Ενώ οι οίκοι Versace και Moschino δημιούργησαν πασαρέλες με φοβερό εκτόπισμα στην Ιταλία για τις συλλογές τους πριν από το φθινόπωρο του 2019, ο Nicolas Ghesquiére του οίκου Louis Vuitton είχε ένα διαφορετικό σχέδιο στο μυαλό του.

Μετά τη διοργάνωση ενός ονειρεμένου σόου για το καλοκαίρι του στο νότιο τμήμα της Γαλλίας τον περασμένο Μάιο, ο Ghesquiére αποφάσισε να αλλάξει επικοινωνιακή τακτική, πριν το φθινόπωρο του 2019, επιλέγοντας ένα lookbook με πρωταγωνιστές τα μεγαλύτερα αστέρια του Χόλιγουντ.

 

Ο Ghesquiére στρατολόγησε την Thandie Newton, την Michelle Williams, την Chloe Grace Moretz, την Laura Harrier, την Riley Keough, την Sophie Turner, τη Doona Bae, τη Léa Seydoux, την Alicia Vikander και τη Ruth Negga, και άλλες γυναίκες «για να παρουσιάσει την ποικιλία του γυναικείου στιλ».

Στην καμπάνια που φωτογραφήθηκε από την Collier Schorr και επιμελήθηκε η Marie-Amélie Sauvé, η Thandie Newton είναι ντυμένη με ένα μαύρο μπουφάν μοτοσικλέτας με φουσκωτά μανίκια με tartan μοτίβο και μια δερμάτινη ψηλόμεση φούστα. Η Indya Moore φοράει ένα λουλουδάτο bomber με παγιέτες και ένα μεταξωτό χακί παντελόνι ενώ η Jenniger Connolly είναι ντυμένη με ένα floral σετ δύο τεμαχίων με περίτεχνους ώμους και λεπτομέρειες κουμπιών.

«Αυτές οι γυναίκες αγκαλιάζουν τις διάφορες προσωπικότητες που δημιουργούν τάσεις στη μόδα στον οίκο Louis Vuitton», δήλωσε ο Ghesquiére. «Είτε πρόκειται για αστέρια ή νέα πρόσωπα, όλες έχουν την ίδια δύναμη και θέληση στις επιλογές τους και ταυτόχρονα αντικατοπτρίζουν τον εκλεκτικισμό της γυναικείας ταυτότητας».

Παράλληλα με τη νέα συλλογή, ο Louis Vuitton έκανε το ντεμπούτο του στο νέο του Monogram μοτίβο, το οποίο εμφανίζεται στο Booth Monogram (που φοριέται από την Kelela και από την Zhong Chuxi).