Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Συναίσθημα συν ηθική το μυστικό της επιτυχίας στο Twitter

Συναίσθημα συν ηθική το μυστικό της επιτυχίας στο Twitter

Τα μηνύματα στο Twitter που αφορούν πολιτικά και κοινωνικά θέματα είναι πιθανότερο να γίνουν viral, όταν η γλώσσα τους προδίδει συναισθηματική φόρτιση και ταυτόχρονα έχει ηθικό περιεχόμενο, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Τα μηνύματα στο Twitter που αφορούν πολιτικά και κοινωνικά θέματα είναι πιθανότερο να γίνουν viral, όταν η γλώσσα τους προδίδει συναισθηματική φόρτιση και ταυτόχρονα έχει ηθικό περιεχόμενο, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Ουίλιαμ Μπρέιντι του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS), ανέλυσαν περισσότερα από 560.000 μηνύματα (tweets) για διάφορα θέματα, από την οικονομία και την κλιματική αλλαγή έως το γάμο των ατόμων του ίδιου φύλου.

Διαπιστώθηκε ότι μηνύματα που περιέχουν συναισθηματικές και ηθικές λέξεις όπως «απληστία», «φόβος» και «καθήκον», έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να αναπαραχθούν και να διαδοθούν περαιτέρω μέσα στα online δίκτυα που συγκροτούν οι χρήστες με παρεμφερή ιδεολογία.

Εκτιμάται ότι μια «δυνατή» γλώσσα με συναισθηματικό και ηθικό περιεχόμενο αυξάνει τη μεταδοτικότητα των «τιτιβισμάτων» (retweet) κατά 20%. Όταν η γλώσσα των μηνυμάτων είναι μόνο ηθική ή μόνο συναισθηματική, η απήχηση ενός μηνύματος δεν είναι το ίδιο μεγάλη.

«Το περιεχόμενο που εξαπλώνεται περισσότερο, είναι αυτό που συνήθως έχει την μεγαλύτερη επίπτωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συνεπώς οι χρήστες, οι ηγέτες και οι πολιτικές ελίτ μπορούν να πετύχουν αυξημένη επιρροή, αν δώσουν έμφαση στην ηθικότητα και στο συναίσθημα, όταν στέλνουν online μηνύματα» δήλωσε ο Μπρέιντι.

Όμως, πρόσθεσε πως «παρόλο που αυτή η γλώσσα μπορεί να βοηθήσει την εξάπλωση του μηνύματος μεταξύ των ομοϊδεατών του αποστολέα, δεν είναι βέβαιο ότι θα έχει την ίδια απήχηση και σε όσους έχουν διαφορετική άποψη για τα πράγματα». Δε μπορεί να τα έχει κανείς όλα δικά του…

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ

Sports in

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης στη Νιόν για τον ημιτελικό της Κ19 του Ολυμπιακού

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης, μια μέρα μετά το έπος της Πόλης βρίσκεται και στη Νιόν για να παρακολουθήσει τον σπουδαίο ημιτελικό της Κ19 με τη Ναντ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024