Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Tαξί της Uber χωρίς οδηγό βγαίνουν για δουλειά στο Πίτσμπουργκ

Tαξί της Uber χωρίς οδηγό βγαίνουν για δουλειά στο Πίτσμπουργκ

Το Πίτσμπουργκ είναι διαβόητο για τις ανηφόρες και τους δαιδαλώδεις, γερασμένους δρόμους του. Είναι η μεγάλη πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει η Uber καθώς λανσάρει πιλοτικό πρόγραμμα με αυτόνομα ταξί.

Το Πίτσμπουργκ είναι διαβόητο για τις ανηφόρες και τους δαιδαλώδεις, γερασμένους δρόμους του. Είναι η μεγάλη πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει η Uber καθώς λανσάρει πιλοτικό πρόγραμμα με αυτόνομα ταξί.

Σχετικά λίγοι τυχεροί κάτοικοι του Πίτσμπουργκ έλαβαν πρόσκληση από την εταιρεία έξυπνης μετακίνησης για να συμμετάσχουν σε ένα πείραμα με το αυτοκίνητο του μέλλοντος, καλώντας τα ρομποτικά ταξί από την εφαρμογή της Uber στο κινητό τους τηλέφωνο.

«Πιστεύουμε ότι μπορεί να βοηθήσει με την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Πιστεύουμε ότι μπορεί να κάνει τις μεταφορές φτηνότερες και πιο εύκολα προσβάσιμες για τη συντριπτική πλειονότητα ανθρώπων» δήλωσε ο Ράφι Κρικόριαν, διευθυντής του Κέντρου Προηγμένων Τεχνολογιών της Uber, με έδρα το Πίτσμπουργκ.

Διαβάστε επίσης:

«Ήταν σαν οποιαδήποτε άλλη μέρα που πήρα Uber» λέει στο Associated Press ο 27χρονος Τέιλορ Πόλιερ, ο οποίος δήλωσε ικανοποιημένος με την αυτόνομη κούρσα από το σπίτι του μέχρι το μπαρ που εργάζεται.

Στα τροποποιημένα Ford Fusion που χρησιμοποιούνται στη δοκιμή, ένας έμπειρος οδηγός κάθεται στη θέση του οδηγού για να αναλάβει τον έλεγχο σε περίπτωση ανάγκης. Στη θέση του συνοδηγού, ένας τεχνικός παρακολουθεί τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε μια οθόνη.

Η κούρσα ανάμεσα στις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες και τις εταιρείες της Σίλικον Βάλεϊ για την τελειοποίηση των ρομποτικών οχημάτων όλο και εντείνεται το τελευταίο διάστημα. Εταιρείες όπως Google, η Audi, η Nissan και η Mercedes έχουν συμπληρώσει εκατομμύρια χιλιόμετρα σε δοκιμές, ενώ η Ford υπόσχεται ένα πλήρως αυτόνομο ταξί μέχρι το 2021.

Κάθε εταιρεία ακολουθεί διαφορετική προσέγγιση. Στα Ford Fusion της Uber, επτά κάμερες παρακολουθούν τους φωτεινούς σηματοδότες, ένα ραντάρ καταγράφει τις καιρικές συνθήκες και 20 περιστρεφόμενες δέσμες λέιζερ δημιουργούν διαρκώς έναν τρισδιάστατο χάρτη του περιβάλλοντος.

Η εμπορική αξιοποίηση της τεχνολογίας θα απαιτήσει πάντως μεγάλες αλλαγές στους νόμους που καλύπτουν σήμερα την αυτοκίνηση.

Η Uber, πάντως, φροντίζει να αξιοποιήσει τα «παραθυράκια» στην υφιστάμενη νομοθεσία: την περασμένη άνοιξη, υπάλληλοι της Uber άρχισαν να χρησιμοποιούν τα αυτόνομα Ford για τις καθημερινές μετακινήσεις τους στη δουλειά.

Σύμφωνα με την εταιρεία αυτό ήταν απόλυτα νόμιμο, αφού όλοι οι δοκιμαστές είχαν δίπλωμα και κάθονταν στη θέση του οδηγού.

Η υφιστάμενη νομοθεσία δεν λέει ρητά ότι ο οδηγός πρέπει να αγγίζει το τιμόνι…

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Το μεγάλο λάθος του Σλούκα έδωσε το πλεονέκτημα στην Μακάμπι (vid)

Ο Κώστας Σλούκας πήρε την λάθος απόφαση, τη λάθος στιγμή. Και η Μακάμπι…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024