Είναι αλήθεια πως το καλοκαίρι όλοι ασχολούμαστε λίγο περισσότερο με το σώμα μας. Λίγο τα στενά ρούχα που φοράμε, λίγο η παραλία που θέλουμε να πάμε, μας κάνουν να μπαίνουμε στο τριπάκι για μια πιο υγιεινή διατροφή προκειμένου να χάσουμε τα περιττά κιλά. Πόσο εύκολο όμως είναι να αποχωριστούμε όσα αγαπάμε; Με λίγη υπομονή όλα γίνονται.

Στην προσπάθειά μας αυτή δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μπορούμε να γλιτώσουμε θερμίδες πολύ εύκολα με μικρές αλλαγές στα καρυκεύματα. Συγκεκριμένα, μπορούμε να:

Τρώμε τζατζίκι χωρίς λιπαρά αντί για ξινόκρεμα

Το τζατζίκι χωρίς λιπαρά μπορεί να αντικαταστήσει και το κλασικό τζατζίκι. Μια κουταλιά της σούπας ξινόκρεμα αποδίδει 25 θερμίδες και 2 γραμμάρια λιπαρά, εκ των οποίων το 1 γραμμάριο αντιστοιχεί σε κορεσμένα λιπαρά, ενώ η ίδια ποσότητα τζατζικιού φτιαγμένο με γιαούρτι χωρίς λιπαρά αποδίδει 8 θερμίδες και 0 λιπαρά.

Χρησιμοποιούμε μαργαρίνη με λιγότερες θερμίδες αντί για βούτυρο

Μια κουταλιά της σούπας βούτυρο αποδίδει 102 θερμίδες και 4,1 γραμμάρια λιπαρά, εκ των οποίων τα 2,6 γραμμάρια κορεσμένα λιπαρά, ενώ η ελαφριά μαργαρίνη αποδίδει 45 θερμίδες και 3 γραμμάρια λιπαρά, με λιγότερο από 1 γραμμάριο κορεσμένο λίπος.

Προτιμούμε μουστάρδα αντί για μαγιονέζα

Η μουστάρδα αποδίδει μόλις 15 θερμίδες σε 1 κουταλιά της σούπας και 1,5 γραμμάρια λίπους (με 0 κορεσμένα), ενώ η μαγιονέζα στην ίδια ποσότητα σάς επιβαρύνει με 80 θερμίδες και 10 γραμμάρια λίπους (1 γραμμάριο από κορεσμένα λιπαρά). Μπορείτε να ξεκινήσετε από σήμερα και δεν θα χάσετε.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο