Δεν «έπιασαν» το φιλί των Μπρόλιν και Μπαρδέμ οι κάμερες των Όσκαρ
Ο χορός και το φιλί που αντάλλαξαν οι ηθοποιοί Τζος Μπρόλιν και Χαβιέρ Μπαρδέμ δεν ήταν μία από τις σκηνές που κατάφεραν να «συλλάβουν» οι κάμερες που κάλυπταν την τελετή απονομής των Όσκαρ. Παρά τις δεκάδες κάμερες, τελικά, οι θεατές δεν απόλαυσαν το αυθόρμητο φιλί των Μπρόλιν και Μπαρδέμ μιας και η κάμερα στράφηκε κατευθείαν στην σύντροφο του δεύτερου Πενέλοπε Κρουθ.
Spotlight
- Γιατί ο Έβρος μπαίνει στο κάδρο του Μαξίμου
- Μέχρι και … διαλογισμό υπόσχεται το υπουργείο Υγείας στους μαθητές για καλύτερη υγεία
- 937 εθελοντές ένωσαν τις δυνάμεις τους για τη διάσωση άγριας ζωής μετά το ξέσπασμα της φωτιάς στην Αττική
- Γιώργος Σεφέρης: Η πορεία του και η κηδεία του ενάντια στη Χούντα
Στελλάκη Αγγελική
Ο χορός και το φιλί που αντάλλαξαν οι ηθοποιοί Τζος Μπρόλιν και Χαβιέρ Μπαρδέμ δεν ήταν μία από τις σκηνές που κατάφεραν να «συλλάβουν» οι κάμερες που κάλυπταν την τελετή απονομής των Όσκαρ.
Παρά τις δεκάδες κάμερες, τελικά, οι θεατές δεν απόλαυσαν το αυθόρμητο φιλί των Μπρόλιν και Μπαρδέμ μιας και η κάμερα στράφηκε κατευθείαν στην σύντροφο του δεύτερου Πενέλοπε Κρουθ.
«Ο χορός και το φιλί δεν ήταν σχεδιασμένα και εμείς επρόκειτο να δείξουμε πλάνα της Πενέλοπε όταν ο Μπαρδέμ θα ανέβαινε στη σκηνή» δήλωσε ο παραγωγός του σόου Μπρους Κοέν.
«Η αλήθεια είναι ότι το σκηνικό με τον Χαβιέρ και τον Τζος θα αποτελούσε μια εξαιρετική τηλεοπτική στιγμή, αλλά μιας και δεν ήξερε κανείς τι θα γινόταν κόψαμε την εικόνα για να δείξουμε την υπέροχη Πενέλοπε. Μέχρι η κάμερα να ξαναγυρίσει σε αυτούς είχαν φτάσει στο πόντιουμ».
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις