H Stefania με το Last Dance, που παρουσιάστηκε στις 10 Μαρτίου στο Ertflix, θα μας εκπροσωπήσει στον Μάιο στην 65η Eurovision και ήδη τα πρώτα στοιχεία για την ανταπόκριση του up-tempo κομματιού είναι πολύ θετικά.

Επιτυχία

Έξι ημέρες από την κυκλοφορία του το Last Dance μετράει περισσότερες από 550.000 χιλιάδες προβολές στο κανάλι της Stefanias στο Youtube και πάνω από 124.000 στο επίσημο κανάλι της Eurovision όπου ανέβηκε μόλις στις 15 Μαρτίου.

«Σκαρφάλωσε» στα Top 50 των iTunes Charts σε 15 χώρες, κατέκτησε την πρώτη θέση στο ελληνικό iTunes chart, την 4η στην Νορβηγία και το Ισραήλ, την 7η στην Φινλανδία και την 12η στην Ολλανδία και την Σουηδία.

Συγκεκριμένα, στην μεγαλύτερη διαδικτυακή ψηφοφορία που διοργανώνει το δημοφιλέστερο Eurovision site, το wiwibloggs, το Last Dance ήρθε πρώτο με 9,14% των ψήφων αφήνοντας πίσω της το μεγάλο φαβορί, την Ελβετία με 8,26%.

Στο YouTube κυκλοφόρησε βίντεο που οι φαν του διαγωνισμού από όλον τον πλανήτη αποθεώνουν την ελληνική συμμετοχή.

Αλλά και στο Spotify το κομμάτι μετράει ήδη 172.000 χιλιάδες streams, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία της Eurovision Ελληνική συμμετοχή καταφέρνει να συμπεριληφθεί σε Spotify Editorial Lists αλλά και στην πολύ δημοφιλή λίστα New Music Friday τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ολλανδία και το Βέλγιο, σύμφωνα με το gossip-tv.gr.

Οι εντυπώσεις

Στο «πλευρό» της ελληνικής αποστολής φαίνεται να είναι σημαντικά πρόσωπα της Ευρωπαϊκής καλλιτεχνικής σκηνής με τον Διευθυντή του Εθνικού θεάτρου της Σουηδίας και καλλιτεχνικό διευθυντή της Eurovision 2013/2016 να δηλώνουν στο Τwitter «Λατρεύω την ελληνική συμμετοχή στον φετινό διαγωνισμό».

Η εκτενής αναφορά της ισπανικής τηλεόρασης και των μέσων στην Ολλανδία και το Βέλγιο συμπληρώνουν αυτής της πολύ καλή πρώτης εντύπωσης που υπόσχεται πολλά τον Μάιο στο Rotterdam. Πολλοί κάνουν λόγο για την πιο υποσχόμενη συμμετοχή της Ελλάδας στην Eurovision τα τελευταία χρόνια.

Η μεγάλη πρόκληση τώρα για την Stefania και την ομάδα της, είναι να ανατρέψει τα στοιχήματα τα οποία την κατατάσσουν θέση όχι αντίστοιχη της πορείας και αποδοχής που έχει το τραγούδι στην Ευρώπη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα γραφεία στοιχημάτων λαμβάνουν υπόψιν τους τις θέσεις που έχει φέρει μια χώρα τα τελευταία χρόνια και δυστυχώς η Ελλάδα είχε καταταγεί σε χαμηλές θέσεις όπως το 2018 όπου και δεν πέρασε στον τελικό και το 2019 με την ελληνική αποστολή να φέρνει την 23 θέση στον τελικό.

Βίντεο

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr