Δεν υπάρχει γυναίκα που να εκτίμησε ποτέ το τρίλεπτο σεξ, πράγμα που μάλλον ήδη μάλλον ήδη γνωρίζεις αφού μπήκες να διαβάσεις το συγκεκριμένο άρθρο.

Επιστημονικές έρευνες άλλωστε υποστηρίζουν πως η ιδανική διάρκεια στο σεξ κυμαίνεται κάπου μεταξύ επτά και δεκατρία λεπτών. (Υπολόγισε ένα 15λεπτο και είμαστε οκ).

Μπορεί σε μερικούς να ακούγεται λίγο, αλλά στην πράξη είναι υπεραρκετό για να τελειώσετε και οι δύο.

Και αφού είδαμε το θεωρητικό κομμάτι ας πάμε λίγο και στα πιο πρακτικά…

 

1. Γυμνάσου

Νόμιζες πως μόνο οι γυναίκες μπορούν να κάνουν ασκήσεις Κέγκελ; Πλανάσαι. Μπορείς και εσύ να γυμνάσεις το πυελικό σου έδαφος. Για να καταλάβεις ποιοι μύες είναι αυτοί, την επόμενη φορά που θα πας τουαλέτα, κόψε τη ροή των ούρων στη μέση.

Επανάλαβέ το μερικές φορές και θα καταλάβεις πώς, πού, πότε, γιατί.

Ακόμη ένας τρόπος για να καταλάβεις ποιοι μύες είναι αυτοί, στάσου μπροστά από τον καθρέφτη και προσπάθησε να σηκώσεις τους όρχεις σου, χωρίς χέρια. Αφού καταλάβεις ποιοι είναι αυτοί οι μύες, άρχισε να τους σφίγγεις για 10 δευτερόλεπτα και μετά χαλάρωσε. Κάνε δέκα σετάκια. Προπονήσου παντού, στο αυτοκίνητο, στο λεωφορείο, στη δουλειά, στο σεξ.

2. Ρίξε ρυθμούς

Ξέρεις πολύ καλά τι εννοούμε, μην κάνεις την πάπια. Καταλαβαίνουμε ότι είναι απολαυστικό να κάνεις σεξ γρήγορα, αλλά αυτό είναι που σε κάνει εκσπερματώνεις πρόωρα. Δεν είναι το πόσο βαθιά θα φτάσεις ο σκοπός του σεξ.

Δοκίμασε διαφορετικές γωνίες διείσδυσης.

 

3. Επανα- σταση

Ξέφυγε από τη στάση «στα τέσσερα» και κάνε κάποιες εναλλαγές. Θα απολαύσεις το σεξ περισσότερο και θα πάρεις μία ανάσα μεταξύ των στάσεων. Δώσε τον έλεγχο στην παρτενέρ σου και πες της να ανέβει από πάνω, θα το κάνει στο δικό της τέμπο κι όχι σε αυτό που θέλεις εσύ.

 

4. Στα άκρα

Μπορεί να το έχεις ακούσει ως «edging». Περιληπτικά, edging έχεις κάνει –άθελά σου- όταν ξεκίνησες να αυνανίζεσαι στο γυμνάσιο και κάποιος μπήκε στο δωμάτιο σου απροειδοποίητα ή όταν «σπάει» το πέος σου κατά τη διάρκεια του σεξ και το τελευταίο που θέλεις εκείνη τη στιγμή είναι να τελειώσεις.

Ε, αυτό θα σταματάς τον οργασμό σου συνειδητά. Εντονότεροι οργασμοί και για εσένα και για τη σύντροφό σου.

 

 

5. Η πίεση την κατάλληλη στιγμή

Αν νιώθεις ότι ο οργασμός καταφθάνει, σταμάτα και πίεσε ακριβώς κάτω από τη βάλανο. Πίεσε σφιχτά με τα δάχτυλά σου την ουρήθρα ή τη «σήραγγα» που εκτείνεται στην κάτω πλευρά του πέους σου.

Αυτή η τεχνική πρακτικά είναι χρήσιμη επειδή σπρώχνεις το αίμα μακριά από το πέος και στιγμιαία μειώνεις τη σεξουαλική ένταση. Μοιάζει λίγο με το edging, αλλά δεν είναι το ίδιο. Στο edging αποσπάς την προσοχή σου, ενώ εδώ είναι καθαρά θέμα ανατομικό.

 

6. Τα πάντα στη ζωή είναι θέμα προτεραιοτήτων

Ξέρεις ότι η παρτενέρ πρέπει να τελειώσει πρώτη, γιατί αν τελειώσεις εσύ, «καληνύχτα».

Αφιέρωσε χρόνο στα προκαταρκτικά, κανε τη να τελειώσει. Αν ξέρεις ότι έχει τελειώσει –τουλάχιστον μία φορά- θα είσαι πιο χαλαρός και δε θα σκέφτεσαι ότι πρέπει να συγκρατηθείς.

 

7. Πατροπαράδοτα πράγματα

Αυνανίσου πριν πας να τη βρεις. Όχι πέντε λεπτά πριν, την ίδια μέρα. Ξαλάφρωσε λίγο τους όρχεις σου.

 

8. Ο κατάλληλος εξοπλισμός

Υπάρχουν προφυλακτικά με επιβραδυντικό, υπάρχουν λιπαντικά με επιβραδυντικό. Κι αν δε σου αρέσει η αίσθηση του επιβραδυντικό, υπάρχει και χάπι. Πριν πάρεις οποιοδήποτε χάπι να συμβουλευτείς τον γιατρό σου.

 

Γράψτε το σχόλιο σας