To αμιγώς ηλεκτροκίνητο Renault έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 2012 και μετά από μια εκτεταμένη αναβάθμιση το 2016 ήρθε η στιγμή να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία αποκαλύπτεται, εστιάζοντας περισσότερο στη βελτίωση των προδιαγραφών του παρά στο σχεδιαστικό εντυπωσιασμό.

Έτσι, προσπερνώντας τον εξελικτικό σχεδιασμό του, ως το επίκεντρο των αλλαγών στο Zoe βρίσκεται η τοποθέτηση μπαταρίας απόδοσης 52 kWh η οποία υπόσχεται με μια πλήρη φόρτιση, αυτονομία 390 χλμ. βάσει των νέων αυστηρότερων προδιαγραφών WLTP, μέγεθος αυξημένο κατά 20% σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.

Για την αναπλήρωση της ενέργειας των μπαταριών, απαιτούνται εννέα ώρες και 25 λεπτά μέσω wallbox 7kW ή οκτώ ώρες για ενέργεια που αντιστοιχεί σε 306 χλμ. αυτονομίας. Πλην των παραπάνω που αφορούν την οικιακή φόρτιση, το Zoe μπορεί, με φόρτιση μίας ώρας, σε ταχυφορτιστή 22KW να αναπληρώσει ενέργεια που απαιτείται για 126 χλμ. αυτονομίας ενώ σε ταχυφορτιστή 50kW ο χρόνος μειώνεται σε μισή ώρα για 145 χλμ. αυτονομίας.

Παράλληλα με την επιπλέον αυτονομία, το Zoe επωφελείται και από ένα νέο ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 135 ίππων και 245 Nm ροπής το οποίο και του δίνει τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 140 χλμ./ώρα.

Σε επίπεδο σχεδίασης, παρά την εξελικτική σχεδίαση και την βελτίωση του ήδη υφιστάμενου design, το νέο Zoe διαθέτει πολλά ανασχεδιασμένα στοιχεία όπως αποκαλύπτει μια προσεκτική ματιά στο καπό τους προφυλακτήρες, τις περισσότερες λεπτομέρειες από χρώμιο και τα τεχνολογίας LED φωτιστικά σώματα με τα νέα γραφικά.

Σημαντικότερες είναι οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί στο εσωτερικό όπου το Zoe υπόσχεται καλύτερης ποιότητας πλαστικά αλλά ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών και μια οθόνη αφής 9,3 ιντσών για το infotainment η οποία παραπέμπει στο νέο Clio. Τις εξοπλιστικές προδιαγραφές συμπληρώνουν ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, σύστημα επαγωγικής φόρτισης για smartphone.