Έχοντας στο ενεργητικό της το επιτυχημένο παράδειγμα του 308, η Peugeot ετοιμάζει το επόμενο μεγάλο της στοίχημα με την μορφή της νέας γενιάς του 208.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες και συστάσεις η νέα γενιά του μοντέλου θα επιχειρήσει να εφαρμόσει τη συνταγή του μεγαλύτερου αδελφού του στην supermini κατηγορία, εμπλουτίζοντας την με ακόμα περισσότερη πολυτέλεια και gadget στο όνομα της τεχνολογικής εξέλιξης και του στόχου της γαλλικής φίρμας για την καθιέρωσή της ως της «καλύτερης high-end φίρμας ευρείας αποδοχής».

Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν το νέο 208 αναμένεται να προσεγγίσει αισθητικά το 308 προς όφελος μιας ωριμότερης και ταυτόχρονα δυναμικής σχεδίασης, υιοθετώντας μεταξύ άλλων μια νέα όψη με αιχμηρά φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν LED ημέρας.

Παρά την εξελικτική του πορεία ως προς τη σχεδιαστική φόρμα που λοξοκοιτά προς μεγαλύτερες κατηγορίες, το νέο 208 θα διατηρήσει το συνολικό του μήκος κοντά στα τέσσερα μέτρα με τη διαφορά ότι υιοθετώντας κοντύτερους προβόλους σε συνδυασμό με ένα μεγαλύτερο μεταξόνιο θα εγγυηθεί και περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό.

Το παραπάνω μείγμα θα εγγυηθεί μια νέα ολοκαίνουρια αρχιτεκτονική με τα διακριτικά EMP1 την οποία ήδη εξελίσσει η Peugeot και η οποία θα ακολουθήσει την ίδια λογική με την μεγαλύτερη πλατφόρμα EMP2 η οποία φιλοξενεί, μεταξύ άλλων και το 308.

Αυτό σημαίνει ότι η νέα αρχιτεκτονική θα συμβάλλει στη σημαντική μείωση του βάρους του 208 το οποίο, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες αναμένεται να είναι ελαφρύτερο έως και κατά 100 κιλά με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την αποδοτικότητά του.

Επίσης ο περιορισμός του βάρους θα επιτρέψει στην Peugeot, να τοποθετήσει πολύ περισσότερα gadget και τεχνολογικό εξοπλισμό σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του γαλλικού μοντέλου με κυρίαρχες τις νέες λειτουργίες της μετεξέλιξης του i-Cockpit με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών όπως τον παρουσίασε προσφάτως η γαλλική φίρμα.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες αναμένεται μια σειρά ακόμη αποδοτικότερων κινητήρων diesel και βενζίνης τεχνολογίας BlueHDi και PureTech με τις βενζινοκίνητες επιλογές να ξεκινούν από τρικύλινδρα σύνολα 1,0 λίτρου και τους 70 ίππους και να φτάνουν έως τους 150 ίππους στην έκδοση των 1,2 λίτρων. Από την γκάμα δεν θα λείψει φυσικά η παραδοσιακή GTi έκδοση η οποία στην περίπτωση του 208 αναμένεται να προσεγγίζει τους 220 ίππους από κινητήρα 1,6 λίτρων.

Μεγαλύτερες θα είναι αλλαγές αναφορικά με την γκάμα των μοτέρ πετρελαίου καθώς η PSA αναμένεται να ακολουθήσει τη συνταγή του downsizing μειώνοντας την χωρητικότητα των 1,6 λίτρων μοτέρ σε 1,5 λίτρο.

Ως αποτέλεσμα οι εκδόσεις πετρελαίου του νέου 208 αναμένεται να προσφέρουν μεν αντίστοιχα επίπεδα ισχύος ξεκινώντας από τους 75 και φτάνοντας έως τους 120 ίππους, ωστόσο σε ό,τι αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα η «βάση» θα πέσει στα 75 γρ./χλμ. για τις αποδοτικότερες εκδόσεις του γαλλικού supermini.

Auto Express