Χαμογελαστά πρόσωπα για μια εταιρεία οργανικών τροφών
Χαρά, υγεία και φύση είναι κυρίαρχα χαρακτηριστικά της οπτικής ταυτότητα της
Spotlight
-
Τι έδειξε η έρευνα των NYT για τις παρενέργειες των εμβολίων κατά του κορονοϊού
-
«Καταζητείται» - Στη μαύρη λίστα της Ρωσίας ο Ζελένσκι
-
Σκληροτράχηλοι Ισραηλινοί στρατηγοί απασφάλισαν: «Χάσαμε τον πόλεμο - Μη τολμήσουμε να μπουμε στη Ράφα»
-
Βίντεο της Washington Post «καίει» το Ισραήλ για τη δολοφονία δύο δημοσιογράφων του Al Jazeera
Η Bon Vivant είναι μια εταιρεία προϊόντων διατροφής με κάνναβη. Η μοναδική αυτή μάρκα «ντύθηκε» από ένα στούντιο σχεδιασμού με έδρα το Μόντρεαλ, με το όνομα Demande Speciale. Δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον εικονογράφο Maxime Francout και η νέα οπτική ταυτότητα μιλάει για χαρά, υγεία και φύση.
Μια γήινη παλέτα χρωμάτων είναι μια αναφορά στην οργανική προέλευση των εμπορευμάτων Bon Vivant. Το λογότυπο τυπογραφίας και το χαμογελαστό πρόσωπο σχεδιάστηκαν για να αντικατοπτρίζουν τις βασικές αξίες της μάρκας – από την ευτυχία στη βιωσιμότητα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις