Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Ανανεωμένο εκ βάθρων, το BestPrice.gr στην υπηρεσία των καταναλωτών του Διαδικτύου

Ανανεωμένο εκ βάθρων, το BestPrice.gr στην υπηρεσία των καταναλωτών του Διαδικτύου

Την Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016 λανσάρεται η νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Phaistos Networks, στην οποία βασίζεται η υπηρεσία σύγκρισης τιμών BestPrice.gr. Ανανεωμένη εκ βάθρων, η υπηρεσία, μεταξύ  άλλων, επιτρέπει στον χρήστη να δει από ποια καταστήματα θα κάνει τις πλέον συμφέρουσες αγορές για όλα τα προϊόντα που πληρούν τις λεπτομερείς προδιαγραφές του.

Την Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016 λανσάρεται το νέο bestprice.gr, η νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Phaistos Networks για την υπηρεσία σύγκρισης τιμών. Ανανεωμένη εκ βάθρων η υπηρεσία, μεταξύ άλλων, επιτρέπει στον χρήστη να δει από ποια καταστήματα θα κάνει τις πλέον συμφέρουσες αγορές για όλα τα προϊόντα που πληρούν τις λεπτομερείς προδιαγραφές του.

Αγορές από τα καλύτερα και φθηνότερα καταστήματα

Στο νέο bestprice.gr εισάγεται η έννοια της έξυπνης λίστας, μια λίστα στην οποία ο χρήστης επιλέγει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν. Η πλατφόρμα της Phaistos αναλαμβάνει να βρει την καλύτερη τιμή για το σύνολό τους, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει αγορές από διαφορετικά καταστήματα, αλλά και να συμπεριλάβει στον υπολογισμό την εκτίμηση του κόστους των μεταφορικών ή/και τυχόν λοιπών χρεώσεων που προκύπτουν για παράδειγμα από τον τρόπο πληρωμής.

Επίσης, το bestprice.gr ενημερώνει το χρήστη για το εκτιμώμενο κόστος της παραγγελίας του ανά κατάστημα, ανάλογα με το ποια προϊόντα από τη λίστα του διαθέτει.

Το νέο BestPrice.gr βρίσκει τάχιστα την καλύτερη τιμή, συνυπολογίζοντας όχι μόνο την τιμή του προϊόντος αλλά και πλήθος άλλων καθοριστικών παραμέτρων του τελικού κόστους.

Τι, και από πού, να αγοράσω για να… φτιάξω ένα σύστημα VR;

Μια ακόμα ενδιαφέρουσα λειτουργία στο νέο bestprice.gr είναι οι επονομαζόμενες «Συλλογές», δηλαδή ομάδες προϊόντων που καλύπτουν μια ανάγκη, όπως για παράδειγμα τα ρούχα για μια εμφάνιση, τα μέρη ενός ολοκληρωμένου συστήματος gaming, τα αναλώσιμα ενός γραφείου κ.λπ.


Όλα όσα αγοράζετε ξανά και ξανά μέσω Διαδικτύου, μπορείτε να τα εντάξετε σε μια συλλογή ώστε να τα παραγγείλετε όποτε χρειαστεί -ή, όποτε σας συμφέρει- χωρίς να κάνετε εκ νέου την αναζήτηση των επιμέρους προϊόντων.

Κάθε χρήστης μπορεί να δημιουργεί τις δικές του συλλογές και να εντάσσει σε αυτές τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν, ανάλογα με το θέμα που ο ίδιος ορίζει -να δώσει τίτλο, περιγραφή και να εισάγει σημειώσεις ανά προϊόν. Με τον τρόπο αυτό έχει εύκολη πρόσβαση σε επιλεγμένα προϊόντα, τη στιγμή που τα χρειάζεται.

Από χρήστη σε χρήστη: «Τι πρέπει να αγοράσεις για…»

Οι συλλογές προϊόντων μπορεί να είναι ιδιωτικές αλλά και δημόσιες ώστε να κοινοποιούνται στα social media -μια ωραία ιδέα που μπορεί να διευκολύνει τις αγορές τρίτων. Εξάλλου, ο χρήστης μπορεί να δει την καλύτερη τιμή για κάθε συλλογή προϊόντων και τα καταστήματα που τα διαθέτουν.


Best Bundle: Το νέο bestprice.gr μπορεί να συνυπολογίσει τα μεταφορικά και λοιπά έξοδα για όλα τα προϊόντα που έχει εισάγει ο χρήστης σε μια «έξυπνη» λίστα, και να βρει από ποια καταστήματα πρέπει να αγοραστούν για να επιτευχθεί η πλέον συμφέρουσα αγορά του πακέτου.

«BestPrice, ειδοποίησέ με όταν η τιμή αυτού του smartwatch πέσει κάτω από τα €200»

Χρήσιμη αναμένεται να αποδειχτεί η υπηρεσία που στέλνει στα μέλη του bestprice.gr εξατομικευμένες ενημερώσεις για προσφορές και εκπτώσεις. Μπορούν για παράδειγμα, να ειδοποιούνται όταν υπάρχει σημαντική πτώση της τιμής ενός προϊόντος -με βάση την προηγούμενη καλύτερη τιμή- για το οποίο έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον -είτε γιατί βρίσκεται σε μια «λίστα επιθυμιών», είτε γιατί έχουν ενεργοποιήσει την «ειδοποίηση πτώσης τιμής» για το προϊόν αυτό.


Ο χρήστης μπορεί να φτιάξει τη δική του συλλογή προϊόντων που θα ήθελε να αγοράσει και να ζητήσει από το νέο bestprice.gr να τον ειδοποιήσει όταν σε ένα ή περισσότερα από αυτά μειωθεί στο επιθυμητό όριο η τιμή του ώστε να το αγοράσει.

Μάλιστα, οι χρήστες του bestprice.gr μπορούν να ζητήσουν να ειδοποιηθούν μόνο όταν η τιμή ενός προϊόντος πέσει κάτω από το όριο που οι ίδιοι έχουν ορίσει.

Τέλος, ο χρήστης που ενδιαφέρεται για αγορές ποσοτήτων, μπορεί να ζητήσει προσφορά από οσαδήποτε καταστήματα διαθέτουν το προϊόν και να ενημερωθεί εντός τριημέρου για την πλέον συμφέρουσα προσφορά πολλών τεμαχίων που υποβλήθηκε από τα συνεργαζόμενα καταστήματα.


Παράδειγμα μιας συλλογής ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ «Just for a Walk» από χρήστη του νέου BestPrice.gr

Κοινωνικό Δίκτυο για αγορές το νέο bestprice.gr

Η νέα πλατφόρμα δίνει στους χρήστες μια ακόμα δυνατότητα, μιας ιδιότυπης κοινωνικής δικτύωσης με τις αγορές στο επίκεντρο: Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν τόσο μεταξύ τους όσο και με τα καταστήματα. Πιο συγκεκριμένα, οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύουν τις ερωτήσεις τους σχετικά με τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και να λαμβάνουν απάντηση όχι μόνο από άλλους χρήστες, αλλά και από τα καταστήματα που τα διαθέτουν -μια καλή ευκαιρία για τους καταστηματάρχες να ξεχωρίσουν για την εξυπηρέτησή τους.

Ταχύτητα και ασφάλεια

Η Phaistos αναβάθμισε την πλατφόρμα του BestPrice με στόχο να το κάνει να ξεχωρίσει για την ταχύτατη διεκπεραίωση των αιτημάτων αναζήτησης, σύγκρισης και δημιουργίας των σχετικών προηγμένων, αλλά και απαιτητικών πλέον, αναφορών των αποτελεσμάτων. Καταρχήν, η μηχανή αναζήτησης, αποτέλεσμα της δεκαπενταετούς εμπειρίας χρήσης της, έχει βελτιωθεί ώστε να επεξεργάζεται με μεγαλύτερη ακρίβεια τις αναζητήσεις, τα ερωτήματα των χρηστών.

