«Οι γονείς δεν πρέπει να παίζουν το ρόλο του δασκάλου γιατί χαλούν τη σχέση τους με τα παιδιά τους». Διευθύντρια σπουδών αλυσίδας φροντιστηρίων χρησιμοποίησε (και) αυτό το επιχείρημα, από τηλεοράσεως, για να πείσει για την αναγκαιότητα της εξωσχολικής εκπαίδευσης και στα παιδιά του Δημοτικού!

«Η διαδικασία της μελέτης δημιουργεί εντάσσεις στο σπίτι και φθορά στις σχέσεις γονέων και παιδιών» συμφώνησε έτερη καλεσμένη, εργαζόμενη και εκείνη στην ίδια επιχείρηση.

Κοντολογίς, κατά τις… ειδικούς, μια μάνα ή ένας πατέρας που βοηθάνε τα επτάχρονο, οκτάχρονο, εννιάχρονο παιδί τους στη μελέτη του, κινδυνεύουν να προκαλέσουν βλάβη στην μεταξύ τους επικοινωνία.

Πώς θα το αποφύγουν αυτό; Περιορίζοντας τη δική τους δράση στο χώρο της κουζίνας (μαγείρεμα, πλύσιμο πιάτων κλπ.), πλένοντας και σιδερώνοντας τα ρούχα του παιδιού, φροντίζοντας για την ψυχαγωγία του και φέρνοντας στο σπίτι τα χρήματα με τα οποία θα πληρώνουν το φροντιστήριό του.

Ένα φροντιστήριο που ξεκινάει από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού και που εκτός από γνώση χαρίζει και οικογενειακή ηρεμία στους πελάτες του.

Κάποτε, οι αμόρφωτοι γονείς παρέδιδαν τα παιδιά τους στον δάσκαλο για να τα κάνει ανθρώπους, αδυνατώντας οι ίδιοι να παρακολουθήσουν την πρόοδό τους ή να συμβάλουν σε αυτή.

Οι σημερινοί, μορφωμένοι σε συντριπτικό ποσοστό γονείς, καλούνται να τα παραδώσουν στον φροντιστή, με το αζημίωτο, όχι επειδή δεν μπορούν να τα βοηθήσουν στη μελέτη τους, αλλά επειδή… δεν πρέπει, αν θέλουν να τα έχουν καλά μαζί του.

Εκπαίδευση της νέας εποχής ή στυγνή κερδοσκοπία;