Σάββατο 11 Μαϊου 2024
H επιστημονική δημοσίευση με τους 2.863 συγγραφείς

Ερευνητικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε προπτυχιακούς αμερικανούς φοιτητές αποκαλύπτει γενετικά μυστικά των βακτηριοφάγων, και δημοσιεύει μελέτη με έναν από τους μεγαλύτερους αριθμούς συγγραφέων στην επιστημονική ιστορία.

Οι βακτηριοφάγοι, ή απλώς φάγοι, είναι ιοί που επιτίθενται αποκλειστικά σε βακτήρια. Παρά την τεράστια αφθονία τους στο περιβάλλον, λίγα είναι γνωστά για τη γενετική αρχιτεκτονική τους.

Διαβάστε επίσης:

H μελέτη, αναφέρει η ερευνητική ομάδα, καταρρίπτει την άποψη ότι οι φάγοι χωρίζονται σε διακριτούς πληθυσμούς, και υποδεικνύει ότι οι ιοί αυτοί ανταλλάσσουν διαρκώς γενετικό υλικό μεταξύ τους, δημιουργώντας έτσι ένα ευρύ φάσμα γενετικής ποικιλότητας.

Οι γενετικές αναλύσεις, οι μεγαλύτερες που έχουν πραγματοποιηθεί ως σήμερα σε φάγους, δημοσιεύονται στην επιθεώρηση eLife από 2.863 ερευνητές, οι περισσότεροι προπτυχιακοί φοιτητές αμερικανικών ιδρυμάτων που συμμετείχαν στο ερευνητικό πρόγραμμα SEA-PHAGES.

Τα ευρήματα της νέας δημοσίευσης θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην κατανόηση του ρόλου των φάγων στη λειτουργία των οικοσυστημάτων αλλά και σε βακτηριακές ασθένειες που πλήττουν τον άνθρωπο.

Η μελέτη έχει έναν από τους μεγαλύτερουςαριθμούς συντακτών σε οποιοδήποτε επιστημονικό πεδίο. Η ιστορική δημοσίευση της ανακάλυψης του μποζονίου Χιγκς είχε τις υπογραφές 2.932 ερευνητών του CERN, ενώ ροηγούμενη έρευνα του ευρωπαϊκού εργαστηρίου πάνω από 3.000.

Το ρεκόρ όμως φαίνεται ότι θα καταρρίψει μια νέα δημοσίευση του CERN με πάνω από 5.000 συγγραφείς, η οποία θα δημοσιευτεί στις 14 Απριλίου.

*Προηγούμενη εκδοχή αυτού του κειμένου ανέφερε εσφαλμένα ότι η δημοσίευση για τους φάγους έχει το ρεκόρ του δεύτερου μεγαλύτερου αριθμού συγγραφέων.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Αταμάν: «Σλούκας και Χουάντσο θα παίξουν 100% στο Final Four»

Ο Εργκίν Αταμάν εξέφρασε τη βεβαιότητά του ότι τόσο ο διεθνής γκαρντ όσο και ο Ισπανός φόργουορντ θα προλάβουν το Final 4 της Euroleague.

Σάββατο 11 Μαϊου 2024