Μετά την αποτυχημένη απόπειρα συγχώνευσης της FCA με τη Renault, o αμερικανοϊταλικός όμιλος στρέφει τις προσπάθειες του για επίτευξη συνεργασίας στην PSA η οποία στεγάζει τις Peugeot, Citroen, DS και Opel/Vauxhall, με την οποία, όπως επιβεβαίωσαν από κοινού οι δύο όμιλοι, βρίσκονται σε συνομιλίες με στόχο την μεταξύ τους συγχώνευση, διαδικασία η οποία αν ευοδωθεί, θα δημιουργήσει την τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρεται στην κοινή ανακοίνωση που εξέδωσαν: «Σε συνέχεια πρόσφατων δημοσιευμάτων που αφορούν το ενδεχόμενο συνεργασίας ανάμεσα στον όμιλο PSA και στον όμιλο FCA, το Groupe PSA και το FCA Group επιβεβαιώνουν τη διεξαγωγή συνομιλιών με στόχο τη δημιουργία ενός εκ των μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών στον κόσμο».

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, η συμφωνία προβλέπει την πλήρη συγχώνευση των δύο εταιρειών επί ίσοις όροις με τον τρέχοντα επικεφαλής της PSA, Carlos Tavares να αναλαμβάνει τον ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου στ και τον πρόεδρο τoυ FCA Group, John Elkann να διατηρεί το ρόλο του ως προέδρου και στο νέο σχήμα.

Σε ό,τι αφορά την οικονομική πραγματικότητα των δύο εταιρειών, αξίζει να σημειωθεί ότι o όμιλος FCA κατέγραψε κατά το 2018 πωλήσεις 4,84 εκατομμυρίων οχημάτων, σημειώνοντας έσοδα ύψους 115,4 δισεκατομμυρίων ευρώ αποκομίζοντας κέρδη ύψους πέντε δισεκατομμυρίων ευρώ, μέγεθος αυξημένο κατά 34% σε σχέση με το 2017. Αντιστοίχως, ο όμιλος PSA διέθεσε το 2018, 3,88 εκατομμύρια οχήματα, αποκομίζοντας έσοδα ύψους 74 δισεκατομμυρίων ευρώ και κέρδη ύψους 3,295 δισεκατομμυρίων ευρώ,  μέγεθος αυξημένο κατά 40,4% σε σχέση με το 2017.

Με τα παραπάνω δεδομένα και για λόγους που συνδέονται με τον σχηματισμό μιας ευρύτερης εικόνας, αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμα και αν η συμφωνία ευοδωθεί, ο νέος όμιλος που θα προκύψει θα χρειαστεί αρκετό χρόνο προκειμένου να αναρριχηθεί στις πρώτες θέσεις της κατάταξης και να «απειλήσει» τους ομίλουςς VW και Toyota που κατά το 2018 διέθεσαν 10,9 και 10,59 εκατομμύρια οχήματα, αντιστοίχως.

Σημειώνεται επίσης, ότι νωρίτερα μέσα στην χρονιά η FCA είχε προσεγγίσει και τη Renaullt με τον ίδιο ακριβώς σκοπό, ωστόσο η συγκεκριμένη συμφωνία ναυάγησε καθώς, τόσο η γαλλική κυβέρνηση η οποία κατέχει σημαντικό μερίδιο στη Renault όσο και η Nissan αρνήθηκαν να την υποστηρίξουν.