Ιδιαίτερη δε, έμφαση δίνεται στην ασφάλεια της υποδομής αλλά και στην εμπιστοσύνη στα συνεργαζόμενα καταστήματα. Σε ότι αφορά στην ασφάλεια, η εταιρεία δηλώνει πως έχει φροντίσει «για τη χρήση κάθε πρωτοκόλλου ασφαλείας, καθώς και για την υιοθέτηση και χρήση πολλαπλών συναφών πολιτικών που σχετίζονται με το περιεχόμενο ή και με την μεταφορά δεδομένων. Ως εκ τούτου, το BestPrice προσφέρει τον μέγιστο βαθμό ασφάλειας στο σύνολο των επιπέδων του.»

Καταστήματα με τη βούλα του BestPrice

Σχετικά με την πιστοποίηση των συνεργαζόμενων καταστημάτων, το BestPrice δηλώνει πως αξιολογεί τα καταστήματα με βάση συγκεκριμένα κριτήρια τα οποία σχετίζονται με τη λειτουργία αλλά και την εξυπηρέτηση από κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα. Εκείνα που ολοκληρώνουν με επιτυχία τη σχετική διαδικασία επισημαίνονται με ένα «BestPrice Badge» (Bronze, Silver, Gold, Platinum) ανάλογα με τα κριτήρια που πληρούν, ώστε οι δυνητικοί πελάτες τους να είναι σε θέση να διακρίνουν εύκολα ποια είναι τα πιστοποιημένα καταστήματα κατά την πλοήγησή τους στο BestPrice.gr.

Ακόμα, οι χρήστες μπορούν να βρίσκουν ποια από τα καταστήματα που διαθέτουν το προϊόν που τους ενδιαφέρει βρίσκονται κοντά τους. Επίσης, έχουν άμεση πρόσβαση στη διεύθυνση του καταστήματος, το τηλέφωνο καθώς και το ωράριο λειτουργίας.

Νέο περιβάλλον διεπαφής με τον χρήστη

Ακόμα, η Phaistos επένδυσε στην βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, ανασχεδιάζοντας πλήρως το BestPrice.gr, με κύριο κριτήριο να είναι φιλικό στον χρήστη και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σύγχρονου e-καταναλωτή. To BestPrice εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες κάθε συσκευής και εκτός από τη δυναμική προσαρμογή του σε κάθε μια από αυτές, προσφέρει επιπρόσθετα στοιχεία και υπηρεσίες όποτε το περιβάλλον και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της συσκευής στην οποία χρησιμοποιείται το επιτρέπουν.

Mobile First

Ειδικά σε ότι αφορά τις φορητές συσκευές, το BestPrice χρησιμοποιεί τις πλέον σύγχρονες και νέες μεθοδολογίες, οι οποίες επιτρέπουν τη μετατροπή της εμπειρίας χρήσης σε τηλέφωνο και tablet, εκτός από απλώς «responsive», σε «progressively enhanced». Με άλλα λόγια, το περιβάλλον -δηλαδή, η συσκευή, το hardware (το GPS, η GPU, η CPU), η υποστηριζόμενη ανάλυση (width x height, retina), Orientation καθορίζουν δυναμικά τις παραμέτρους που ορίζουν πώς μπορεί να χρησιμοποιήσει ο εκάστοτε επισκέπτης το BestPrice.

Τέλος, στην υπηρεσία των μελών του BestPrice τίθεται το BestPrice Bot, ένα Messenger Bot που είναι πάντα διαθέσιμο να βοηθήσει τους χρήστες που χρειάζονται βοήθεια στις αναζητήσεις τους. Μπορείτε να συνομιλήσετε μαζί του από τη διεύθυνση https://m.me/bestprice.gr.

Ανθή Παναγιωτάκη, @anthi

tech.in.gr

Sports in

Ολυμπιακός: Σίνα, Μουζακίτης και Χαράλαμπος Κωστούλας στην καλύτερη 11άδα του Youth League

Τρεις παίκτες του Ολυμπιακού συμπεριλήφθηκαν από την ιστοσελίδα Football talent Scout στην καλύτερη 11άδα της διοργάνωσης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024