Το μαγευτικό ελληνικό «ταξίδι» σε παραμυθένια τοπία και στις ελληνικές παραδόσεις, διάρκειας μόλις τριών λεπτών και 38 δευτερολέπτων, μάγεψε το κοινό σε 136 χώρες και χάρισε στην Ελλάδα την παγκόσμια πρωτιά.

Το πολυβραβευμένο σποτ του ΕΟΤ «Greece: 365-Day Destination», σε σκηνοθεσία του Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα, κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο «People’s Choice Award World’s Best Tourism Film 2018» της CIFFT (International Committee of Tourism Film Festivals), η οποία διοργανώνει 18 φεστιβάλ τουριστικών ταινιών σε όλον τον κόσμο.

Συγκεκριμένα, το σποτ της Ελλάδας ξεχώρισε ανάμεσα σε 29 υποψηφιότητες ως η καλύτερη τουριστική ταινία του κόσμου για το 2018 και κατέλαβε την πρώτη θέση με σχεδόν διπλάσιες ψήφους από την αμέσως επόμενη υποψηφιότητα.

Το βραβείο παρέλαβαν εκ μέρους του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ ο δημιουργός του σποτ και η προϊσταμένη Υπηρεσίας ΕΟΤ Αυστρίας, Ελένη Μελιτά, σε ειδική τελετή απονομής στη Βιέννη.

Η νέα σπουδαία διάκριση είναι η όγδοη τη φετινή χρονιά, αφού η τουριστική ταινία «Greece: 365-Day Destination» έχει επίσης λάβει πρώτο βραβείο βίντεο προβολής ευρωπαϊκού προορισμού από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών, χρυσό βραβείο στο Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών του Veliko Tarnovo της Βουλγαρίας, δεύτερο βραβείο βίντεο Παγκόσμιου Τουριστικού Προορισμού -και πρώτο στην Ευρώπη- του Διεθνούς Φεστιβάλ του Βερολίνου Golden City Gate, αργυρό βραβείο στο 11ο Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών στη Ρίγα της Λετονίας, αργυρό βραβείο στο Διεθνές Αμερικανικό Φεστιβάλ US International Film & Video Festival στην Καλιφόρνια, ειδικό βραβείο στο 6ο Διεθνές Τουριστικό Φεστιβάλ του Ζάγκρεμπ της Κροατίας, καθώς και πρώτο βραβείο καλύτερης ελληνικής ταινίας στο 9ο Διεθνές Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών Μικρού Μήκους Αμοργού.

Γράψτε το σχόλιο σας