Μετά τη σωρεία επικρίσεων για το «πείραμα συναισθημάτων» στο Facebook, η δεύτερη τη τάξει στην εταιρεία Σέριλ Σάντμπεργκ, ζήτησε «συγγνώμη για την ελλιπή παρουσίαση» της έρευνας, λέγοντας πως δεν επρόκειτο για τίποτε παραπάνω από έρευνα δοκιμή παρεχόμενων υπηρεσιών.

Το σχόλιο της Σάντμπεργκ ήταν η πρώτη αναφορά από τη διοίκηση της εταιρείας σχετικά με την έρευνα.

«Ήταν μέρος της συνεχούς έρευνας που κάνουν οι εταιρείες για να δοκιμάσουν διάφορα προϊόντα, και δεν ήταν τίποτε άλλο. Παρουσιάστηκε ελλιπώς» είπε η Σάντμπεργκ, σύμφωνα με την Washington Post.

«Για αυτό [την ελλιπή παρουσίαση] ζητούμε συγγνώμη, δεν θέλαμε να ταράξουμε κανέναν» είπε.

Τον Ιανουάριο του 2012 ο αριθμός των θετικών και των αρνητικών μηνυμάτων που είδαν 690.000 μέλη του Facebook στο News Feed τους ήταν καθοδηγούμενος. Στο πλαίσιο της ίδιας μελέτης, συγκεντρώθηκαν και αξιολογήθηκαν ως θετικά ή ως αρνητικά και τα μηνύματα που έγραψαν όσοι είδαν τα τεχνητά αυτά μηνύματα.

Το συμπέρασμα της μελέτης ήταν πως εκείνοι που υποβλήθηκαν στην ανάγνωση λιγότερων θετικών σχολίων τελικά εκφράστηκαν με πιο αρνητική διάθεση. Αντίθετα, όσοι υποβλήθηκαν σε λιγότερους αρνητικούς όρους, έγραψαν λιγότερα αρνητικά μηνύματα. Το πείραμα έγινε με τυχαίο δείγμα μελών του Facebook και η σχετική μελέτη δημοσιεύτηκε στοProceedings of the National Academy of Sciences της 17ης Ιουνίου 2014.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