Τρίτη 19 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Το Facebook χάνει την εμπιστοσύνη των χρηστών

Το Facebook χάνει την εμπιστοσύνη των χρηστών

Η μεγάλη πλειοψηφία των χρηστών του διαδικτύου έχει χάσει την εμπιστοσύνη της στο Facebook, σύμφωνα με δημοσκοπήσεις σε ΗΠΑ και Γερμανία. Λιγότεροι από τους μισούς Αμερικανούς εμπιστεύονται το Facebook σε ό,τι αφορά την τήρηση της αμερικανικής νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων, βάσει δημοσκόπησης του Reuters και της Ipsos. Δημοσκόπηση στη Bild δείχνει ότι το 60% των Γερμανών φοβούνται ότι το Facebook και άλλα social media έχουν αρνητικές συνέπειες για τη Δημοκρατία.

Η μεγάλη πλειοψηφία των χρηστών του διαδικτύου έχει χάσει την εμπιστοσύνη της στο Facebook, σύμφωνα με δημοσκοπήσεις που δημοσιεύτηκαν σήμερα, Κυριακή, στις ΗΠΑ και τη Γερμανία, την ίδια ώρα που ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Μαρκ Ζάκερμπεργκ ζήτησε και πάλι συγγνώμη για το πρόσφατο σκάνδαλο υπεξαίρεσης προσωπικών δεδομένων, με ολοσέλιδες καταχωρίσεις σε βρετανικές και αμερικανικές εφημερίδες.

Λιγότεροι από τους μισούς Αμερικανούς εμπιστεύονται το Facebook σε ό,τι αφορά την τήρηση της αμερικανικής νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με δημοσκόπηση του πρακτορείου Reuters και της εταιρείας Ipsos.

Η δημοσκόπηση του Reuters/Ipsos έδειξε ότι τέσσερις στους δέκα Αμερικανούς (41%) εμπιστεύονται ότι το Facebook θα τηρήσει τους νόμους που προστατεύουν τα προσωπικά δεδομένα τους. Τα ποσοστά είναι κατά πολύ υψηλότερα για την Amazon.com (66%), για το Google (62%) και τη Microsoft Corp (60%).

Άλλη δημοσκόπηση, στη γερμανική εφημερίδα Bild am Sonntag, δείχνει ότι το 60% των Γερμανών φοβούνται ότι το Facebook και άλλοι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης έχουν αρνητικές συνέπειες για τη Δημοκρατία.

Η δημοσκόπηση στην Bild έγινε από την εταιρεία Kantar EMNID. Μόνο το 33% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης έχουν θετική επίδραση στη Δημοκρατία, ενώ το 60% πιστεύει το αντίθετο.

Συγγνώμη από τον Ζάκερμπεργκ

Ο ιδρυτής και επικεφαλής του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ ζήτησε συγγνώμη επειδή «πρόδωσε την εμπιστοσύνη» των χρηστών, με ολοσέλιδες διαφημίσεις σε εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας, όπως στις βρετανικές Observer, Sunday Times και Guardian και στις αμερικανικές New York Times, Washington Post και Wall Street Journal.

Ο μεγαλύτερος ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως έχει μπει στο στόχαστρο, στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ και προσπαθεί να αποκαταστήσει τη φήμη του μεταξύ των χρηστών, των διαφημιστών, των πολιτικών και των επενδυτών.

Αφορμή στάθηκαν οι καταγγελίες ότι η βρετανική εταιρεία Cambridge Analytica απέκτησε παρανόμως πρόσβαση στις προσωπικές πληροφορίες εκατομμυρίων χρηστών και τις χρησιμοποίησε αργότερα στην προεκλογική εκστρατεία του Ντόναλντ Τραμπ στις ΗΠΑ.

Έκκληση να καταθέσει αυτοπροσώπως ο Ζάκερμπεργκ στο Κογκρέσο

Ο Αμερικανός, Δημοκρατικός βουλευτής Μαρκ Γουόρνερ, που είναι μέλος της Επιτροπής Πληροφοριών της Γερουσίας, δήλωσε σήμερα σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή Meet the Press του τηλεοπτικού δικτύου NBC ότι το Facebook δεν ήταν «απολυτώς διαθέσιμο» να εξηγήσει πώς χρησιμοποίησε η CA τα δεδομένα που συγκέντρωσε.

Επανέλαβε επίσης την έκκλησή του να καταθέσει αυτοπροσώπως ο Ζάκερμπεργκ στο Κογκρέσο.

ΑΠΕ/Reuters,in.gr

Sports in

Έτοιμος (και) για το Διηπειρωτικό ο Ολυμπιακός!

Αν η Κ19 των «ερυθρολεύκων» κατακτήσει του Τσάμπιονς Λιγκ Νέων θα παίξει στον τελικό του Ιντερκοντινεντάλ κόντρα στη Φλαμένγκο για το Παγκόσμιο Στέμμα!

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Τρίτη 19 Μαρτίου 2024