Η ηθοποιός Σπύρος Χατζηαγγελάκης βρήκε τον χαμένο δίδυμο αδερφό του στο πρόσωπο του Νίκου Βέρτη!

«Μου έχουν πει ότι μοιάζω στον Νίκο Βέρτη, χαίρομαι γιατί είναι πολύ ωραίος άντρας. Το μουστάκι το άφησα για την παράσταση, βόλεψε και για την Μουρμούρα. Έχει γίνει λίγο της μόδας το μουστάκι. Έχοντας το καταλαβαίνω λίγο αυτή την “ματσίλα” την αντρική που υπήρχε κάποτε, την ντομπροσύνη», δήλωσε πρόσφατα ο ηθοποιός.

Ηθοποιός και φωτογράφος

Ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης μιλάει για τις πολυσυζητημένες φωτογραφίες του στο instagram και την πρώην του Μαίρη Συνατσάκη!

Η σχέση του με την Συναντσάκη

Σπύρος Χατζηαγγελάκης και Μαίρη Συνατσάκη, αποτελούσαν ένα από τα πιο πολυσυζητημένα ζευγάρια της ελληνικής showbiz, που όμως πια ανήκει εδώ και καιρό στο παρελθόν.

Το ζευγάρι αποφάσισε μετά από τρία χρόνια σχέσης, να ακολουθήσει χωριστούς δρόμους πριν από περίπου ενάμισι χρόνο.

Η παρουσιάστρια και youtuber έχει γυρίσει σελίδα στην προσωπική της ζωή, αφού βρίσκεται σε σχέση με τον Αιμιλιανό Σταματάκη, ενώ ο ηθοποιός της Μουρμούρας προτιμά να κρατά αυτό το κομμάτι της ζωής του μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης, που εκτός από ηθοποιός είναι και φωτογράφος, μετά την είδηση του θανάτου του κορυφαίου φωτογράφου Πίτερ Λίντμπεργκ  μοιράστηκε με τους followers του στο Instagram μερικές φωτογραφίες – ασπρόμαυρα πορτραίτα, ανάμεσα στις οποίες βρέθηκαν και δύο με την πρώην σύντροφό του.

Οι φωτογραφίες

Η αλήθεια είναι ότι η Μαίρη Συνατσάκη είχε ποζάρει πολλές φορές στο φακό του, δημοσιεύοντας μάλιστα και πολλές από τις λήψεις τους στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

Οι δυο τους έχουν τυπικές σχέσεις μετά τον χωρισμό, όμως ο ηθοποιός του Alpha κοινοποιεί καθημερινά φωτογραφίες που έχει κατά καιρούς τραβήξει, παρουσιάζοντας έτσι και τη δουλειά του.

Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες που ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης δημοσίευσε στο Instagram:

 

Εκτός όμως από ηθοποιός, ασχολείσαι και με τη φωτογραφία.

Πριν από τρία χρόνια και ενώ φωτογράφιζα την τότε κοπέλα μου συνειδητοποίησα ότι το μάτι μου κάτι πιάνει. Ήταν ο συνδυασμός του θεάτρου που μελετά πολύ τον άνθρωπο. Μαθαίνεις να εντοπίζεις τα βλέμματα και μεγεθύνεις τις στιγμές. Με τον φακό στα χέρια νιώθω σαν σκηνοθέτης, ζητώ από το μοντέλο να ενσαρκώσει έναν ρόλο. «Θα φωτογραφίσω μια γυναίκα η οποία από εσένα θα πάρει σάρκα και οστά. Θα πρέπει δηλαδή να την πιστέψεις» της λέω.
Όταν υποδύεσαι κάτι άλλο, εμφανίζεται περισσότερο ο πραγματικός εαυτός σου. Φεύγουν οι ανασφάλειές σου.

 

Πρόσφατα ανέβασες στον προσωπικό σου λογαριασμό στο Instagram μια φωτογραφία της πρώην συντρόφου σου, Μαίρης Συνατσάκη. Αυτομάτως αυτή η κίνηση δημιούργησε σχόλια. Σε ενοχλεί αυτό;

Δεν έχω ανεβάσει μόνο τη Μαίρη. Έχω και άλλες πρώην σχέσεις μου, απλώς εσείς δεν το ξέρετε. Έχω φωτογραφίσει πολύ κόσμο. Δεν με πνίγει, αλλά με ενοχλεί να ασχολούνται με τα ερωτικά μου.

 

View this post on Instagram

#portrait #d80 #tohashtagmemarane

A post shared by Nicolas Papadomichelakis (@papadomic) on

 

Γεννήθηκες στα Εξάρχεια. Η συγκεκριμένη γειτονιά γίνεται πολλές φορές επίκεντρο επεισοδίων και αναταραχών. Ποια είναι τα βιώματά σου;

Τα Εξάρχεια είναι μια πολυπολιτισμική γειτονιά, στην οποία αισθάνομαι ελεύθερος. Είναι τόπος ανταλλαγής ιδεών και ισότητας. Προσπαθώ να ζω με τον τρόπο που ζούσα, ανεξαρτήτως καταστολής. Η καταστολή στα Εξάρχεια είναι κρατική αλλά και καταστολή μέσω μαφιών. Οφείλουμε ως πολίτες να αντιδρούμε σε αυτό. Κάτω από το μπαλκόνι μου περιπολούν ΜΑΤ. Σε αντίθεση με άλλους ανθρώπους, νιώθω ανασφάλεια. Για να ξεκλειδώσω την είσοδο, περνώ αναγκαστικά ανάμεσά τους. Τους κοιτάζω από πάνω μέχρι κάτω και λέω «Ποπό! Αυτός έχει καλαμίδες και όπλο». Όσο κατάματα μπορείς να τους κοιτάξεις, τους βάζεις λίγο στη διαδικασία να σκεφτούν πόσο έξω από το φυσιολογικό είναι να βρίσκονται είκοσι ΜΑΤ κάτω από το σπίτι σου με ημιαυτόματο. Θυμάμαι τα χαράματα να γελούν μεταξύ τους κι εγώ να βγαίνω στο μπαλκόνι για να τους πω να κάνουν ησυχία. Αν επικοινωνήσεις ουσιαστικά μαζί τους, ίσως αντιληφθούν ότι ενοχλείσαι.

Πόσο εύκολο είναι να απαθανατίσεις μια στιγμή με τη φωτογραφική σου μηχανή στα Εξάρχεια;

Έχω φωτογραφίσει την ώρα που έπεφταν δίπλα μου μολότοφ και δακρυγόνα. Οι πιο σπουδαίες φωτογραφίες έχουν βγει χωρίς άδεια. Αυτό είναι το τίμημα. Ενώ σέβεσαι τον συνάνθρωπό σου υπάρχουν περιπτώσεις που χάνεις τη στιγμή εάν ρωτήσεις. Όπως σε πολέμους, όταν οι ανταποκριτές περνούν δίπλα από μια οικογένεια που τρώει ανάμεσα στα χαλάσματα και τραβούν φωτογραφία. Ζητούν «συγγνώμη», αλλά τους εξηγούν πως έπρεπε να το κάνουν.