Ο πρίγκιπας της Ουαλίας, Κάρολος επισκέφθηκε μαζί με τη σύζυγό του, πριγκίπισσα της Κορνουάλης, Καμίλα την Ελλάδα, για πρώτη φορά.

Έμειναν στην Αθήνα, όπου πέρα από τις εθιμοτυπικές συναντήσεις είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τον ελληνικό ήλιο και ένα καφέ στην πλατεία της Αγίας Ειρήνης.

Στη συνέχεια, Κάρολος και Καμίλα επισκέφθηκαν την Κρήτη, όπου επισκέφθηκε τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού, καθώς και τη Βρετανική Σχολή Αθηνών.

Εκεί ο πρίγκιπας Κάρολος έζησε μια εμπειρία που τον ενθουσίασε αρκετά και, όπως τόνισε, θα την θυμάται για όλη του τη ζωή.

Συμμετείχε στην πρωτόγνωρη εμπειρία «Cooking Like Minoans» του Branding Heritage που πραγματοποιήθηκε στον κήπο του Ερευνητικού Κέντρου Κνωσού, όπου υπό τις οδηγίες της Έλενας Δομαζάκη της Creta Farms μυήθηκε στην παγκόσμια πατέντα «Εν Ελλάδι», όπου η εκτροφή είναι βασισμένη στην αρχαία κρητική διατροφή.

Ο βρετανός πρίγκιπας συμμετείχε στην παρασκευή Εν Ελλάδι γεύματος, εμπνευσμένου από τη διατροφή των Μινωιτών, όπου με τη βοήθεια της αρχαιολόγου και ιδρύτριας του Minoan Tastes δρ. Jerolyn Morrison μαγείρεψε με χοιρινό Εν Ελλάδι το οποίο υπερέχει χάρη στην κρητική καταγωγή του και στη… μινωική ανατροφή του: μουσική, εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο, κρητικά superfoods, όπως χαρούπι, και αρωματικά βότανα όπως λάβδανο, φασκόμηλο, δίκταμο κ.α.

«Η ευλογημένη γενέτειρά μας και η αρχαία κρητική διατροφή ως παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά αποτελεί πηγή δημιουργίας και έμπνευσης. Το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο, ως ιερό σύμβολο της κρητικής γης, έχει γίνει αρωγός στην προσπάθεια μας για καινοτομία κατατάσσοντας την οικογένεια μου στους μεγαλύτερους Ευρωπαίους επενδυτές σε έρευνα και ανάπτυξη» σημείωσε η Έλενα Δομαζάκη στο διάλογό της με τον πρίγκιπα Κάρολο.

Στη σημαντική αυτή συνάντηση στην Κρήτη στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έτους Πολιτιστικής Κληρονομιάς 2018, η Κατερίνα Φρέντζου, ιδρύτρια του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Βranding Heritage, ενώνει τις δυνάμεις της με τη Βρετανική Σχολή Αθηνών.

Για πρώτη φορά συνευρέθηκαν στην Κρήτη σημαντικοί Έλληνες που έχουν εμπνευστεί και προβάλλουν διεθνώς τον Μινωικό πολιτισμό θεωρώντας πως το οξύμωρο σχήμα «καινοτομία και αρχαιοελληνικός πολιτισμός» είναι το μέσο που θα οδηγήσει στο «rebranding” της Ελλάδας. «Εύχομαι να γίνονται ενέργειες σαν αυτή που αποτυπώνουν το μεγαλείο το τόπου μου, που συσπειρώνουν δυνάμεις επιχειρηματιών και επιστημόνων, οι οποίοι προσπαθούμε να εξάγουμε ιερά σύμβολα σε όλο τον κόσμο» επισημαίνει η κ. Έλενα Δομαζάκη.

Γράψτε το σχόλιο σας