Όλοι οι δρόμοι οδήγησαν τον Leonard Lauder στην οικογενειακή επιχείρηση.

Ξεκινώντας από όταν ήταν μικρό παιδί – ο Lauder γράφει στο πρόσφατη αυτοβιογραφία του με τίτλο The Company I Keep – παρακολούθησε τη μητέρα του (αργότερα μαζί με τον πατέρα του, Joseph) να κατασκευάζει το brand καλλυντικών Estée Lauder, την οποία αφιέρωσε στο να κάνει τις γυναίκες να νιώθουν ξεχωριστές.

Τα πρώτα χρόνια

«Είμαστε κάτι περισσότερο από μια οικογενειακή επιχείρηση», είπε ο Joseph στηThe New York Times το 1958, δώδεκα χρόνια μετά την επίσημη ίδρυση της εταιρείας.

«Είμαστε μια οικογένεια στην επιχείρηση». Η Estée ανέπτυξε προϊόντα – πρώτα κρέμες, έπειτα μακιγιάζ και αρώματα – ενώ έπεισε πολυτελή πολυκαταστήματα όπως η Saks Fifth Avenue να τα πουλήσουν.

Ο άντρας της και ο μεγαλύτερος γιος της βοήθησαν στη συσκευασία, την παράδοση και τον εφοδιασμό.

Όταν ήρθε η ώρα για τον νεαρό Leonard να πάει στο κολέγιο, ο πατέρας του τον συμβούλεψε να γίνει χημικός («Φτιάξε τις κρέμες», είπε στον γιο του).

Αλλά ο Leonard είχε άλλα σχέδια. Σπούδασε σχετικά με τις επιχειρήσεις και μετά από λίγα χρόνια στο Ναυτικό, προσχώρησε στην εταιρεία το 1958 για να εξελίξει σε μια παγκόσμια μάρκα καλλυντικών με δισεκατομμύρια τζίρο.

Διετέλεσε πρόεδρος της Estée Lauder από το 1972 έως το 1995 και ήταν επίσης διευθύνων σύμβουλος από το 1982 έως το 1999, έως ότου αποσύρθηκε.

Σήμερα, 29 brands – συμπεριλαμβανομένων των MAC, Bobbi Brown και Clinique – βρίσκονται υπό την αιγίδα των εισηγμένων στο Χρηματιστήριο εταιρειών της Estée Lauder, των οποίων τα προϊόντα πωλούνται σε 150 χώρες.

Οικονομικές κινήσεις

Ο όμιλος ομορφιάς ανήκει εν μέρει σε έξι μέλη της οικογένειας Lauder, όλοι δισεκατομμυριούχοι χάρη στα μερίδιά τους στην εταιρεία.

Ο αδερφός του Lauder, Ρόναλντ, είναι ο πρόεδρος της Clinique . Η μεγαλύτερη κόρη του Ρόναλντ, η Τζέιν, είναι η παγκόσμια πρόεδρος της Clinique.

Ο γιος του Λεονάρντ, Γουίλιαμ είναι ο πρόεδρος και ο μικρότερος γιος του Γκάρι, ο οποίος δεν ακολούθησε τα βήματα του πατέρα του, είναι ένας επιχειρηματίας που εδρεύει στη Silicon Valley.

Με το απομνημονεύμα του, ο Leonard Lauder μεταφέρει τους αναγνώστες σε ένα ταξίδι πολλών γενεών από τη δεκαετία του 1940, όταν οι στρατηγικές μάρκετινγκ και μάρκετινγκ της Estée (πολλά δωρεάν δείγματα) αλληλεπιδρούσαν με τους πελάτες και τους επιχειρηματικούς της συνεργάτες, έως το 2020, όταν ο Leonard που βάσει του Forbes, εκτιμάται ότι έχτισε μια εταιρεία που αξίζει 21,3 δισεκατομμύρια δολάρια, έδωσε πολλές προοπτικές σε μια γενιά Lauder..

Μια ιστορία της συνεχώς μεταβαλλόμενης βιομηχανίας καλλυντικών το βιβλίο του, είναι ένα βιβλίο για επίδοξους επιχειρηματίες.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr