Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Tesla : Είχε ή δεν είχε οδηγό το μοιραίο Model S;

Tesla : Είχε ή δεν είχε οδηγό το μοιραίο Model S;

Σύμφωνα με την αστυνονία, κανείς δεν βρισκόταν στην θέση του οδηγού όταν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο βγήκε από το δρόμο

Η λειτουργία αυτόνομης οδήγησης δεν ήταν ενεργοποιημένη όταν ένα Τesla Model S χωρίς κανέναν στο τιμόνι προσέκρουσε σε δέντρο και σκότωσε δύο άτομα, διαβεβαιώνει ο Έλον Μασκ.

Ωστόσο οι αμερικανικές αρχές ενοχλήθηκαν που ενημερώθηκαν από το Twitter και όχι απευθείας από την εταιρεία και έσπευσαν να εκδώσουν ένταλμα έρευνας για την κατάσχεση δεδομένων.

Ο Μασκ υποστήριξε με ανάρτησή του στο Twitter ότι ο Αυτόματος Πιλότος δεν ήταν ενεργός τη στιγμή της σύγκρουσης και ούτως ή άλλως δεν θα μπορούσε να λειτουργεί σε δρόμους χωρίς διαγράμμιση.

«Για να το λέει στο Twitter πρέπει να έχει ήδη ανακτήσει τα δεδομένα αλλά δεν μας το έχει πει. Περιμένουμε να παραδοθούν τα δεδομένα» δήλωσε στο Reuters ο Μαρκ Χέρμαν, διευθυντής αστυνομικού τμήματος στην κομητεία Χάρις του Τέξας.

Ο Χέρμαν τόνισε πως σύμφωνα με όλες τις διαθέσιμες ενδείξεις κανείς δεν βρισκόταν στην θέση του οδηγού όταν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο βγήκε από το δρόμο σε μια στροφή και τυλίχθηκε στις φλόγες. Δύο μεσήλικοι άνδρες βρέθηκαν απανθρακωμένοι στη θέση του συνοδηγού και στο πίσω κάθισμα.

«Έχουμε καταθέσεις μαρτύρων που λένε ότι [οι δύο άνδρες] έφυγαν για να δοκιμάσουν το όχημα χωρίς οδηγό και για να δείξει στον φίλο του ότι [το αυτοκίνητο] οδηγεί μόνο του» είπε ο αξιωματικός στο Reuters.

Το περιστατικό είναι το 28 ατύχημα με όχημα Tesla που διερευνάται από την Υπηρεσία Ασφάλειας Εθνικών Αυτοκινητοδρόμων (NHTSA). Ερευνάται επίσης από το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB).

Το σύστημα Autopilot της Tesla αναλαμβάνει ένα μέρος του ελέγχου του αυτοκινήτου, αν και η εταιρεία έχει επανειλημμένα τονίσει ότι οι οδηγοί πρέπει να είναι έτοιμοι να αναλάβουν τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή.

Παρά τις ανησυχίες για την ασφάλεια των επιβατών, η εταιρεία του Έλον Μασκ σκοπεύει να λανσάρει φέτος αναβαθμισμένο λογισμικό για «πλήρως αυτόνομη» οδήγηση.

Μόλις λίγες ημέρες πριν από το τελευταίο δυστύχημα, ο Μασκ είχε υποστηρίξει στο Twitter ότι το Autopilot είναι 10 φορές λιγότερο πιθανό να οδηγήσει σε ατύχημα σε σχέση με τον μέσο οδηγό.

Sports in

«Κοκκινίζει» το «Βίλα Παρκ»: Πόσα εισιτήρια θα πάρει ο Ολυμπιακός…

Τα εισιτήρια που θα πάρει ο Ολυμπιακός για τον εκτός έδρας ημιτελικό με την Άστον Βίλα

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024