Σε απάντηση στη συνεχιζόμενη κρίση του κοροναϊός, το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας (BFC) ανακοίνωσε ότι η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου θα συγχωνεύσει τις επιδείξεις γυναικείων και ανδρικών συλλογών σε ένα «ουδέτερο φύλου» σχήμα.

View this post on Instagram

On Friday 12th June, London Fashion Week will relaunch as a digital only platform, open to all and merging womenswear and menswear in light of the current environment, for designers to tell their stories through collections, creative collaborations, podcast and videos. www.londonfashionweek.co.uk will be accessible to all audiences; embracing the cultural commentary, creativity and humorous spirit for which British Fashion and London are known. Sign up to be notified when the platform launches and experience #LFW as a digital event this June via link in bio.

A post shared by London Fashion Week (@londonfashionweek) on

Η προγραμματισμένη για τις 12 έως 15 Ιουνίου Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου θα είναι αποκλειστικά ψηφιακή.

Με έμφαση στην αφήγηση και τη φωνή Βρετανών δημιουργών και επιχειρήσεων μόδας η φετινή διοργάνωση, που διεξάγεται στις ημερομηνίες της Εβδομάδας Ανδρικής Μόδας του Λονδίνου θα φιλοξενήσει πολυμεσικό περιεχόμενο από σχεδιαστές, καλλιτέχνες και συνεργάτες brand στον ιστότοπό της.

Ο σκοπός είναι να συνδεθεί η κοινότητα της μόδας, να καταστούν δυνατές συνεργασίες και να ενωθούν η μόδα, ο πολιτισμός και η τεχνολογία.

«Πολλές από τις επιχειρήσεις μας ανέκαθεν αγκάλιαζαν την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου ως πλατφόρμα όχι μόνο για τη μόδα, αλλά και για την επιρροή της στην κοινωνία, την ταυτότητα και τον πολιτισμό» δήλωσε η Κάρολαϊν Ρας, διευθύνουσα σύμβουλος του Βρετανικού Συμβουλίου Μόδας.

«Η σημερινή πανδημία μας οδηγεί όλους να προβληματιστούμε πιο έντονα για την κοινωνία στην οποία ζούμε και για το πώς θέλουμε να ζήσουμε τη ζωή μας και να χτίσουμε επιχειρήσεις όταν την ξεπεράσουμε» ανέφερε.

«Η άλλη πλευρά αυτής της κρίσης, ελπίζουμε να αφορά τη βιωσιμότητα, τη δημιουργικότητα και προϊόν που εκτιμάτε, σέβεστε, λατρεύετε.

Δημιουργώντας μια πολιτιστική πλατφόρμα εβδομάδας μόδας, προσαρμόζουμε την ψηφιακή καινοτομία ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες μας σήμερα και ως κάτι που πρέπει να οικοδομήσουμε ως παγκόσμιο μέσο παρουσίασης για το μέλλον.

Οι σχεδιαστές θα μπορούν να μοιράζονται τις ιστορίες τους και τις συλλογές τους, με μια ευρύτερη παγκόσμια κοινότητα» πρόσθεσε.

Οι έμποροι και καταναλωτές θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτήν τη νέα ψηφιακή εμπειρία, η οποία θα προσφέρει συνεντεύξεις, podcasts, ημερολόγια σχεδιαστών, διαδικτυακά σεμινάρια και ψηφιακές επιδείξεις μόδας.

Το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας θα συνεργαστεί με το Amazon Launchpad, το Facebook, το Google, το Instagram και το Youtube, πλατφόρμες που θα βοηθήσουν τους Βρετανούς σχεδιαστές να προσεγγίσουν εμπορικούς εταίρους και κοινό.

Γράψτε το σχόλιο σας