Ο σχεδιαστής αξεσουάρ, Johnny Coca τερματίζει τη συνεργασία του με το βρετανικό brand Mulberry μετά από μια πειραματική περίοδο κατά την οποία ο οίκος δερμάτινων ειδών έκανε απόπειρες στον τομέα των έτοιμων ενδυμάτων και στην πασαρέλα.

View this post on Instagram

Bom dia! A @mulberryengland anuncia na manhã desta terça-feira a saída do seu diretor criativo Johnny Coca, depois de cinco anos no cargo. Coca, que deixou a equipe da @celine em 2015, ajudou a transformar a marca britânica em uma proposta de estilo de vida, criando novas famílias de bolsas, incluindo "Amberley" e "Iris", introduzindo linhas de eyewear e tênis, e relançando as linhas de acessórios e joias masculinas. Ele também moldou uma divisão calçados e ready-to-wear com o Onward Luxury Group, e ajudou a empresa a avançar ainda mais na esfera da sustentabilidade. A Mulberry informa que busca um sucessor, e Coca não revelou seus novos planos. #mulberry #johnnycoca

A post shared by Harper's Bazaar Brasil (@bazaarbr) on

Ο Coca, ο οποίος γεννήθηκε στη Σεβίλλη, σπούδασε στη Γαλλία στη Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών κοντά στο Μπορντό, Μηχανολογία Αυτοκινήτων και Αεροναυπηγική στη Βρέστη και Βιομηχανικό Σχεδιασμό στην Αρχιτεκτονική Σχολή του Ecole Boule στο Παρίσι ανέλαβε διευθυντής δημιουργικού του βρετανικού οίκου μόδας τον Ιούλιο του 2015.

Αποστολή του ήταν να δώσει νέα ώθηση στην «προσιτή πολυτέλεια» ενός εμπορικού σήματος που ανέκαμπτε μετά από μια καταστροφική προσπάθεια να μετατοπιστεί στην υπερπολυτέλεια.

Ο Coca έκανε ντεμπούτο στον Mulberry με τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2016, στην οποία κυριαρχούσαν αναγνωρίσιμα αρχέτυπα του βρετανικού στυλ.

Ο σχεδιαστής σε δήλωσή του ανέφερε:

«Απόλαυσα την περίοδο σε αυτό το θρυλικό brand της βρετανικής κληρονομιάς και θα ήθελα να ευχαριστήσω τις εκπληκτικές ομάδες και όλους όσοι με υποστήριξαν κατά τη διάρκεια του χρόνου μου εδώ.

Είμαι περήφανος για όλα όσα έχουμε επιτύχει και για τις συλλογές που έχουμε δημιουργήσει. Το πάθος και η αφοσίωση που έχω δει στο Mulberry ήταν απίστευτα και μου άρεσε που ήμουν μέρος της ιστορίας της μάρκας».

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Johnny για τη συνεισφορά τα τελευταία πέντε χρόνια.

Το δημιουργικό όραμα του Johnny αποτέλεσε βασικό στοιχείο στην υλοποίηση της στρατηγικής μας για την ανάπτυξη του Mulberry ως διεθνούς μάρκας πολυτελούς τρόπου ζωής. Εκ μέρους του διοικητικού συμβουλίου του Mulberry και ολόκληρης της ομάδας ευχόμαστε στον Johnny κάθε επιτυχία στο επόμενο εγχείρημα του » ανέφερε ο CEO του brand Thierry Andretta

Γράψτε το σχόλιο σας