Μια μέρα μετά την αποκάλυψη μιας νέας ιδέας λιανικής πώλησης στο κεντρικό του κατάστημα στην περιοχή της Γκίνζα, στο Τόκιο. Ο οίκος Valentino παρουσίασε την πρώτη του επίδειξη στην Ιαπωνία από τη δεκαετία του ’80, ενώ ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου Pierpaolo Piccioli έδειξε για πρώτη φορά κολεξιόν για άνδρες και γυναίκες στην ίδια πασαρέλα.

 

«Στην Ιαπωνία και στον κόσμο σήμερα, δεν νομίζω ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ των φύλων», δήλωσε ο σχεδιαστής. «Είναι ένας διαφορετικός τρόπος εργασίας, αλλά η φιλοσοφία πίσω από τους άνδρες και τις γυναίκες νομίζω ότι είναι η ίδια. Έτσι τα ρούχα είναι διαφορετικά, διαφορετική ντουλάπα, αλλά οι αξίες είναι οι ίδιες. »’

 

Ο Piccioli «ζωγράφισε» λεπτομέρειες κλασικής ραπτικής για τις γυναίκες και έδωσε άψογα tailored κοστούμια για τους άνδρες, με πιο σύγχρονο τρόπο που είναι πιο κατάλληλο για κάθε μέρα και για όλες τις ώρες.

 

Ο οίκος Valentino έχει προ πολλού κόψει τις ανάσες των θεατών με εμβληματικές δημιουργίες στις πασαρέλες, έτσι και η φετινή εμφάνιση της Άνοιξης- Καλοκαίρι για το 2019 στο Τόκιο, δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Για την πρώτη του εμφάνιση στο Τόκιο, ο Pierpaolo Piccioli έδωσε ένα εκπληκτικό σόου γεμάτο κόκκινες τουαλέτες από τούλι και σχέδια που εξυμνούν την ιαπωνική κουλτούρα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

An exploration of balance and contrasts, @maisonvalentino’s Pre-fall 2019 show in Tokyo saw the brand’s first co-ed presentation being held at the raw, industrial space of Terrada Warehouse. Swipe left for a greeting from the dashing #SongJoongKi right before the show. #송중기

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Harper’s BAZAAR Singapore (@harpersbazaarsg) στις

Η παράσταση άρχισε και τελείωσε με μια σειρά από όλες τις κόκκινες δημιουργίες της κολεξιόν που κυμαίνονται από ρομαντικό τούλι σε κοστούμια και floral μεταξοτυπίες. Ο Piccioli εξέτασε τον πολιτισμό της Ιαπωνίας για να εμπνευστεί τις δημιουργίες των 90 εμφανίσεων. Ο δημιουργικός διευθυντής ήταν εμπνευσμένος από το κίνημα wabi-sabi, μια ιαπωνική αισθητική με επίκεντρο την αποδοχή της παροξυσίας και των ατελειών. Η ιδέα μεταφράστηκε σε ασύμμετρες σιλουέτες, κυμματιστές γραμμές και επανασχηματισμένες εκτυπώσεις Valentino λουλουδιών που τοποθετούνται σε κόκκινο και μαύρο μετάξι. Οι Kaia Gerber και Adut Akech έκλεισαν την κολεξιόν ντυμμένες μέσα σε κατακόκκινες δημιουργίες γεμάτες τούλινα βολάν, ενώ ροδοπέταλα έραναν το κάθε τους βήμα.

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

#valentino rocks in #tokyo with a super collection created by #pierpaolopiccioli inspired by the history of the fashion house with touches of #japanese culture #valentinotky #valentinoprefall19

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη GPBlackstage (@giampietrobaudo) στις