναι ένα συνηθισμένο εστιατόριο μέχρι τις 6 το απόγευμα. Μετά, ξεκινά το πάρτι κάθε βράδυ. Οι άνθρωποι ξοδεύουν τεράστια ποσά, 50.000-100.000 ευρώ δεν είναι κάτι ασυνήθιστο», του είπε.

Για επιπλέον ιδιωτικότητα, οι διάσημοι μπορούν να νοικιάσουν μια καμπάνα, με τζακούζι σε εξωτερικό χώρο και μπάτλερ, για 5.000 ευρώ την ημέρα, σημειώνει.

Κέννεντυ, Ωνάσης, Σοφία Λόρεν

Η Μύκονος προσελκύει τουρίστες από τη δεκαετία του ‘20, όταν αρχαιολόγοι και κυνηγοί αρχαιοτήτων τη χρησιμοποιούσαν ως βάση για να επισκέπτονται την κοντινή Δήλο, γράφει ο Βρετανός δημοσιογράφος.

«Τη δεκαετία του ‘60, την επισκέφθηκε η Τζάκι Κέννεντυ με τον Αριστοτέλη Ωνάση. Το παράδειγμά της ακολούθησαν η Γκρέις Κέλι, η Μπριζίτ Μπαρντό και η Σοφία Λόρεν. Η Μύκονος έγινε προορισμός για τους ομοφυλόφιλους τουρίστες τη δεκαετία του ‘70, όταν άνοιξε το Pierro’s», γράφει ακόμη.

«Οπως συμβαίνει συνήθως, όταν οι διάσημοι πηγαίνουν κάπου, ακολουθούν οι σούπερ πλούσιοι. Η Ψαρού αποδείχθηκε ιδιαίτερα δημοφιλής γιατί είναι ένα φυσικό λιμάνι προστατευμένο από τα μελτέμια. Ετσι, είναι τέλειο σημείο προκειμένου να δέσουν τα σούπερ γιοτ των δισεκατομμυριούχων. Οταν επισκέφθηκα τη Μύκονο 11 τέτοια γιοτ ήταν δεμένα εκεί, ανάμεσά τους το Maltese Falcon των 300 εκατ. που λέγεται ότι το έχουν νοικιάσει ο συνιδρυτής της Google Λάρι Πέιτζ και οι ηθοποιοί Τομ Χανκς και Χιου Τζάκμαν», γράφει ο δημοσιογράφος.

Σούπερ γιοτ και ιδιωτικά τζετ στη Μύκονο

«Δεν είναι η μόνη περιοχή της Μυκόνου που έχει μεταμορφωθεί για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των σούπερ πλουσίων. Το 2015 οι Γερμανοί φίλοι Τόμας Χέιν και Μάριο Χέρτελ αγόρασαν το μπαρ Scorpios και το μεταμόρφωσαν σε άλλον έναν σούπερ- πολυτελή προορισμό για πάρτι», σημειώνει ο Νιτ και συμπληρώνει πως και εκεί πάνε συχνά διάσημοι.

«Οι ξένοι επισκέπτες στο αεροδρόμιο της Μυκόνου αυξήθηκαν σε 282.000 το πρώτο εξάμηνο του 2019. Κάθε ημέρα τον Αύγουστο περισσότερα από 200 αεροπλάνα, ανάμεσά τους ένας σημαντικός αριθμός ιδιωτικών τζετ, προσγειώνονται ή απογειώνονται εκεί. Για εκείνους που δεν έχουν το δικό τους πολυτελές γιοτ, οι επιλογές διαμονής περιλαμβάνουν ξενοδοχεία πέντε αστέρων ή υπερπολυτελείς βίλες, μία από τις οποίες νοικιάζεται για πάνω από 1 εκατ. λίρες τον μήνα. Είναι 1.400 τετραγωνικών μέτρων και διαθέτει μπάτλερ, σεφ, δύο σερβιτόρους, 8 κρεβατοκάμαρες, 9 μπάνια και εξωτερικό χώρο διασκέδασης που μπορεί να φιλοξενήσει 120 άτομα» περιγράφει το ρεπορτάζ.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο