Ο Ρώσoς Άη Βασίλης κοντράρει τον Πούτιν σε δημοτικότητα
Το ερευνητικό κέντρο Brand Analytics σε έρευνα που πραγματοποίησε, βρήκε ότι τη δεύτερη θέση όσον αφορά την συχνότητα των αναφορών στα ρωσόφωνα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμονές των εορτών καταλαμβάνει ο Παππούς Χιονιάς (Αη Βασίλης της Ρωσίας). «Ήδη για δεύτερη εβδομάδα το πρόσωπο που αναφέρεται πιο συχνά στα ρωσόφωνα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο Παππούς Χιονιάς, παρότι αρκετές φορές καταλαμβάνει την πρώτη θέση σε δημοτικότητα, με βάση την τάση που καταγράφεται πολύ σύντομα θα βρίσκεται στην πρώτη θέση, παραμερίζοντας στην δεύτερη θέση τον Βλαντίμιρ Πούτιν», αναφέρεται στην ανακοίνωση της Brand Analytics, η οποία και ετοίμασε την επισκόπηση « Η Ρωσία του Νέους Έτους».
Spotlight
-
Μελέτη καταπέλτης για τα Τέμπη μιλά για αλλοίωση της σκηνής του εγκλήματος - Η αναφορά στις εύφλεκτες ουσίες
-
Γενς Στόλτενμπεργκ: «Δεν είναι πολύ αργά για να κερδίσει η Ουκρανία τον πόλεμο»
-
Το παρών του Αλέξη Τσίπρα
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
Το ερευνητικό κέντρο Brand Analytics σε έρευνα που πραγματοποίησε, βρήκε ότι τη δεύτερη θέση όσον αφορά την συχνότητα των αναφορών στα ρωσόφωνα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμονές των εορτών καταλαμβάνει ο Παππούς Χιονιάς (Αη Βασίλης της Ρωσίας).
«Ήδη για δεύτερη εβδομάδα το πρόσωπο που αναφέρεται πιο συχνά στα ρωσόφωνα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο Παππούς Χιονιάς, παρότι αρκετές φορές καταλαμβάνει την πρώτη θέση σε δημοτικότητα, με βάση την τάση που καταγράφεται πολύ σύντομα θα βρίσκεται στην πρώτη θέση, παραμερίζοντας στην δεύτερη θέση τον Βλαντίμιρ Πούτιν», αναφέρεται στην ανακοίνωση της Brand Analytics, η οποία και ετοίμασε την επισκόπηση « Η Ρωσία του Νέους Έτους».
Η επισκόπηση αναφέρεται επίσης στις ταινίες που βλέπουν περισσότερο οι Ρώσοι παραμονές της Πρωτοχρονιάς, και που είναι πιο δημοφιλής ο Παππούς Χιονιάς
Οι αναλυτές του κέντρου Brand Analytics, ανέλυσαν τον Δεκέμβριο του 2017 1 δισεκατομμύριο μηνύματα στα ρωσόφωνα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Πηγές δεδομένων που χρησιμοποιήθηκαν στην έρευνα υπήρξαν τα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης VKontakte Odnoklassniki, Moi Mir, Facebook, Instagram, YouTube, Vimeo, G+, Mir Tesen, όπως επίσης θεματικοί ιστότοποι, σχόλια και δημοσιεύματα στα ΜΜΕ
ΑΠΕ-ΜΠΕ,in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις