Η Ριάνα ετοιμάζει κάτι καινούριο στο χώρο της μόδας
Η σχέση της Ριάνα με τη μόδα μόλις πήγε σε άλλο επίπεδο...
Spotlight
-
«Μύλος» με τις δηλώσεις Κασσελάκη για τις δαπάνες στην Υγεία – Νέα επίθεση ΝΔ – Τι απαντά η Κεχαγιά
-
Ακραίο bullying σε 14χρονο στην Πέλλα - Έσβηναν συχνά τσιγάρα πάνω του, προσπάθησαν να τον πνίξουν με ζακέτα
-
«Άρχισαν να μας πετάνε αυγά» - Απίστευτο σκηνικό σε παράσταση με τον Αργύρη Ξάφη και την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη
-
Φλέσσα: Τα παιδιά στα Τέμπη τα σκοτώσαμε όλοι μαζί – Σφοδρή αντίδραση ΣΥΡΙΖΑ
Ο γαλλικός όμιλος πολυτελών ειδών LVMH ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει λίαν προσεχώς –τον Μάιο ή τον Ιούνιο μαζί με την ντίβα της ποπ Ριάνα ένα νέο εμπορικό σήμα στη μόδα πολυτελείας που θα συνδυάζει πρε-α-πορτέ και δερμάτινα είδη υπόδησης και αξεσουάρ, με έδρα το Παρίσι.
Ο όμιλος LVMH, στον οποίο ανήκουν 70 εμπορικά σήματα, ανάμεσά τους οι οίκοι μόδας Dior, Louis Vuitton, Fendi και Givenchy, και η Ρόμπιν Ριάνα Φέντι συνεργάζονται για την ίδρυση ενός νέου οίκου μόδας με είδη πολυτελείας, διευκρινίζει σε ανακοίνωση ο όμιλος του γάλλου επιχειρηματία Μπερνάρ Αρνό.
«Το νέο εμπορικό σήμα υλοποιεί το όραμά του για τη μόδα, τόσο σε σχέση με τις δημιουργίες του στο πρε-α-πορτέ, στην υπόδηση και στα αξεσουάρ, όσο και σε σχέση με τις επιλογές του στη διανομή και την επικοινωνία».
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ , πρόκειται για τον πρώτο οίκος μόδας που δημιουργείται από το μηδέν στους κόλπους του LVMH, έπειτα απ’ αυτόν του Κριστιάν Ντελακρουά το 1987. Ο οίκος θα διευθύνεται από μια γυναίκα -κάτι που επίσης συμβαίνει για πρώτη φορά στον όμιλο- η οποία θα «του δίνει την καλλιτεχνική έμπνευση».
Η Ριάνα και η σχέση της με τη μόδα
Γεννημένη στα νησιά Μπαρμπάντος, η 31χρονη σήμερα Ριάνα ιδιοκτήτρια της πετυχημένης φίρμας αθλητικής ένδυσης Fenty, είναι λάτρης των ντεφιλέ μόδας –κυρίως αυτών του Κριστιάν Ντιορ –και έχει αποδειχτεί μια ανήσυχη και διορατική σχεδιάστρια.
Εκτός από τα αθλητικά ρούχα Fenty, η Ριάνα συνέβαλε στην αύξηση των πωλήσεων της Puma όταν ήταν η διευθύντρια του δημιουργικού τμήματος της εταιρίας. Η τραγουδίστρια διαθέτει ήδη στην αγορά τη δική της σειρά εσωρούχων και είναι πλέον μια ισχυρή προσωπικότητα με επιρροή, καθώς έχει τους θαυμαστές της και επτά εκατομμύρια χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που την ακολουθούν.
«Ο Μπερνάρ Αρνό μου έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξω χωρίς καλλιτεχνικούς περιορισμούς έναν οίκο μόδας στον χώρο των ειδών πολυτελείας. Δεν μπορούσα να φανταστώ καλύτερο εταίρο τόσο σε σχέση με τη δημιουργικότητα όσο και με την επιχειρηματικότητα. Ανυπομονώ να παρουσιάσω τις δημιουργίες μας», δήλωσε σχετικά η Ριάνα.
σ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις