Περίπου το 40% των βραβευμένων τηλεοπτικών δραματικών σειρών στα φετινά βραβεία Feitian βασίζονταν σε πραγματικές καταστάσεις, μια εκπληκτική αναγέννηση του ρεαλισμού στην κινεζική τηλεόραση. Οι σειρές που προβλήθηκαν τα τελευταία τρία χρόνια και απεικόνιζαν την επαγγελματική ζωή στις πόλεις, τις εκστρατείες κατά της διαφθοράς και τις δυσκολίες μετεγκατάστασης ήταν οι φετινοί μεγάλοι νικητές. Πέρσι μία από τις πιο δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές ήταν το σήριαλ «Στο όνομα του λαού», που έδειχνε τη συνεχιζόμενη εκστρατεία κατά της διαφθοράς.

«Αυτός ο νεορεαλισμός είναι ενδεικτικός της αυξανόμενης πολιτιστικής αυτοπεποίθησης της Κίνας» δήλωσε η σεναριογράφος Γουάνγκ Λιπίνγκ.

« Η τηλεόραση θα πρέπει να αντικατοπτρίζει τις παρούσες κοινωνικές αξίες» πρόσθεσε η Γουάνγκ, η οποία απογοήτευσε τους απανταχού ποπ σταρ και τις νοσηρές φαντασιώσεις της prime time ψυχαγωγίας.

Η Κίνα είναι πλέον ο μεγαλύτερος παραγωγός τηλεοπτικών σειρών στον κόσμο. Πάνω από 300 δραματικές σειρές με περισσότερα από 10.000 επεισόδια γυρίζονταν κάθε χρόνο τα τελευταία χρόνια, αν και ελάχιστα ήταν υψηλής ποιότητας. Η πλειοψηφία των σεναριογράφων και των παραγωγών πιστεύει ότι η στροφή προς το ρεαλισμό είναι ιδιαίτερα επίκαιρη, καθώς οι τηλεοπτικές παραγωγές στο εξωτερικό έχουν προσελκύσει το νέο κινεζικό ακροατήριο, γεγονός που αποτελεί μία πρόκληση για την εγχώρια παραγωγή. Πιστεύουν επίσης ότι πρώτα από όλα οι καλλιτέχνες πρέπει να σκεφθούν το κοινωνικό όφελος της δουλειάς τους, αλλά και η κυβέρνηση οφείλει, όπως λένε, να τους υποστηρίξει.