«Κάποιες μέρες  είναι καλές, κάποιες μέρες όχι και τόσο. Κάποιες μέρες είναι συναρπαστικές. Κάποιες άλλες μέρες είναι ανιαρές. Χρειάζεται απλά να σηκωθείς από το κραβάτι» έχει δηλώσει με στόμφο ο ειδικός συνεργάτης της Vogue, Άντρε Λεόν Τάλει, για να αποδείξει πως τίποτα δεν το σταματάει να δημιουργεί, ούτε καν μία κακή μέρα. Ο ασταμάτητος μετρ της δημοσιογραφίας στον τομέα της μόδας και ίσως ο πρώτος Αφροαμερικάνος που μπήκε στα ντεφιλέ του Παρισιού ως ειδήμων,  δεν είναι ένα απλός συνεργάτης για το θρυλικό περιοδικό. Με ένα βιογραφικό που περιλαμβάνει, σαν πρώτο αφεντικό τον καλλιτέχνη  Άντι Γουόρχολ στο θρυλικό «Factory», το Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης, τα περιοδικά New York Times, W και την διευθυντική του θέση στη Vogue για αρκετά χρόνια, φαίνεται πως έχει πετύχει όλα όσα επιθυμούσε ή μήπως όχι;

Μέσα σε ένα νέο ντοκιμαντέρ, η εξέχουσα προσωπικότητα της βιομηχανίας της μόδας αποδεικνύει πως δεν έφτασε τυχαία σε αυτό το σημείο της καριέρας του, αλλά και ότι πήρε την ανατροφή του από τα μεγαλύτερα και λαμπρότερα αστέρια της βιομηχανίας. Η ζωή του σε πρώτο πλάνο και οι αναμνήσεις συνθέτουν ένα πάζλ , φτιαγμένο από το πιο ακριβά υλικά συναισθημάτων.

Ένα από αυτά τα πρόσωπα ήταν η θρυλική Ντιάνα Βρίλαντ , δημοσιογράφο μόδας και διευθύντρια της Vogue για σχεδόν δέκα χρόνια,  την οποία βοήθησε στο Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης αφού απολύθηκε από το ρόλο της στο περιοδικό. Όταν την γνώρισε για πρώτη φορά, κρύφτηκε πίσω από μια στήλη του μουσείου  γιατί ήταν τόσο φοβισμένος από την παρουσία της. Πέντε  λεπτά αργότερα, κλήθηκε στο γραφείο της και της είπε πως θέλει να γίνει το δεξί της χέρι. Η γυναίκα αυτή έμελε να γίνει η μεγαλύτερη επιρροή που είχε ο ίδιος  μέχρι τότε. Δίπλα της έμαθε την μόδα και την ζωή μέσα σε αυτήν.

Το ντοκιμαντέρ γυρίστηκε στο σπίτι του Άντρε στην Νέα Υόρκη και το σπίτι της γιαγιάς του στην Καρολίνα. Ξεκινά με την πρώιμη ηλικία του  στο πατρικό του σπίτι «Η κρεβατοκάμαρά μου ήταν καλυμμένη με εικόνες από τη Vogue της Βρίλαντ», λέει. Παρακολουθούμε μια ζωή ταυτόχρονα λαμπερή, έντονη, περιπετειώδης και. . . πολύχρωμη. Μέσα στο φιλμ παρελαύνουν τεράστια ονόματα της μόδας όπως ο Τομ Φόρντ, ο Βαλεντίνο και η Καρολίνα Χερέρα και τα θέματα ξεκινούν από τα λαμέ φορέματα μέχρι το κίνημα #MeToo, που είναι θερμός υποστηρικτής.

Το ντοκιμαντέρ ονομάζεται «The Gospel According To Andre» και σημαίνει ο εκκλησιαστικός ύμνος σύμφωνα με τον ‘Αντρε, ο δικός του ρυθμός, το προσωπικό του τραγούδι.Η εκκλησία για αυτόν άλλωστε ήταν η πρώτη του πασαρέλα, αφού κάθε Κυριακή αυτός και η γιαγιά του φορούσαν τολμηρά σύνολα και παρατηρούσαν τους υπόλοιπους πιστούς από την κορυφή έως τα νύχια. Μεγάλωσε σε βαθιά εκκλησιαστικό περιβάλλον από μία δύσκολη οικογένεια και όπως λέει και ο ίδιος στο ντοκιμαντέρ «Πήγαινα στο σχολείο και στην εκκλησία, έκανα ότι μου έλεγαν και δεν μιλούσα πολύ. Ήξερα όμως ότι η ζωή ήταν κάτι περισσότερο από αυτό. Ήθελα να γνωρίσω την Ντιάνα Βρίλαντ, τον Άντι Γουόρχολ, την Ναόμι Σίμς, την Πατ Κλίβελαντ, την Ίντι Σέντγουικ και την Λουλού ντε λα Φαλαίζ. Και το έκανα. Και ποτέ δεν κοίταξα πίσω». Την δική του μελωδία στον προσωπικό ύμνο την συνέθεσε μόνος του και ακούγεται σαν την πιο γλυκιά και πλούσια μελωδία.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο