Τα ονόματα που δεν πρέπει να σας διαφύγουν και αναμένεται να χαρίσουν τις πιο αξιομνημόνευτες φετινές διαδρομές

* Γράφει ο Νίκος Λιβανός 

Με τον χρόνο να μετρά αντίστροφα για την πρώτη συναρπαστική διαδρομή του φετινού ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, είναι καιρός να αρχίσετε να μελετάτε τις σημαντικότερες συμμετοχές, για να είστε σίγουροι ότι δεν θα χάσετε καμιά από τις κορυφαίες στιγμές της φετινής διοργάνωσης. Έχοντας επιδείξει εκπληκτικές πρωτιές και ακόμη πιο εντυπωσιακά ρεκόρ, οδηγοί-θρύλοι όπως ο Κάλε Ροβενπέρα, ο Σεμπάστιαν Λεμπ και ο δικός μας Λάμπρος Αθανασούλας, είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι θα σας καθηλώσουν με τις προσπάθειές τους.

Σεμπαστιάν Λεμπ: Ο «Βασιλιάς» επιστρέφει 

O μικρόσωμος Γάλλος έχει κατακτήσει εννιά παγκόσμιους τίτλους, όντας ο κορυφαίος οδηγός όλων των εποχών στο WRC.  Αρχικά ήθελε να ασχοληθεί με την γυμναστική, αλλά , γρήγορα τα… παράτησε και στράφηκε στους αγώνες – μια επιλογή για την οποία δικαιώθηκε άπειρες φορές. Κατέχει το απόλυτο ρεκόρ πρωταθλημάτων στο WRC (World Rally Championship) με εννιά σερί κατακτήσεις, 79 συνολικά κερδισμένους αγώνες, 119 θέσεις στο πόντιουμ. Έχει κερδίσει το Ράλλυ Ακρόπολις τρεις φορές (2005, 2008, 2012). Σε αριθμό νικών έχει ξεπεράσει τους άλλους θρύλους του WRC, όπως είναι ο Κόλιν Μακρέι, ο Μάρκους Γκρόνχολμ και ο Κάρλος Σάινθ. Ο Σεμπαστιάν Λεμπ επέστρεψε φέτος για λίγες εμφανίσεις στο WRC, για να αποδείξει ότι, παρά τα 49 του χρόνια, παραμένει σε άριστη φόρμα. Παρόλο που έκλεισε την καριέρα του στο WRC το 2013, τα αγωνιστικά του γάντια δεν τα κρέμασε ποτέ, αφού συμμετείχε από τότε έως και σήμερα σε διάφορες αγωνιστικές διοργανώσεις, όπως στο απαιτητικό και πολυήμερο Ντακάρ. Φέτος, τρέχει στο Ακρόπολις με FORD Puma Rally1 HYBRID.

Κάλε Ροβάνπερα: Μικρός γίγαντας  

Ο Φινλανδός οδηγός έχει κερδίσει την προσοχή όλων, τόσο με το οδηγικό του ταλέντο, όσο και με την πρωτοπορία του στο φετινό πρωτάθλημα.  Σε ηλικία 17 ετών, έγινε ο νεότερος «κατακτητής» της κατηγορίας WRC2 με αυτοκίνητα R5. Θεωρείται ένα από τα μεγάλα ταλέντα στον χώρο των ράλλυ. Τα πρώτα δείγματα από το αστείρευτο οδηγικό του ταπεραμέντο τα ζήσαμε ένα χρόνο πριν, από κοντά! Στην περσινή διοργάνωση του Ακρόπολις, κατάφερε να γίνει ο νεότερος σε ηλικία (20 ετών) νικητής στην ιστορία του ελληνικού αγώνα. Με οκτώ νίκες σε 15 ειδικές διαδρομές, ο Ροβάνπερα διέψευσε ακόμη και τους πιο δύσπιστους που αμφισβητούσαν τις ικανότητές του και ανέβηκε στο βάθρο με άνεση, αφήνοντας πίσω του ακόμη και τα πιο έμπειρα τιμόνια. Ο μικρός… γίγαντας είναι ικανός να κατακτήσει ένα ακόμη Ακρόπολις, μιας και έχει αποδείξει ότι οι αγώνες με μεγάλη δυσκολία είναι το αγαπημένο του χόμπι. Φέτος έχει την βαθμολογική πρωτοπορία στο WRC, με 203 βαθμούς έναντι των 131 του Οτ Τανάκ. Το αγωνιστικό αυτοκίνητό του στην φετινή διοργάνωση είναι ένα υβριδικό TOYOTA GR Yaris Rally1 HYBRID.

Οτ Τανάκ: Ταλέντο από… κούνια  

Κατάγεται από την Εσθονία, και το οδηγικό του ταλέντο είναι αστείρευτο.  Ο Τανάκ έγινε ο πρώτος Εσθονός που κερδίζει παγκόσμιο τίτλο σε οποιοδήποτε σπορ. Ταυτόχρονα, είναι ο άνθρωπος που έσπασε τη γαλλική κυριαρχία των Σεμπαστιάν Λεμπ και Σεμπαστιάν Οζιέ, που κρατούσε από το 2004. Ασχολήθηκε με τα ράλλυ από εφηβική ηλικία. Γεννήθηκε το 1987 και εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι μπορούσε να τρέχει σε αγώνες πριν την ηλικία των 18 ετών, κατάφερε στα 16 του χρόνια να κατακτήσει 10 αγώνες!  Το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ το πραγματοποίησε το 2009. Συνολικά, έχει κερδίσει ένα Παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλλυ, το 2019. Φέτος συμμετέχει στο Ράλλυ Ακρόπολις με HYUNDAI i20 N Rally1 HYBRID.

Ντάνι Σόρντο: Με οδηγό την εμπειρία 

Κατάγεται από την Ισπανία και έχει πολλά χιλιόμετρα στο προσωπικό του… κοντέρ και στο WRC. Έχει γεννηθεί το 1983 και στο WRC τρέχει από το 2003! Είναι από τους πιο έμπειρους οδηγούς στο μηχανοκίνητο σπορ. Στα πρώτα βήματα της καριέρα του – και πριν ακόμη μπει στα αγωνιστικά αυτοκίνητα – ασχολήθηκε με τα μότο κρος. Το 2013, πέτυχε την πρώτη του νίκη στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ μετά από οχτώ χρόνια στο WRC, 105 συμμετοχές σε αγώνες και 34 πόντιουμ. Παρά την εικοσάχρονη εμπειρία του, μέχρι σήμερα δεν έχει καταφέρει να κατακτήσει ένα Παγκόσμιο πρωτάθλημα. Φέτος συμμετέχει στο Ράλλυ Ακρόπολις με HYUNDAI i20 N Rally1 HYBRID.

 Λάμπρος Αθανασούλας: Ο δικός μας εκπρόσωπος  

Ο δικό μας Λάμπρος Αθανασούλας είναι από τους πιο ταλαντούχους Έλληνες οδηγούς. Έχει σημειώσει σημαντικές διακρίσεις σε διεθνές επίπεδο, συμπεριλαμβανομένου του Ράλλυ Ακρόπολις.  Και φέτος, όπως και πέρσι, ο Έλληνας οδηγός θα τρέξει με το ολοκαίνουριο i20 N Rally2. Έχει σχεδόν δύο δεκαετίες συμμετοχής στους αγώνες. Μάλιστα, η πρώτη του εμπλοκή στους αγώνες συνέβη το 2002 όταν κέρδισε τον διαγωνισμό «Γίνε Πρωταθλητής». Το 2008 κατέκτησε την πρώτη θέση μεταξύ των ελληνικών συμμετοχών στο Ράλλυ Ακρόπολις, εντυπωσιάζοντας με τους χρόνους του στην κατηγορία PWRC και καταφέρνοντας μάλιστα να κάνει τον πρώτο χρόνο στην Ειδική Πίστα 2. Το 2009 κέρδισε την πρώτη θέση στο Ράλλυ Ακρόπολις στην κατηγορία PWRC ανάμεσα σε 15 πληρώματα από όλο τον κόσμο.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr