Με στόχο τη δημιουργία του ελληνικού… Amazon η Public ανακοίνωσε τη Δευτέρα τη δημιουργία του πρώτου ελληνικού Marketplace. Πρόκειται για μια υπερσύγχρονη πλατφόρμα στην οποία θα μπορούν να εγγράφονται ελληνικές επιχειρήσεις και να πωλούν τα προϊόντα τους.

Η εταιρεία του ομίλου Olympia προχώρησε σε μια επένδυση της τάξης του ενός εκατομμυρίου προκειμένου να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Εχοντας συνολικά 67 εκατομμύρια επισκέπτες στα καταστήματά της (φυσικά και ηλεκτρονικά), η Public φιλοδοξεί να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερα καταστήματα σε ένα ηλεκτρονικό shop in a shop.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευτούν το γεγονός ότι το κατάστημα Public επισκέπτονται 41 εκατομμύρια καταναλωτές (στοιχεία για το 2017). Πλέον θα μπορούν να εκθέτουν προϊόντα όπως: Βρεφικά Είδη, Είδη Σπιτιού και Smart Living, Γυμναστικής και Sports, Προσωπικής Φροντίδας, Χόμπι και Ελεύθερου Χρόνου, Αυτοκινήτου και Μηχανής, Ταξιδιού και Εποχικά.

Ο καταναλωτής θα εισέρχεται στο νέο Marketplace, θα περιηγείται στα καταστήματα και θα κάνει τις ηλεκτρονικές του αγορές με ευκολότερο τρόπο. Το κάθε κατάστημα που έχει «παράρτημα» μέσα στην πλατφόρμα θα αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση της παραγγελίας.

Το κόστος για κάθε επιχείρηση είναι 39 ευρώ το μήνα και ήδη 20 εταιρείες έχουν «ανέβει» στην πλατφόρμα κι άλλες 27 είναι καθ’ οδόν.

Τεράστια αγορά

Ο Διευθύνων Σύμβουλος των Public, κ. Χρήστος Καλογεράκης ανέφερε ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο ανεβαίνει ραγδαία στην Ελλάδα και πρόκειται για μια αγορά 4.5 δις ευρώ ετησίως (προϊόντα και υπηρεσίες). Επίσης, υπάρχουν 3 εκατομμύρια αγοραστές από on line μαγαζιά και το 31% αυτών κάνουν 1 στις 2 συνολικές αγορές μέσω ίντερνετ.

Όπως τόνισε ο κ. Καλογεράκης: «Διαχρονικά η Public στηρίζει τη λειτουργία της στις αρχές της καινοτομίας και της συνεργασίας.  Με βάση αυτές τις αρχές επενδύουμε και δημιουργούμε το 1ο marketplace στην Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα σε Έλληνες επιχειρηματίες με μικρά ή μεγάλα καταστήματα να προωθήσουν τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους μέσα στο public.gr που δέχεται 41 εκατ. επισκέψεις το χρόνο. Αυτή τη στιγμή, ένα σημαντικό μέρος των αγορών που πραγματοποιούν οι Έλληνες γίνεται από sites του εξωτερικού, ενώ μπορεί κανείς να βρει τα ίδια και καλύτερα προϊόντα από εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Παράλληλα, μέσα από αυτές τις συνεργασίες δημιουργείται ένας τεράστιος κόσμος online επιλογών για τους πελάτες μας».

Οι πρώτες συνεργασίες αφορούν μεταξύ άλλων σε εταιρείες όπως οι: Baby City, Blue Green, GRC TECH, Just Baby, Kiddo, Kidscom, Koolfly, Lapin House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor Market, Peramax, Power Force, Safe Bebe, Terramare, Tsirikos, Unigreen, Visual Store, Zakcret Sports, Zeus, Δημητριάδης, ενώ η ομάδα συνεργατών συνεχώς διευρύνεται.

Σημαντικά κριτήρια για την ένταξη ενός καταστήματος στην πλατφόρμα Marketplace του public.gr αποτελούν η προϊοντική κατηγορία, η ταχύτητα εξυπηρέτησης πελατών, η συσκευασία αποστολής, η έγκαιρη αποστολή με βάσει το time promise κ.α. Στόχος των Public είναι να επιτευχθούν μακροχρόνιες συνεργασίες που θα φέρουν αμοιβαία οφέλη, διατηρώντας υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης προς τους Έλληνες καταναλωτές.

Την πρωτοβουλία χαιρέτισε ο Πρόεδρος του GRECA, (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου), κ. Φώτης Αντωνόπουλος, ο οποίος τόνισε τη σημασία του εγχειρήματος συνολικά, τόσο για την προώθηση του e-commerce στη χώρα μας, όσο και για την ενίσχυση της εξοικείωσης των Ελλήνων με τις online αγορές.

Για την ανάδειξη του public.gr στο 1ο marketplace στην Ελλάδα, τα Public συνεργάστηκαν με τη διεθνή εταιρεία Mirakl, η οποία –  προσφέρει σε επίπεδο τεχνολογίας την κορυφαία παγκοσμίως πλατφόρμα. Η Mirakl διαθέτει εμπειρία 45 και πλέον ετών σε θέματα marketplace έχοντας συνεργαστεί με κορυφαίoυς retailers ανά τον κόσμο, όπως Best Buy, Walmart, Fnac-Darty κ.α.   «Τα Public από την αρχή της λειτουργίας τους έδωσαν μεγάλη έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο και έχουν δημιουργήσει μία ομάδα με πολύ μεγάλη τεχνογνωσία στο e-commerce.  Μάλιστα ήταν από τις πρώτες εταιρίες στην Ευρώπη που το 2009 επένδυσε στην ATG ORACLE, την καλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο. Σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα e-commerce sites σε Ελλάδα και Κύπρο, με την ετήσια συνεισφορά στον τζίρο της εταιρίας να ανέρχεται σε 20%, ενώ διαθέτει ένα μοναδικό προϊοντικό, οnline κατάλογο με πάνω από 1 εκατ. προϊόντα», καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρείας.

Γράψτε το σχόλιο σας