Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Hood Groove: H oμάδα που «αγκαλιάζει» τους χορούς και τις τέχνες της hip hop κουλτούρας

Hood Groove: H oμάδα που «αγκαλιάζει» τους χορούς και τις τέχνες της hip hop κουλτούρας

...

Συνέντευξη: Τζωρτζίνα Ντούτση/Φωτογραφία: C.Allosi Photography

Η Hood Groove Management είναι μια νεοσύστατη ελληνική εταιρεία που έχει καταφέρει να επιτύχει κάτι μοναδικό για τα δεδομένα της Ελλάδας και του εξωτερικού: την προώθηση και υποστήριξη χορευτών του δρόμου και καλλιτεχνών (ΜCs, DJs, graffiti writers) από την κουλτούρα του Hip Hop.

Εμπνευστής και ιδρυτής της ο Γιώργος Καββαλάκης, ο οποίος εκτός από CEO και ο βασικός μάνατζερ των χορευτών ασχολείται και ο ίδιος με τους χορούς του Hip Hop από την ηλικία των 11 ετών. Όπως εξηγεί στο in.gr o Γιώργος Καββαλάκης, η ιδέα προέκυψε το 2014 σε ένα Hip Hop πάρτυ και ενάμιση χρόνο μετά η εταιρεία έχει καταφέρει να μετράει παρουσίες σε μεγάλα events ανά την Ελλάδα και παγκοσμίου επιπέδου διακρίσεις των χορευτών της σε αγωνιστικά events.

Πόσα χρόνια μετράει η Hood Groove Management και τι την κάνει μοναδική στο είδος της εντός και εκτός ελληνικών συνόρων;
«Η Hood Groove Management είναι σχεδόν ενάμιση χρόνο που υφίσταται νομικά. Αυτό που μας κάνει μοναδικούς είναι ότι επικεντρωνόμαστε σε κάτι πολύ συγκεκριμένο σαν «προιόν-υπηρεσία» και αυτό είναι οι χορευτές και γενικότερα οι καλλιτέχνες της κουλτούρας του δρόμου, δηλαδή του Hip Hop. Δεν υπάρχει καμία, πραγματικά, εταιρεία παγκοσμίως που να επικεντρώνεται σε αυτό και να μπορεί να δώσει ολοκληρωμένες λύσεις και ιδέες σε ότι έχει σχέση με αυτό».

Πώς προέκυψε η ιδέα της δημιουργίας της Hood Groove και ποια είναι δική σου σχέση με το breaking και την κουλτούρα του Hip Hop γενικότερα;
«Η Hip Hop κουλτούρα είναι κάτι που ζεις. Ασχολούμαι με αυτό από όταν είχα τα πρώτα μου ακούσματα την δεκαετία του ‘80. Χόρευα Hip Hop party dance από τα 11 μου χρόνια και σε όλη μου την εφηβεία και το σταμάτησα λόγω σχολών. Ωστόσο, αποφάσισα να ξεκινήσω να χορεύω ξανά στα 30 μου.

»Ξεκίνησα πάλι πιάνοντας το Breaking -είμαι και b-boy- αλλά και με το Popping. Τότε ασχολήθηκα περισσότερο με την κοινότητα. Μου ζητήσανε και βοήθησα αφιλοκερδώς σε κάποιους διαγωνισμούς με τις γνώσεις και τις επαφές μου, όντας μέσα στο επαγγελματικό στίβο για χρόνια, καθώς και μέσα σε μεγάλες εταιρείες.

»Η ιδέα ήρθε μία βραδιά του 2014 σε ένα Hip Hop party κάπου στο κέντρο της Αθήνας, σε μία συζήτηση με ρωτάει ένας b-boy αν θα μπορούσα να βρω σε εκείνο και την ομάδα του κάποιον χορηγό ή να τους κλείσω κάποια δουλειά. Αυτό ήταν! Εκεί σκέφτηκα αφού το κάνω τόσο καιρό για άλλους και το θέλουν ακόμα -και αυτό μεταφράζεται σε αρκετό χρόνο και για εμένα για να ασχοληθώ πραγματικά- γιατί να μην στήσω κάτι σωστό που να έχει οικονομικό όφελος για όλους τους εμπλεκομένους και να γίνει με τον καλύτερο και πιο επαγγελματικό τρόπο;».

Θα ανοίξω μια παρένθεση σε αυτό το σημείο για να σου ζητήσω να μας αναφέρεις όσα μας παρουσιάζεις από το διαδικτυακό αέρα του Rockha Radio, κάθε Παρασκευή.
«Εδώ και ένα χρόνο κάνω την εκπομπή The Classic στον διαδικτυακό αέρα του Rockha Radio όπου μιλάμε για Hip Hop και όλες τις επιρροές του. Είναι η μοναδική εκπομπή που θα ακούσει κάποιος πράγματα τόσο για την μουσική αλλά και τα υπόλοιπα στοιχεία της κουλτούρας. Με πληροφορίες για το πότε θα γίνουν event χορού, DJing, graffiti, beatboxing αλλά και για διακρίσεις που έρχονται σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά φυσικά και με αναφορές σε ιστορικά στοιχεία που σχετίζονται με τα παραπάνω.

»Την εκπομπή την ξεκίνησα μαζί με τον DJ Rawkuts και την Άνι, αλλά δυστυχώς στην πορεία τα παιδιά λόγο υποχρεώσεων δεν μπόρεσαν να συνεχίσουν. Το ραντεβού είναι κάθε Παρασκευή 4-6 μ.μ. στον Rockha Radio».

Εκτός από χορευτές, τι άλλους καλλιτέχνες έχει υπό τη σκέπη της η Hood Groove και γιατί ένας καλλιτέχνης να ενταχθεί στο δυναμικό της εταιρείας;
«Αυτή την στιγμή έχουμε την τιμή να έχουμε εντάξει στο δυναμικό μας beatbox με τον Human Drummachine, αλλά συνεργαζόμαστε επίσης και με MCs, DJs και παραγωγούς φυσικά όπως είναι και ο DJ Rawkuts ή ο Funkonami, αλλά και graffiti writers.

»Ένας καλλιτέχνης μπαίνοντας στο roster, αυτομάτως αποκτάει άλλο prestige σαν επαγγελματίας, καθώς πλέον εκπροσωπείται από εμάς, τον προωθούμε και τον παρουσιάζουμε με τον καλύτερο και πιο επαγγελματικό τρόπο. Από εκεί και πέρα δουλεύοντας για εμάς, καλύπτεται νομικά και φυσικά πλέον μπορεί να ασχοληθεί με αυτό που κάνει και όχι με όλα τα διαδικαστικά τα οποία τα αναλαμβάνει η Hood Groove».


Σε ποια events και δρώμενα συμμετέχουν οι καλλιτέχνες σας;
«Τα ξεχωρίζουμε σε τρεις κατηγορίες σαν εταιρεία. Στα αγωνιστικά events, στα καλλιτεχνικά δρώμενα και στα σεμινάρια. Τα αγωνιστικά έχουν να κάνουν με όλους τους διαγωνισμούς που γίνονται εντός και εκτός Ελλάδας. Εκεί πραγματικά οι καλλιτέχνες της Hood Groove έχουν να δείξουν τεράστιες διακρίσεις και πλούσια βιογραφικά, με συμμετοχές στα μεγαλύτερα events παγκοσμίως.

»Στο καλλιτεχνικό σκέλος, υπάρχουν οι παραστάσεις που λαμβάνουν μέρος, οι οποίες μπορεί να είναι χορευτικές ή χοροθεατρικές. Σε αυτά φυσικά συμπεριλαμβάνουμε και όλα τα projects που κάνουμε και ως εταιρεία με πελάτες.

»Στο κομμάτι των σεμιναρίων προωθούμε όλο αυτό που κάνουμε στην νεότερη γενιά αρχικά, αλλά και στους μεγαλύτερους. Τόσο με θεωρητικά σεμινάρια, αλλά φυσικά και με τους καλλιτέχνες μας που μεταφέρουν αυτό που κάνουν τόσο κινησιολογικά, αλλά και με τον τρόπο σκέψης».

