Τρένα με «αυτόματο πιλότο» θα δοκιμάσει φέτος η Alstom
Η γαλλική εταιρεία Alstom έκανε γνωστό ότι πρόκειται φέτος να πραγματοποιήσει στην Ολλανδία, σε πραγματικές συνθήκες, τις πρώτες δοκιμές αυτοματοποιημένων τρένων της.
Spotlight
-
«Μύλος» με τις δηλώσεις Κασσελάκη για τις δαπάνες στην Υγεία – Νέα επίθεση ΝΔ – Τι απαντά η Κεχαγιά
-
Ακραίο bullying σε 14χρονο στην Πέλλα - Έσβηναν συχνά τσιγάρα πάνω του, προσπάθησαν να τον πνίξουν με ζακέτα
-
«Άρχισαν να μας πετάνε αυγά» - Απίστευτο σκηνικό σε παράσταση με τον Αργύρη Ξάφη και την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη
-
Φλέσσα: Τα παιδιά στα Τέμπη τα σκοτώσαμε όλοι μαζί – Σφοδρή αντίδραση ΣΥΡΙΖΑ
Η γαλλική εταιρεία Alstom έκανε γνωστό ότι πρόκειται φέτος να πραγματοποιήσει στην Ολλανδία, σε πραγματικές συνθήκες, τις πρώτες δοκιμές αυτοματοποιημένων τρένων της.
Το τρένο μπορεί να διανύσει απόσταση περίπου 100 χιλιομέτρων, χωρίς την παραμικρή ανθρώπινη παρέμβαση. Ο οδηγός αρκείται σε εποπτικό ρόλο.
Στόχος των δοκιμών είναι να επιβεβαιωθεί ότι το αυτοματοποιημένο τρένο και το σύστημα σηματοδότησης επικοινωνούν σωστά, ώστε το τρένο να κινείται με ασφάλεια.
Η Alstom, σύμφωνα με το BBC, υπέγραψε συμφωνία με τις ολλανδικές εταιρείες ProRail και Rotterdam Rail Feeding για να πραγματοποιήσουν τα τεστ σε μια διπλή γραμμή μήκους 150 χιλιομέτρων, που συνδέει το Ρότερνταμ με τη Γερμανία.
Παρόλο που αυτοκίνητα, αεροπλάνα και πλοία γίνονται ολοένα πιο αυτόνομα, οι ειδικοί θεωρούν μάλλον απίθανο ότι τα τρένα θα γίνουν πλήρως αυτόνομα, χωρίς να υπάρχει κανένας άνθρωπος έστω στο ρόλο του οδηγού-επόπτη, ο οποίος θα μπορούσε να επέμβει αν κάτι έκτακτο συμβεί.
Η αυτόνομη τεχνολογία στα τρένα εξελίσσεται συνεχώς, αν και εκτιμάται ότι θα χρειασθούν 30 έως 50 χρόνια για να εφαρμοσθεί ευρέως στην Ευρώπη, κυρίως επειδή θα πρέπει να αυτοματοποιηθεί το σύστημα σηματοδότησης σε μεγάλες αποστάσεις και να αναβαθμισθεί το δίκτυο των γραμμών.
ΑΠΕ-ΜΠΕ,in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις