Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Η Νίκι Μινάζ απαντάει στους επικριτές της μέσα από μια νέα καμπάνια

Η Νίκι Μινάζ απαντάει στους επικριτές της μέσα από μια νέα καμπάνια

Η νέα συλλογή της Diesel με το όνομα «Hate Couture» είναι εμπνευσμένη από το bullying στα social media

Η εταιρεία Diesel είναι διάσημη για τις κοινωνικές της ευαισθησίες και την σύγχρονη ματιά της σε ζητήματα μάρκετινγκ και μόδας. Όλες οι καμπάνιες της αποτελούν τομή και συζητιούνται έντονα, όπως εκείνη του 2017 με τίτλο «Make Love Not Walls», με σκηνοθέτη τον David LaChapelle, που γιόρταζε την διαφορετικότητα και την ομόνοια μεταξύ των ανθρώπων.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Arigato Japan. Thanks for coming to our launch event of #DieselHateCouture at Terrada House with @tkhslmd and @elly24soul. The more hate you wear, the less you care.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Diesel (@diesel) στις

Για τη νέα της συλλογή, το εμπορικό σήμα αναγνωρίζει το μόνιμο μίσος που λαμβάνουν οι άνθρωποι στα κοινωνικά μέσα. Διαθέσιμο τώρα στα καταστήματα και στο διαδίκτυο, η γραμμή «Hate Couture» (Υψηλό Μίσος)  έχει σχεδιαστεί για να προωθήσει το μήνυμα, «όσο περισσότερο μίσος έχετε πάνω σας, τόσο λιγότερο ενδιαφέρεστε για οτιδήποτε». Οι διασημότητες λαμβάνουν περισσότερο μίσος από τους περισσότερους μέσους χρήστες, οπότε η Diesel επέλεξε μια ομάδα διασημοτήτων που «γοητεύουν» το μίσος πολλών για να εκπροσωπεί τη συλλογή. Αυτό το καστ περιλαμβάνει τους Nicki Minaj, την Bella Thorne, τον Gucci Mane, τον Tommy Dorfman, τη Barbie Ferreira, τα μοντέλα Yovanna Ventura και Jonathan Bellini και πολλούς ακόμα, που έχουν απασχολήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα εξώφυλλα.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Get that hate off your shoulders. The more hate you wear, the less you care. #DieselHateCouture

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Diesel (@diesel) στις

Κάθε ένας από τους επιλεγμένους celebrities φοράει ένα κομμάτι που σχεδιάστηκε από την  Diesel, ειδικά για εκείνους, με σχόλια μίσους που έχουν λάβει στα social media. Το αποτέλεσμα ήταν μια σειρά από σακάκια και μπλουζάκια που υποδύθηκαν με συνθήματα όπως το «Κακιά»  για την Nicki Minaj, «Πόρνη» για την Bella Thorne, «Αδερφή» για τον Tommy Dorfman, «Άντε γαμ… υποκριτή για τoν Gucci Mane, καθώς και το «Η Diesel είναι πια νεκρή» και το «Η Diesel δεν είναι κουλ πια».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Hate comments & chill, with @bellathorne. The more hate you wear, the less you care. #DieselHateCouture . . Photography by @vitali_gelwich Styling by @marcgoehring

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Diesel (@diesel) στις

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

@tommy.dorfman knows it: you don’t make online hate disappear by hiding it. Share your stories of online hate. That’s how we disempower it. For a little extra hate disempowerment, the limited edition “faggot” jacket is now available. And together with @onlythebrave_foundation, Diesel will be donating the profits to @aliforneycenter. The more hate you wear, the less you care. #DieselHateCouture . . . #regram @tommy.dorfman “comment your story of bullying. i love the support y’all are giving to this campaign. i encourage you to share your own stories of bullying. it’s liberating and helps others. the more hate you wear the less you care. thanks again @diesel for this #hatecouture campaign and donating proceeds of this jacket to @aliforneycenter. #faggot #fashion” . . Photography by @vitali_gelwich Styling by @marcgoehring

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Diesel (@diesel) στις

Για να ενθαρρύνουν όλους τους άλλους να αποκτήσουν δικά τους σχόλια μίσους, ξεκινώντας από τις 6 Οκτωβρίου, οι πελάτες Diesel θα μπορούν να δημιουργήσουν τα δικά τους μοναδικά αντικείμενα Hate Couture. εξατομικευμένες με το χειρότερο σχόλιο μίσους που έχουν λάβει ποτέ. Τα έσοδα από τις πωλήσεις της γραμμής Hate Couture θα διατεθούν στο Ίδρυμα OTB, ένα φιλανθρωπικό πρόγραμμα για την καταπολέμηση του εκφοβισμού στο διαδίκτυο.

Για να συνοδεύσει το λανσάρισμα, η μάρκα κυκλοφόρησε ένα βίντεο που χορεύουν οι πρωταγωνιστές σε ένα αισιόδοξο τέμπο, φορώντας υπερήφανα τα ρούχα που φέρουν τα σχόλια μίσους που τους είπαν. Η έναρξη του βίντεο μεγεθύνεται σε μια οθόνη τηλεφώνου, δείχνοντας το μίσος που συμβαίνει στο διαδίκτυο. Στο τέλος της μικρής ταινίας, ο Nicki Minaj οδηγεί το πλήθος των διασημοτήτων που συμμετέχουν.

Sports in

Από τον Ολυμπιακό στη Χιροσίμα

Τα γιεν της JT Thunders έπεισαν τον Ντανιέλ Καστελάνι να πάρει το αεροπλάνο για την Ιαπωνία.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024