Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στο δρόμο Καρδιτσομάγουλα – Αγία Τριάδα, καθώς ολοκληρώθηκαν από την Περιφέρεια Θεσσαλίας οι εργασίες επισκευής στη γέφυρα του ποταμού Μέγα. Το έργο χρηματοδοτήθηκε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, όπως ανακοινώθηκε σχετικά.

«Παραδίδουμε ασφαλή στην κυκλοφορία το δρόμο που ενώνει την Καρδιτσομαγούλα με την Αγία Τριάδα. Σε συνεργασία με τις τεχνικές μας υπηρεσίες ολοκληρώσαμε όλες τις απαραίτητες εργασίες προκειμένου οι πολίτες να μπορούν να μετακινούνται με ασφάλεια» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. Αυτό που εμείς παρατηρούμε στις φωτογραφίες πάντως είναι πως ο δρόμος αυτός ούτε στηθαίο ασφαλείας διαθέτει ούτε διαγράμμιση που γίνεται αντιληπτή.

Όσο για την ποιότητα της ασφάλτου δεν έχουμε άποψη. Μπορεί λοιπόν να αποκαταστάθηκαν οι ζημιές που είχαν εντοπιστεί και καλώς έγινε, αλλά στα δικά μας μάτια αυτός ο δρόμος για να χαρακτηριστεί ασφαλής χρειάζονται πολλά ακόμη να γίνουν. Εκτός από το στηθαίο ανάμεσα στα δυο ρεύματα κυκλοφορίας, δεν διακρίνονται στις πλευρές των δρόμων αριστερά και δεξιά μπάρες ασφαλείας για την προστασία των οδηγών-τουλάχιστον σε όλη την έκταση του δρόμου. Να μην αναφέρουμε -σε σχέση με όσα βλέπουμε στις φωτό- πως δεν υπάρχει πεζοδρόμιο και λωρίδα έκτακτης ανάγκης αν κάποιο όχημα υποστεί βλάβη για παράδειγμα.

Ενδεχομένως η αρμοδιότητα για άλλες παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο το συγκεκριμένο να ανήκει στους Δήμους, αλλά σε κάθε περίπτωση στην δική μας κρίση ο δρόμος δεν είναι ασφαλής. Παρόμοιοι δρόμοι παρατηρούνται δυστυχώς στο σύνολο σχεδόν της χώρας και αυτό είναι κάτι που πρέπει να αποτυπωθεί και να υπάρξουν βελτιώσεις καθώς η οδική ασφάλεια είναι κάτι που μας αφορά όλους.

Αναφορικά με το έργο, η Περιφέρεια Θεσσαλίας ανακοίνωσε ποιες εργασίες πραγματοποιήθηκαν.

Έγινε αποκατάσταση και θεραπεία των καθιζήσεων του οδοστρώματος και του επιχώματος, όπισθεν του βορείου ακροβάθρου της Γέφυρας του Μέγα ποταμού με την  κατασκευή μεταβατικών έργων όπισθεν του βορείου ακροβάθρου. Συγκεκριμένα κατασκευάστηκε  δοκός έδρασης, η οποία βλητρώνεται στο υφιστάμενο βάθρο,  έτσι ώστε να τοποθετηθούν δύο πλάκες πρόσβασης (4.00m x4.33m) για την θεραπεία των καθιζήσεων του επιχώματος, όπισθεν του βόρειου ακροβάθρου.

Εκατέρωθεν των πλακών πρόσβασης κατασκευάστηκαν  τοίχοι αντιστήριξης ύψους 2.00m και μήκους 5.00m. Η ανάλυση και η διαστασιολόγηση τόσο της δοκού έδρασης, όσο και των πλακών πρόσβασης, έγινε με το πρόγραμμα sofistik.

Προς αποφυγή ενδεχόμενου μελλοντικού προβλήματος υποσκαφής των νέων μεταβατικών έργων, η εξυγιαντική στρώση κρίθηκε απαραίτητη, τόσο για τη στράγγιση των υδάτων στη βάση έδρασης των τοίχων αντιστήριξης, αφετέρου δε για την εξομάλυνση των καθιζήσεων λόγω της ενδεχόμενης κυμαινόμενης περιεκτικότητας σε άργιλο λόγο των φερτών υλικών του ποταμού.