Από τους πρώτους μήνες του 2020, καθώς η σοβαρότητα και η κλίμακα της πανδημίας κοροναϊού έγινε σαφής, οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο αντιμετώπισαν ασύγκριτες προκλήσεις που θέτει η μεγαλύτερη παγκόσμια κρίση στον τομέα της δημόσιας υγείας εδώ και πολλές γενιές.

Η βιομηχανία μόδας, φυσικά, δεν ήταν άτρωτη αλλά ήταν γρήγορη!


Οι γαλλικοί οίκοι μόδας Saint Laurent και Balenciaga και ο ιταλικός Gucci ήταν από τους πρώτους που ξεκίνησαν να κατασκευάζουν μάσκες προκειμένου να καλύψουν την έλλειψη, μεσούσης της εξάπλωσης της πανδημίας του κοροναϊού.

«Τα γαλλικά ατελιέ των οίκων Balenciaga και Yves Saint Laurent ετοιμάζονται για την κατασκευή μασκών, βάσει των πιο αυστηρών μέτρων υγειονομικής προστασίας για τους συνεργάτες τους, μόλις οι διαδικασίες παραγωγής και τα υλικά θα εγκριθούν από τις αρμόδιες αρχές», είχε δηλώσει ο όμιλος ειδών πολυτελείας Kering στον οποίο ανήκουν οι δύο οίκοι.

Οι μάσκες δεν είναι μόνο ένα αξεσουάρ

Οι μάσκες προσώπου έγιναν το απαράμιλλο αξεσουάρ της χρονιάς. Οι άνθρωποι δημιούργησαν τις δικές τους, τα brands παρήγαγαν μοναδικά σχέδια και, σχεδόν μια νύχτα, έγιναν η τελευταία πινελιά σε πολλά ντυσίματα.

Ορισμένες ετικέτες προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα στο μάρκετινγκ νέων αξεσουάρ – και σε ορισμένες περιπτώσεις, ολόκληρων γραμμών ρούχων – που έχουν αντιμικροβιακές ιδιότητες. Ενώ οι ειδικοί λένε ότι είναι δύσκολο να εκτιμηθεί εάν οι αντιμικροβιακές θεραπείες μπορούν να προστατεύσουν τους χρήστες από το Covid-19, η έννοια της προστατευτικής μόδας είναι από μόνη της καθοριστική τάση.

Ερχόμενοι σε ακόμα ένα έτος που δεν μπορούμε να φύγουμε ποτέ από το σπίτι χωρίς μάσκα στο πρόσωπο μας, οι τελευταίες κυβερνητικές ανακοινώσεις ήδη αποκλείουν το ενδεχόμενο να τις αποχωριστούμε σύντομα.  Επειδή σε κάποιες πόλεις ή χώρες απλώς χαλαρώνουν οι περιορισμοί, δεν σημαίνει ότι τα προστατευτικά καλύμματα προσώπου είναι πλέον άχρηστα αλλά στην πραγματικότητα, το αντίθετο.

Καθώς θα επιστρέψουμε (cross fingers) στην κοινωνική μας ζωή τους επόμενους μήνες, οι μάσκες προσώπου θα είναι πιο σημαντικές από ποτέ για τη διατήρηση των ποσοστών μόλυνσης σε μια πορεία προς τα κάτω και είναι πιθανό να παραμείνουν στην ζωή και το πρόσωπο μας πολύ μετά την ολοκλήρωση των εμβολιασμών.

View this post on Instagram

A post shared by @theluxuriousdealer

Όχι μόνο η σημασία τους έχει όλο και περισσότερο «μονοπωλήσει» την εθνική συνείδηση, αλλά και οι μάρκες έχουν αυξήσει όλο και περισσότερο στην πρόκληση να κάνουν το βασικό αξεσουάρ μια μοδάτη προτεραιότητα.

Δείτε παρακάτω προτάσεις για γυναίκες και άνδρες

Hawes & Curtis

Michael Ngo

5226 by Celia Kritharioti

A Bathing Ape

Iets Frans…

AGR

Marine Serre

Calm x Roman Kemp

Stella McCartney

Louis Vuitton

Seletti

Stuff

Balenciaga

Dolce & Gabbana

Christopher Kane

SLIP

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο