Σε πόλεις της βόρειας Ιαπωνίας αποφάσισαν να κάνουν κάτι ριζικό για να λύσουν το πρόβλημα της επικοινωνίας που αντιμετωπίζουν οι ξένοι τουρίστες. Δημιούργησαν έναν δικτυακό τόπο από τον οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να «κατεβάσουν» σήμανση φιλική και κατανοητή.

Υπάρχουν 26 διαφορετικές εικόνες για κάθε περίσταση ή τουλάχιστον για τις βασικότερες καταστάσεις που αφορούν τουρίστες: ζητήματα που έχουν να κάνουν με το φαγητό, την υγιεινή, τις συναλλαγές κλπ.

Απλά έως απλοϊκά σκίτσα με το σχετικό μήνυμα.

Σε άλλες περιοχές της Ιαπωνίας έχουν πάντως υιοθετήσει πιο hi-tech λύσεις στο ζήτημα της επικοινωνίας, όπως εφαρμογές (apps) που μεταφράζουν ανακοινώσεις σε σιδηροδρομικούς σταθμούς.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