Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
TikTok: H νέα μόδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που έχει κατακτήσει τη νεολαία

TikTok: H νέα μόδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που έχει κατακτήσει τη νεολαία

Ενα δωρεάν application που επιτρέπει τη δημιουργία και τον διαμοιρασμό σύντομων σε χρονική διάρκεια βίντεο. Τα βίντεο αυτά – διάρκειας από 15 έως 60 δευτερόλεπτα – έχουν συνήθως χαρακτήρα μουσικοχορευτικό ή χιουμοριστικό

Με 500 εκατομμύρια χρήστες σε 150 χώρες, το application για τη δημιουργία σύντομων βίντεο είναι η νέα μόδα στον κόσμο των social media.

Tι είναι το TikTok; Πρόκειται για ένα δωρεάν application που επιτρέπει τη δημιουργία και τον διαμοιρασμό σύντομων σε χρονική διάρκεια βίντεο. Τα βίντεο αυτά – διάρκειας από 15 έως 60 δευτερόλεπτα – έχουν συνήθως χαρακτήρα μουσικοχορευτικό ή χιουμοριστικό.

Όταν πρωτοκυκλοφόρησε στα τέλη του 2016, το TikTok χρησιμοποιούταν κυρίως μετά μουσικής. Οι χρήστες μπορούν να βάλουν το αγαπημένο τους τραγούδι να παίζει από πίσω και να κάνουν lip-syncing, να συγχρονίσουν δηλαδή τα χείλη τους με τους στίχους. Πέρα από τις «τραγουδιστικές» τους ικανότητες, οι χρήστες μπορούν να εκφράσουν την ευρηματικότητά τους, σκηνοθετώντας και χορογραφώντας το δικό τους μικρό βίντεο κλιπ με πρωταγωνιστές τους ίδιους και τους φίλους τους.

https://youtu.be/xjZc_ni5RAM

Πλέον, η χρήση του ΤikTok έχει διαδοθεί ευρέως για κάθε είδους μικρής διάρκειας βίντεο, με έμφαση και στις παρωδίες. Αντικαθιστά έτσι το κενό που άφησε το Vine, το οποίο είχε εξαγοράσει το Twitter το 2012. Tα vines ήταν αστεία βιντεάκια των 6 δευτερολέπτων και ήταν ιδιαίτερα δημοφιλή. Η κυκλοφορία του app σταμάτησε το 2017.

Το ΤikTok είναι εξαιρετικά δημοφιλές ανάμεσα στους σημερινούς εφήβους της λεγόμενος Γενιάς Ζ (Generation Z). Η γενιά αυτή φαίνεται ότι θεωρεί περασμένα το Facebook και το Instagram και αναζητεί νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εκφραστεί και να δικτυωθεί. Δεν είναι τυχαίο ότι τον περασμένο Νοέμβριο το σχετικά νεαρό σε ηλικία κοινωνικό δίκτυο αριθμούσε 150 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως και έχει κατεβαστεί πάνω από ένα δισεκατομμύριο φορές. Το TikTok είναι διαδεδομένο και στην Ελλάδα, αφού μαζί με το ηλεκτρονικό παιχνίδι Fortnite, αποτελεί τη φρενίτιδα της μαθητικής νεολαίας.

Ο δημοφιλής παρουσιαστής Τζίμι Φάλον είναι και αυτός χρήστης του TikTok και είναι μάλιστα δημιουργός μίας από τις πιο διάσημες προκλήσεις (challenges) του: του tumbleweed challenge! Πρόκειται για μία πρόκληση όπου οι χρήστες πέφτουν στο πάτωμα και κυλιούνται γύρω-γύρω σαν βαρέλια.

Αστεία στιγμιότυπα από το TikTok κυκλοφορούν σε όλο το Διαδίκτυο και φυσικά και στα αντίπαλα κοινωνικά δίκτυα. Θα γίνει και αυτό μέρος της καθημερινότητάς μας, όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram, ή θα αντικατασταθεί από την επόμενη νέα μόδα;

Sports in

Οριστικό: Απορρίφθηκε το αίτημα της Φενέρμπαχτσε πριν τον Ολυμπιακό

Οριστική απόφαση για τον αγώνα Σούπερ Καπ της Φενέρμπαχτσε πριν τα ματς με τον Ολυμπιακό για το Europa Conference League

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024