Ο Γιάννης Μώραλης στην Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων
Ο κ. Μώραλης στην τοποθέτησή του, ανέφερε πως η Δημοτική Αρχή, πήρε ως όφειλε θέση από την πρώτη στιγμή για το master plan του Ο.Λ.Π., φυσικά για το κομμάτι του λιμανιού που αφορά στα γεωγραφικά όρια του Δήμου Πειραιά.
Spotlight
-
ΣΥΡΙΖΑ: Ο Κωνσταντίνος Σιδηρόπουλος αντικαθιστά τον Παπανώτα στο ευρωψηφοδέλτιο
-
Στις 13 Μαΐου η συνάντηση Μητσοτάκη - Ερντογάν στην Άγκυρα
-
«Με νίκη της Ρωσίας πάμε στον Γ’ Παγκόσμιο Πόλεμο» - Δραματική προειδοποίηση Ουκρανών αξιωματούχων
-
Tο βίντεο που ανέβασε ο 7χρονος στο TikTok με τον άγριο ξυλοδαρμό 9χρονου
Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης συμμετείχε χθες, στη σύσκεψη της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (Ε.Σ.Α.Λ.), η οποία πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Ο κ. Μώραλης στην τοποθέτησή του, ανέφερε πως η Δημοτική Αρχή, πήρε ως όφειλε θέση από την πρώτη στιγμή για το master plan του Ο.Λ.Π., φυσικά για το κομμάτι του λιμανιού που αφορά στα γεωγραφικά όρια του Δήμου Πειραιά.
Ο κ. Μώραλης σημείωσε τα όποια υπαρκτά θετικά σημεία, αλλά και τις επιμέρους αντιρρήσεις για συγκεκριμένα ζητήματα που αναφέρονται στο επενδυτικό σχέδιο του Ο.Λ.Π.
Συγκεκριμένα ο κ. Δήμαρχος επεσήμανε ότι ήταν από την πρώτη στιγμή θετικός όσον αφορά στη δημιουργία των τεσσάρων νέων ξενοδοχειακών μονάδων, θετικός όσον αφορά στη δημιουργία μουσείου μετανάστευσης στην πέτρινη αποθήκη, θετικός στα οικολογικά λεωφορεία και στις λιμενικές παρεμβάσεις(βυθοκόρηση κλπ) καθώς και στα έργα που αφορούν την ανάδειξη του ταφικού μνημείου του Θεμιστοκλή, αλλά και την ανάδειξη του Κονώνειου τείχους.
Στη συνέχεια ο κ. Δήμαρχος επεσήμανε: «Παραμένουμε αρνητικοί στη δημιουργία εμπορικού κέντρου (mall) στη χερσαία λιμενική ζώνη καθώς και με τα ύψη των κτηρίων, τα οποία θα πρέπει να είναι εναρμονισμένα με την πόλη. Τέλος είναι σαφές ότι το όποιο τοπόσημο θα πρέπει αυτονόητα να είναι επιλογή της πόλης και όχι του εκάστοτε διαχειριστή του λιμανιού».
Ο κ. Μώραλης έθεσε επιπλέον το θέμα της ανάγκης σύνταξης και έγκρισης Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ), σχετικά με την επέκταση του προβλήτα για την κρουαζιέρα καθώς και την ανάγκη ύπαρξης κυκλοφοριακών μελετών, καθώς –όπως ανέφερε- μόνο έτσι μπορούμε να εκτιμήσουμε τα θετικά που σίγουρα υπάρχουν, αλλά και τα αρνητικά που μπορεί να προκύψουν από τη συγκεκριμένη υποχρεωτική, με βάση την σύμβαση παραχώρησης, επένδυση.
Τέλος εξέφρασε την απορία του για το ότι η ΣΜΠΕ, που όπως λέχθηκε έχει κατατεθεί, δεν έχει ποτέ μέχρι σήμερα γνωστοποιηθεί στον Δήμο Πειραιά.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις