Δύσκολα θα βρείτε μια προπόνηση καλύτερη από το περπάτημα, αφού δεν απαιτεί εξοπλισμό, δεν χρειάζεται προπονητή και ήδη γνωρίζετε τι πρέπει να κάνετε. Το περπάτημα είναι η ιδανική ήπια προπόνηση για να κάψετε θερμίδες, ενώ προσφέρει σημαντικά οφέλη τόσο στο σώμα όσο και στο μυαλό.

*Εγκέφαλος

Το περπάτημα ενισχύει τη ροή του αίματος προς τον εγκέφαλο, μειώνει τις ορμόνες του στρες και απελευθερώνει ενδορφίνες, βελτιώνει τη διάθεση και μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης γνωστικής εξασθένησης.

*Μύες

Ενεργοποιεί τους μυς των μηρών, ενώ τα οφέλη είναι μεγαλύτερα όταν περπατάτε σε ανηφορική κλίση.

*Οστά

Όπως συμβαίνει με κάθε προπόνηση με το βάρος του σώματος, το περπάτημα βοηθάει στη διατήρηση της υγείας των οστών.

*Βάρος

Το περπάτημα για τουλάχιστον μισή ώρα κάθε ημέρα έχει συνδεθεί με μειωμένο σωματικό βάρος, μειωμένο λίπος και μικρότερη περιφέρεια μέσης.

*Αίμα

Μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της αντίστασης στην ινσουλίνη, κρατώντας σε ισορροπία το σάκχαρο του αίματος και τα επίπεδα ενέργειας.

*Καρδιά

Η αύξηση των παλμών της καρδιάς βελτιώνει τη ροή του αίματος και ενισχύει τη λειτουργία της καρδιάς, μειώνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου.

*Πέψη

Το περπάτημα μετά το φαγητό μπορεί να διευκολύνει τη διαδικασία της πέψης, αποτρέποντας το φούσκωμα.

*Αρθρώσεις

Η σωματική άσκηση αυξάνει την κυκλοφορία του αρθρικού υγρού γύρω από τις αρθρώσεις, παρέχοντας επαρκή λίπανση και θρεπτικά στοιχεία στους χόνδρους, δηλαδή τους ιστούς που λειτουργούν ως μαξιλάρι μεταξύ των οστών.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο