Απλά σκεφτείτε κλασικές όπερες, όπως η La bohème, η Carmen και ο Don Giovanni και θυμηθείτε πως οι ηθοποιοί στο σκηνικό είναι πάντα ντυμένοι με εκπληκτικά κομμάτια από την κορυφή μέχρι τα νύχια. Αν και φαίνεται εύκολη δουλειά στην πραγματικότητα υπάρχει ένας ολόκληρος υπόγειος στρατός (η έκταση είναι πραγματικά τεράστια στο υπόγειο τμήμα της γκαρνταρόμπας) έτοιμος να δώσει λύση σε κάθε σκηνοθέτη και το όραμα του.

 

Ο σχεδιασμός, η ραφή, το βάψιμο και η κατασκευή κάθε ρούχο μπορεί να πάρει μήνες και ένα χρόνο για να είναι έτοιμο!  Η Elissa Iberti και η Tera Willis, επικεφαλής των κοστουμιών και περουκών  αντίστοιχα είναι οι φύλακες μια κληρονομιάς, η οποία μετράει άπειρα χρόνια και θεατρικές παραγωγές – θρύλους. Κοστούμια χειροποίητα, μεγαλοπρεπής τουαλέτες και καλοραμμένα κοστούμια είναι τοποθετημένα στο αρχείο της όπερας και ξέρουν μυστικά που δεν θα μάθουμε ποτέ. Το ίδιο συμβαίνει και στις περούκες, υπάρχουν περούκες κατασκευασμένες στο χέρι, μία –μία τρίχα έχει τοποθετηθεί για να μπορεί η εκάστοτε ξανθιά πρωταγωνίστρια να μεταμορφωθεί σε μελαχρινή Κλεοπάτρα!

 

Και οι δύο γυναίκες διαθέτουν σχεδόν εγκυκλοπαιδική γνώση δεκάδων παραστάσεων όπερας από το ρεπερτόριο του The Met και καταφέρνουν να ερμηνεύουν με συνέπεια τα οράματα των σχεδιαστών, των σκηνοθετών και των ερμηνευτών για το πώς πρέπει να φαίνεται μια παραγωγή . Αλλαγές τις τελευταίες στιγμές και φρενήρης ρυθμούς αλλαγών είναι πάντα εκεί για να εξυπηρετήσουν την τέχνη και το ίδρυμα.