Αν άκουγε κάποιος τη φωνή του Αλέξη Τσίπρα από την Κάλυμνο χωρίς να έχει εικόνα, θα νόμιζε ότι κάποιος άλλος και όχι ο Πρωθυπουργός μιλούσε. Μια φωνή βαριά, βραχνή, αλλοιωμένη, βαθιά συναχωμένη: «Βράχνιασε ο τενόρος του λαϊκισμού» έλεγαν από τη Νέα Δημοκρατία, ακούγοντας τον κ. Τσίπρα να μοιράζει βραχνιασμένος εκατομμύρια ευρώ σε παροχές και ακόμα, αφού έχουμε εισέλθει σε προεκλογική περίοδο, να τάζει… ασφαλτοστρώσεις δρόμων ή κλειστά γυμναστήρια στο ακριτικό αυτό νησί.

Αλλά ο κ. Τσίπρας κατέχει την τέχνη της… Kolotoumpas, να κάνει δηλαδή την αδυναμία προτέρημα, λέγοντας στους έκπληκτους Καλυμνιώτες ότι έκλεισε μεν η φωνή του από ένα κρυολόγημα που τον βασανίζει, αλλά θα τους μιλήσει με τη… γλώσσα της καρδιάς. Και το ακροατήριο, όπως αναφέρει ο Βηματοδότης, χειροκρότησε αυτή την πρωθυπουργική ατάκα.

Κρυωμένος λοιπόν πήγε στην Κάλυμνο, συνοδευόμενος (πάλι) από τον Πάνο Καμμένο. Θα πρέπει όμως να προσέξει αυτό το κρύωμα (που του φράζει τον λαιμό και του αλλοιώνει τη φωνή) γιατί αύριο Πέμπτη πετά για τη Μόσχα, όπου η θερμοκρασία (σύμφωνα με τη Μετεωρολογική Υπηρεσία της Ρωσίας) θα είναι -4 βαθμούς Κελσίου και την Παρασκευή -7. Παλτό λοιπόν και κασκόλ, γιατί ο καιρός στη Μόσχα καθόλου δεν αστειεύεται και είναι σταθερά παγωμένος όλον τον χειμώνα. Μη μας γυρίσει με καμιά πνευμονία και αναβάλει και τις… παροχές.

Ήταν η δεύτερη φορά που πήγε εντός του 2018 στην Κάλυμνο. Την πρώτη ήταν ανήμερα τα Φώτα και τότε έταξε στους Καλύμνιους τη λειτουργία Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού, για να επισκεφθεί το ακριτικό νησί λίγο πριν από το τέλος του 2018 ακόμα και κρυωμένος προκειμένου να την εγκαινιάσει.

Έκοψε την κορδέλα και έταξε σχεδόν τα πάντα στους Καλυμνίους, τώρα που βγήκαμε από τα μνημόνια: προμήθεια ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού και ακτινογραφικού μηχανήματος, όπως και αξονικού τομογράφου, συντήρηση και αναβάθμιση του Δημοτικού Σχολείου Τελένδου, προμήθεια συστήματος παρακολούθησης ποιότητας ύδατος, λειτουργία Κέντρου Κοινότητας στον Δήμο Καλυμνίων, ανέγερση διώροφου κτιρίου για βρεφονηπιακό σταθμό, εγκατάσταση και λειτουργία μονάδων αφαλάτωσης, διάσωση των παραδοσιακών ξύλινων αλιευτικών σκαφών και βεβαίως την εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδύναμου ώστε, όπως είπε, να δημιουργήσει αναπτυξιακές ευκαιρίες.