Σπεράντζα Βρανά: Το «μαλλιοτράβηγμα» με τη Σοφία Βέμπο
Εξωστρεφής και σέξυ προκαλούσε ταραχές όχι μόνο λόγω της εμφάνισής της, αλλά και λόγω της πληθωρικής προσωπικότητάς της, που προκάλεσε την έκρηξη ζήλιας της Σοφίας Βέμπο.
Spotlight
-
Βαρύ πλήγμα για τους Δημοκρατικούς - Χάνουν τη στήριξη ενός από τα μεγαλύτερα εργατικά συνδικάτα
-
Αλέξης Ακριθάκης: «Και να επιτέλους το ανεκδιήγητο, διηγημένο σε εικόνες»
-
Ποιος χρησιμοποιεί ακόμα βομβητές; Κι όμως, η ρετρό τεχνολογία σώζει ζωές
-
Βούτσης: Δεν φταίει ο Κασσελάκης για την κουλτούρα – Αισθανόμαστε πολύ πικρή δικαίωση
Η Σπεράντζα Βρανά ήταν μια από τις πιο πληθωρικές γυναίκες, τόσο ως παρουσία αλλά και ως προσωπικότητα. Καθιερώθηκε ως «σέξυ μάγκισσα» μέσα από τις επιθεωρήσεις και τον κινηματογράφο. Το ταπεραμέντο της, μπορεί να την βοήθησε στην ανέλιξή της όμως έγινε και στοιχείο που προκαλούσε τη ζήλια άλλων γυναικών. Όπως της Σοφίας Βέμπο, της θρυλικής τραγουδίστριας της «νίκης» η οποία σε μια στιγμή παροξυσμού επετέθη στη Βρανά τραυματίζοντάς την.
Η Σπεράντζα Βρανά, συμμετείχε στην επιθεώρηση «Έχετε γεια βρυσούλες» στην Θεσσαλονίκη, με το θίασο της Σοφίας Βέμπο η οποία ήταν Ζευγάρι με τον στιχουργό Μίμη Τραϊφόρο.
Η σχέση τους όμως δεν ήταν εύκολη. Η Βέμπο πίστευε ότι ο Τραϊφόρος δεν της ήταν πιστός και αυτό την έκανε να ζηλεύει και να δρα ακραία.
Κάθε της κίνηση της νεαρής τότε Σπεράντζας περνούσε από το μικροσκόπιο της Βέμπο η οποία ήδη είχε δημιουργήσει στο μυαλό της το σενάριο πως κάτι τρέχει ανάμεσα σε εκείνη και τον Τραϊφόρο. Το γεγονός ότι η Βρανά δεν ενέδινε στην επίμονη διεκδίκηση ενός τεχνικού που την είχε ερωτευτεί, ενίσχυσε τις πεποιθήσεις της Βέμπο περί ειδυλλίου μεταξύ της Βρανά και του άντρα της. Έτσι ήταν κακότροπη απέναντι στη νεαρή ηθοποιό και δεν έχανε ευκαιρία να δηλώνει ευθαρσώς την αντιπάθειά που είχε για εκείνη σε κάθε ευκαιρία.
Στην Κωνσταντινούπολη όπου ο θίασος πήγε περιοδεία, η κατάσταση βγήκε εκτός ελέγχου, όταν η Βρανά πηγαίνει στο καμαρίνι του Τραϊφόρου για να τον ρωτήσει τί ώρα ήταν η πρόβα την επόμενη ημέρα. «Άκου να σου πω, δεν έχεις καμία δουλειά με τον κύριο Μίμη, άλλη φορά να ρωτάς εμένα, το άκουσες;» είπε η Βέμπο σε ένοτο ύφος και η Βρανά της αντιμίλησε γεγονός που έκανε πυροδότησε τη σχέση των δυο γυναικών.
Η ένταση μεταξύ τους κορυφώθηκε λίγες μέρες αργότερα. Ένα βράδυ μετά τη λήξη της παράστασης και ενώ οι ηθοποιοί πήγαν στα καμαρίνια τους, η Σπεράντζα παρέμενε στην κουίντα, στο πλάι της σκηνής.
«Έλα δω, Βρανά. Δεν μου λες πού νομίζεις ότι βρίσκεσαι, σε μπουλούκι και κάνεις ό,τι θες» είπε η Βέμπο. Και η Βρανά της απάντησε «Όχι σε μπουλούκι, κυρία Βέμπο, με πήρατε από το Ακροπόλ νομίζω», περιγράφει στην αυτοβιογραφία της η Σπεράντζα Βρανά.
Τότε η Βέμπο την άρπαξε από το μαλλί και άρχισε να την χτυπάει τόσο δυνατά που την τραυμάτισε σοβαρά.
«Μου είχε καταματώσει τα χέρια με τα νύχια της και το πρόσωπό μου ήταν στα μαύρα χάλια» είχε γράψει η Βρανά στην αυτοβιογραφία της.
Ο Νίκος Σταυρίδης που έτυχε να βρίσκεται στο σημείο κατάφερε να πάρει τη νεαρή ηθοποιό από τα χέρια της μαινόμενης Βέμπο. «Ε, ρε Σοφία, το παράκανες με το κοριτσάκι, τι σου έκανε στο κάτω κάτω και όλο μαζί της τα βάζεις;»
Μετά από λίγ καιρό, ο θίασος πήγε στην Κύπρο για παραστάσεις, Εκεί η Βρανά δέχτηεκ πρόταση από τον Μπουρνέλη να συνεργαστούν στην επιθεώρηση «Πικραγγουριά» και έτσι έφυγε από το θίασο της Βέμπο.
«Πίνω στην υγειά της Βρανά που είναι το καλύτερο κορίτσι του θιάσου και της εύχομαι «Καλή επιτυχία» τώρα που θα γυρίσει και καλή καριέρα γιατί της αξίζει» είπε η Βέμπο το τελευταίο βράδυ που οι συντελεστές έφαγαν μαζί.
Η Βρανά δέχτηκε τη συγγνώμη και οι δυο γυναίκες συμφιλιώθηκαν.
https://www.youtube.com/watch?v=RudBdNLTboE
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις