Δευτέρα 09 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Lidl Ελλάς: Το Όραμα για ένα Βιώσιμο Μέλλον μέσα από μία επιτυχημένη πορεία οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης

Lidl Ελλάς: Το Όραμα για ένα Βιώσιμο Μέλλον μέσα από μία επιτυχημένη πορεία οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης

Η Lidl Ελλάς ενισχύει την Ελλάδα και τους Ανθρώπους της μέσα από τη δύναμη της βιωσιμότητας, η συνεισφορά της εταιρείας μέσα από αριθμούς.

Η Lidl Ελλάς, πιστή στη δέσμευσή της για βιωσιμότητα, παρουσίασε την 9η Ετήσια Μελέτη Κοινωνικο-οικονομικών Επιδράσεων, καταγράφοντας την επίδρασή της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία το 2023, συγκρίνοντας παράλληλα τα αποτελέσματα με το πρώτο έτος λειτουργίας της στην Ελλάδα, το 1999, εναρμονισμένη πάντα με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ.

Η μελέτη αυτή ανέδειξε σημαντικά ευρήματα για το 2023. Η Lidl Ελλάς συνέβαλε με €1,01 δισ. στο ΑΕΠ της Ελλάδας, που αντιστοιχεί στο 0,53% του εθνικού ΑΕΠ, ενώ σε σχέση με το 1999 η προστιθέμενη αξία αυξήθηκε κατά 1613%, αποδίδοντας €3,68 στην οικονομία για κάθε €1 επένδυσης. Όσον αφορά το εργατικό δυναμικό, το 2023 υποστηρίχθηκαν 35.756 θέσεις εργασίας, με κάθε μία να δημιουργεί 4,3 επιπλέον θέσεις στον ιδιωτικό τομέα. Τέλος, η φορολογική συνεισφορά της εταιρείας έφτασε τα €417 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 1567% σε σχέση με το πρώτο έτος λειτουργίας της εταιρείας στην Ελλάδα. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω βασικά ευρήματα είναι ξεκάθαρη η διαρκή οικονομική και κοινωνική συνεισφορά και εξέλιξη της εταιρείας στην ελληνική αγορά.

Ας δούμε κάποια από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία της έρευνας, όπως αποτυπώνονται από τα αποτελέσματα παρακάτω.

Εξαγωγές ελληνικών προϊόντων

Στο πλαίσιο της πολυετούς εύρυθμης συνεργασίας με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές, η Lidl Ελλάς προωθεί τα προϊόντα τους σε ολόκληρο τον κόσμο. Το 2023, οι συνολικές εξαγωγές έφτασαν τα €976,8 εκατ. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια των θεματικών εβδομάδων ελληνικών προϊόντων, 409 προμηθευτές εξήγαγαν αγαθά αξίας €488,4 εκατ. σε 31 χώρες. Παράλληλα, οι εξαγωγές προϊόντων μόνιμης γκάμας ανήλθαν στα €215,7 εκατ., ενώ η δημοφιλής σειρά Eridanous έφερε κύκλο εργασιών €92,1 εκατ. με 170 μοναδικούς κωδικούς. Σημειώνεται ότι τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, με 226.806 παλέτες να ταξιδεύουν σε 24 χώρες, δημιούργησαν κύκλο εργασιών €180,6 εκατ. Συνολικά, η Lidl Ελλάς συνεργάζεται με 409 Έλληνες προμηθευτές, προωθώντας περισσότερους από 1.600 κωδικούς ελληνικών προϊόντων μέσω του διεθνούς δικτύου της.

Κοινωνική Ευθύνη και Βιωσιμότητα

Με στρατηγική πλήρως ενσωματωμένη στις αξίες της βιωσιμότητας και της υπευθυνότητας, η Lidl Ελλάς προβαίνει σε δράσεις που δημιουργούν θετικό αντίκτυπο στους ανθρώπους, την κοινωνία και το περιβάλλον. Έχοντας ως οδηγό το τρίπτυχο «Καλό για τον πλανήτη», «Καλό για τους ανθρώπους», «Καλό για σένα», επένδυσε το 2023 €1,29 εκατ. σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες. Από αυτά, €884,1 χιλ. διατέθηκαν σε έργα κοινωνικής και περιβαλλοντικής προστασίας, ενώ €407,6 χιλ. σε προσφορά προϊόντων, στηρίζοντας όσους το έχουν ανάγκη. Με οδηγό τα κριτήρια ESG και τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, η Lidl Ελλάς αποδεικνύει καθημερινά ότι επιχειρηματικότητα και κοινωνική ευθύνη μπορούν να συμβαδίζουν για έναν πιο βιώσιμο και υπεύθυνο κόσμο.

«Καλό για τον πλανήτη»

Ένα βιώσιμο μέλλον είναι δυνατόν όταν όλοι μας θα είμαστε ενεργοί και συμμέτοχοι σε πρακτικές που μειώνουν το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα.

Η Lidl Ελλάς δεσμεύεται να κάνει το καλύτερο για το περιβάλλον, προχωρώντας σε δράσεις όπως:

  • Net Zero στρατηγική έως το 2050.
  • Πρωτοβουλία REset Plastic 2025: με 5 πεδία δράσης: REduce, REdesign, REcycle, REmove και RΕsearch, για μείωση πλαστικού κατά 30% έως το 2025 και αύξηση ανακυκλωμένου πλαστικού στις συσκευασίες.
  • Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας: με 100% πράσινη ενέργεια σε όλες τις εγκαταστάσεις.
  • Πρόγραμμα LIFE CLIVUT: με δενδροφυτεύσεις στον αστικό ιστό σε συνεργασία με το ΑΠΘ.
  • Science Based Targets: με υιοθέτηση επιστημονικά τεκμηριωμένων κλιματικών στόχων, στοχεύει στην ενθάρρυνση των προμηθευτών της, υπεύθυνων για το 75% των εκπομπών που συνδέονται με τα προϊόντα, ώστε να θέσουν και οι ίδιοι τους δικούς τους κλιματικούς στόχους έως το 2026.
  • Καμπάνια Plastic Free Greece: για 4η συνεχή χρονιά, συνεχείς δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα χωρίς πλαστικά μιας χρήσης», που υλοποιείται σε συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης.

«Καλό για τους ανθρώπους»

Η Lidl Ελλάς καθημερινά προσπαθεί να βελτιώνει τις συνθήκες διαβίωσης και εργασίας, υποστηρίζοντας παράλληλα σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες, μέσω προϊόντων, χορηγιών και δωρεών σε οργανισμούς και κοινωφελείς φορείς. Συγκεκριμένα, προβαίνει σε δράσεις όπως:

  • Συνεργασία με το Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Κ.Υ.Α.Δ.Α. προσφέροντας για 4η συνεχόμενη χρονιά, προϊόντα αξίας €400.000.
  • Πρόγραμμα Δημιουργικής Απασχόλησης για Νοσηλευόμενα Παιδιά.
  • Στήριξη οικογενειών στη Θεσσαλονίκη που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.
  • Γεύματα αγάπης, όπου το 2023, διέθεσε 2.500 γεύματα την περίοδο του Πάσχα και 7.900 γεύματα τα Χριστούγεννα σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
  • Social Hackathon: ήταν ένας από τους υποστηρικτές του 3ο μαραθώνιου καινοτομίας, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης και το Υπουργείο Ανάπτυξης, ενθαρρύνοντας φορείς και κοινωνία να αναπτύξουν καινοτόμες εφαρμογές με κοινωνικό αντίκτυπο.
  • Συνεργασία με UNICEF και ActionAid στα αντίστοιχα προγράμματα «Μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών» και «Η δύναμη στο πιάτο σου» με χρηματική βοήθεια και υποστήριξη.
  • Στήριξη του CTY Greece, όπου για 10η χρονιά, χρηματοδότησε 25 πλήρεις ή 50 μερικές υποτροφίες για μαθητές (συνολικής αξίας €600.000).
  • Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας όπου για 8η χρονιά στήριξε το Κέντρο στη Νέα Μάκρη και για 2η χρονιά στην Επανομή Θεσσαλονίκης, που λειτουργούν υπό το «Χαμόγελο του Παιδιού», σε ακίνητα που έχει παραχωρήσει.

«Καλό για σένα»

Η δημιουργία ενός φιλόξενου και ασφαλούς περιβάλλοντος όπου ο κάθε εργαζόμενος θα αισθάνεται άνετα είναι μία από τις βασικές προτεραιότητες της Lidl Ελλάς. Για αυτό η εταιρεία πραγματοποιεί ολιστικά σεμινάρια και e-learnings, για τη Διαφορετικότητα, την Ενσωμάτωση και την Παρενόχληση στον εργασιακό χώρο, καλλιεργώντας ένα κλίμα ισότητας. Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρέχει:

  • Σεμινάρια και e-learnings.
  • Υβριδικό Μοντέλο Εργασίας για τη διευκόλυνση της ισορροπίας επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.
  • Πολιτική κατά της Βίας και Παρενόχλησης.
  • Παροχές για νέους γονείς, με επιπλέον υποστήριξη και διευκολύνσεις στους εργαζομένους με οικογενειακές υποχρεώσεις.
  • Δήλωση “#teamLidl, μαζί στην ισότητα”, η Διοίκηση επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για ισότητα και συμπερίληψη. Η πρωτοβουλία επισφραγίστηκε με τη συμμετοχή ως Χρυσός Χορηγός στο Athens Pride 2023, γιορτάζοντας τη διαφορετικότητα.
  • Σήμα Ισότητας “SHARE” όπου η εταιρεία βραβεύτηκε για την προώθηση της ισότητας και της ισορροπίας επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, αποτελώντας πρότυπο για τις ελληνικές επιχειρήσεις.
  • Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Lidl UP: Learn & Work, σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, τη Σ.Α.ΕΚ. Γλυφάδας και το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο. Το πρόγραμμα συνδυάζει σπουδές και πρακτική εργασία στον τομέα του λιανικού εμπορίου.

Για τη Lidl Ελλάς η φροντίδα για τους συνανθρώπους αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα γιατί πιστεύει πως η ευημερία της κοινωνίας μας είναι αδιαπραγμάτευτη. Η εταιρεία δεσμεύεται επίσης για ένα ασφαλές, φιλικό και χωρίς διακρίσεις εργασιακό περιβάλλον. Όπου λέγοντας περιβάλλον, περιβάλλον είναι και ο πλανήτης που μας χρειάζεται όλους ανεξαιρέτως, ειδικότερα τώρα που ζούμε σε εποχή κλιματικής αλλαγής και κρίσης. Σε αυτές τις δύσκολες εποχές η Lidl Ελλάς είναι παρούσα με την εταιρική της στρατηγική να είναι πλήρως ενσωματωμένη στις αξίες της βιωσιμότητας. Τα πρώτα 25 χρόνια έκλεισαν με θεαματικά νούμερα προς όφελος της ελληνικής οικονομίας, της κοινωνίας, του περιβάλλοντος και φυσικά της εταιρείας που οραματίζεται ένα μέλλον καλύτερο για όλους.

Must in

Η αποτυχία της Ρωσίας, η Συρία που έπεσε σαν χάρτινος πύργος και η απειλή νέας προσφυγικής κρίσης

Καθώς οι βασικοί σύμμαχοι του Άσαντ στη Μόσχα και την Τεχεράνη ήταν απασχολημένοι με τους δικούς τους πολέμους, η Συρία βυθίζεται ξαφνικά ξανά στο χάος.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 09 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο