Με τιμή που προσεγγίζει τα 1,8 εκατομμύρια δολάρια η συγκεκριμένη Harley-Davidson Softail Slim S είναι η ακριβότερη μοτοσικλέτα που έχει κατασκευαστεί ποτέ και αυτό δεν οφείλεται σε μια τυπική διαδικασία βελτίωσης ενός δίτροχου με την έννοια της «απλής» μηχανολογικής και σχεδιαστικής αναβάθμισης αλλά στη συμβολή του ελβετικού οίκου ωρολογοποιίας Bucherer στη διακόσμησή της με πολύτιμους λίθους και μέταλλα.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι τα περίπου 360 διαμάντια και οι επιχρυσωμένες επιφάνειες, εκεί όπου σε ένα τυπικό δείγμα του είδους της θα κυριαρχούσε το γυμνό μέταλλο, δεν απαιτούν μια εξίσου ενδελεχή όσο και αντάξια των πολύτιμων υλικών εργασία κατασκευής η οποία υλοποιήθηκε από τον ελβετικό κατασκευαστή κατά παραγγελία μοτοσικλετών Bundnerbike ο οποίος φυσικά δεν παρέλειψε να επιφέρει τις απαραίτητες σχεδιαστικές και άλλες αναβαθμίσεις στο σκαρί Softail Slim S προκειμένου να ταιριάζει περισσότερο με το νέο της ρόλο ως… κινητού κοσμηματοπωλείου.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, η διαδικασία κατασκευής των ιδιαίτερων σχεδιαστικών στοιχείων συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης των πολύτιμων λίθων και της επιχρύσωση των μεταλλικών επιφανειών μέχρι κεραίας καθώς ούτε καν τα πριτσίνια δεν έχουν εξαιρεθεί από το… χρυσό κανόνα, απαίτησαν περίπου 2.500 εργατοώρες.

Κάπως έτσι το αποτέλεσμα αποτιμάται σε 1,8 εκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας την προηγούμενη ακριβότερη δίτροχη πρόταση η οποία ήταν μια Vincent Black Litghtning του 1951 η οποία διατέθηκε προς 929.000 δολάρια σε δημοπρασία του οίκου Bonhams στο Las Vegas.

Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να σημειωθεί ότι επί του παρόντος, δεν έχει ανακοινωθεί κατά πόσο οι δύο εταιρείες σκοπεύουν να προσφέρουν την Blue Edition προς πώληση. Ωστόσο ακόμα και αν κάτι τέτοιο συμβεί, σε αντίθεση με την παραπάνω ιστορική Vincent Black Lightning, είναι αμφίβολο ο ιδιοκτήτης της να θελήσει να κυκλοφορεί με την Blue Edition για όλους τους προφανείς λόγους. Πάντως, θα έχει κάθε δικαίωμα να «προάγει» το γκαράζ του, αποκαλώντας το κοσμηματοπωλείο.