Ποιο το επίπεδο, καθώς και ποιες διακρίσεις έχουν αποσπάσει οι χορευτές σας;
«Αυτό είναι κάτι που πρέπει να το μάθει ο κόσμος και αυτές οι διακρίσεις είναι ένας βασικός λόγος που πρέπει να φανούν οι καλλιτέχνες. Όλοι όσοι είναι στην Hood Groove έχουν διακρίσεις παγκόσμιου επιπέδου. Aναφέρω μερικές ενδεικτικά: ο B-boy Onel βρίσκεται στην 17η θέση της παγκόσμιας κατάταξης στο Breaking. Το 2016 έγινε ο πρώτος Έλληνας b-boy που κέρδισε στην σόλο κατηγορία κάποιο μεγάλο διαγωνισμό στο εξωτερικό και το έκανε δυο φορές με το Hip Hop Connection στην Ιταλία αλλά και το Area 47 που έγινε στην Γερμανία.

»Από εκεί και πέρα έχουμε τον b-boy Cut1 που ήταν στην 8άδα του παγκόσμιου διαγωνισμού Battle of the Year 2012, αλλά και η ομάδα του οι Lucky Dice που κέρδισαν τον διεθνή διαγωνισμό Fresh Skillz International που έγινε στο Manchester. Αλλά είναι και τα υπόλοιπα styles, όπως το Hip Hop όπου έχουμε τον Virtuozo που είναι ο πρώτος Έλληνας που έφερε διάκριση στην Ελλάδα στο Hip Hop, o οποίος έχει νίκες και διακρίσεις τόσο σε Ιταλία, αλλά και Γερμανία. Στο Locking o Dwave ήρθε το 2015 δεύτερος χάνοντας στον τελικό του SDK Germany. Φυσικά εντός συνόρων τα παιδιά έχουν κερδίσει πραγματικά τα πάντα».

Ποια είναι η ανταπόκριση της ελληνικής αγοράς και του κοινού στην προσπάθεια αυτή και ποιες δυσκολίες –ενδεχομένως- έχεις κληθεί να αντιμετωπίσεις;
«Η ανταπόκριση είναι απλά εντυπωσιακή μόλις το βλέπουν. Για αυτό είμαστε και τόσο σίγουροι για αυτό που έχουμε δημιουργήσει, οπότε τόσο ο κόσμος όσο και η αγορά ανταποκρίνονται κάτι παραπάνω από θετικά.

»Η μεγαλύτερη δυσκολία είναι ότι ο κόσμος, η αγορά και οι εταιρείες δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει αυτό το πράγμα στην Ελλάδα και πόσο μάλλον ότι είναι υψηλού επιπέδου. Στην συνέχεια αυτό που δεν γνωρίζουν και θέλουμε να αλλάξουμε είναι το που μπορεί κάποιος να βρει τέτοιους καλλιτέχνες. Συνήθως απευθύνονται σε σχολές χορού, το οποίο είναι λάθος, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν υπήρχε και τίποτα επαγγελματικά στημένο για να καλύψει αυτή την ανάγκη. Επίσης δεν έχουν κατά νου ότι οι δικοί μας χορευτές μπορούν να παρουσιάσουν κάτι σε οποιοδήποτε είδος μουσικής.

»Τέλος το άλλο δύσκολο κομμάτι είναι ότι προσπαθώ να πείσω εταιρείες ότι αξίζει να στηρίξουν οικονομικά τους καλλιτέχνες στο αγωνιστικό κομμάτι. Με την κατάλληλη προβολή οι street χορευτές έχουν όλα τα φόντα για να έχουν celebrity status και φυσικά πρέπει να αντιληφθούν ότι το διαγωνιστικό κομμάτι είναι μία αγορά παρθένα, οπότε μπορούν να προβληθούν εύκολα από εκεί μέσα».

Θεωρείς ότι το ελληνικό κοινό είναι εξοικειωμένο με την Hip Hop κουλτούρα, με όσα αυτή πρεσβεύει ή είναι κάτι εντελώς παρεξηγημένο στη χώρα μας;
«Το Hip Hop σαν κουλτούρα είναι πιθανότατα ότι πιο παρεξηγημένο υπάρχει στον πλανήτη. Φυσικά για αυτό φταίνε οι μεγάλες εταιρείες που βρήκαν κάτι να εκμεταλλευτούν με αποτέλεσμα να γίνει μία βιομηχανία εκατομμυρίων που πλέον εστιάζει μόνο στους ράπερς και με λάθος τρόπο.

»Όποιον ρωτήσεις για Hip Hop στο μυαλό του έχει μόνο τον ήχο boom bap. Ελάχιστοι ξέρουν πόσο Hip Hop είναι ο James Brown, ο Jimmy Castor, ο George Clinton. Ελάχιστοι ξέρουν πόσες και τι επιρροές έχει αυτή η κουλτούρα. Φυσικά ακόμα ποιο λίγοι είναι εκείνοι που ξέρουν ποιος είναι ο DJ Kool Herc, οι Rock Steady Crew, ο Grandwizard Theodore ή ακόμα και ο ελληνικής καταγωγής Taki183. Επίσης φαντάσου ότι αναφέρονται σε χορό RnB, κάτι που δεν υπάρχει. Rhythm ‘n’ Blues είναι είδος μουσικής και μόνο, ό,τι χορεύουν σε αυτό είναι συνήθως είτε Hip Hop steps ή κάτι ποιο commercial».

Ποια είναι τα επόμενα projects και events που βρίσκονται στα σκαριά και τι μπορείς να μας αποκαλύψεις για τις εκπλήξεις που μας επιφυλάσσετε;
«Αρχικά στα projects έχουμε στα σκαριά κάποια Hip Hop lives που μας έχουν ζητήσει B-boys. Επίσης ετοιμάζουμε και τα δικά μας θέματα που θα τα προωθήσουμε σε πελάτες, όπως ολοκληρωμένα shows με χορευτές, beatbox, DJs και MCs. Είμαστε στις συζητήσεις ακόμα και για μία ολοκληρωμένη παράσταση των Hip Hop τεχνών. Ενώ ετοιμάζουμε και κάτι σε ακαδημαϊκό επίπεδο που θα κάνει μεγάλη εντύπωση.

»Σε επίπεδο events έχουμε το Battle of the Best Athens που γίνεται στις 4 Φεβρουαρίου στην Τεχνόπολη στο Γκάζι, Μετά πάμε Πάτρα για το Stylin’ The Beat όπου λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν σύντομα καθώς θα είναι πολύ μεγάλο event. Ο Απρίλιος είναι γεμάτος, ξεκινώντας με το Hip Hop International την 1η Απριλίου στο Academy (Πειραιώς 117), μετά στα Χανιά στις 8 Απριλίου για ένα breaking event και στις 30 Απριλίου θα έχουμε το Breaking Bad στην Αρχιτεκτονική στο Γκάζι. Μία εβδομάδα μετά από αυτό πάμε Θεσσαλονίκη για το Battle of the Year Balkans».

Ποιο είναι το motto και το όραμα της Hood Groove;
«Το motto μας στους πελάτες και όχι μόνο, είναι ότι μπορούμε να εντυπωσιάσουμε τους πάντες (“We can impress anyone for you”). Γιατί πραγματικά μπορούμε να το κάνουμε θέτοντας τα υψηλότερα standards στο τελικό αποτέλεσμα με τον επαγγελματισμό που μας διακρίνει.

»Το όραμα της Hood Groove είναι αρχικά η αναγνώριση των καλλιτεχνών αυτών για τη δουλειά που κάνουν και τις διακρίσεις που φέρνουν. Στην συνέχεια να μάθουν όλοι τι εστί Hood Groove και τι μπορούν βρουν σε εμάς. Θέλουμε να είμαστε η πρώτη τους και ευελπιστούμε και η μοναδική σκέψη. Έχουμε την ποιότητα, έχουμε την ομάδα, έχουμε το marketing και το know how τόσο του business όσο και του τι προσφέρουμε, οπότε δεν τίθεται θέμα συζήτησης».


entertainment.in.gr

Sports in

«Κοκκινίζει» το «Βίλα Παρκ»: Πόσα εισιτήρια θα πάρει ο Ολυμπιακός…

Τα εισιτήρια που θα πάρει ο Ολυμπιακός για τον εκτός έδρας ημιτελικό με την Άστον Βίλα

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024