Νέους δρόμους ανοίγει το Internet of Things σε ενημέρωση και ψυχαγωγία
Καθώς δισεκατομμύρια συσκευές αναμένεται να διασυνδεθούν τα επόμενα χρόνια, οι επιχειρήσεις ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι σε ιδανική θέση να αποκτήσουν σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα στην αγορά μέσω της χρήσης εφαρμογών ΙοΤ.
Spotlight
-
ΣΥΡΙΖΑ: Υπό κατάρρευση το ΕΣΥ – Με προοδευτική αντεπίθεση να βάλουμε φραγμό στη διάλυση της δημόσιας Υγείας
-
7 κινήσεις κατά της αϋπνίας
-
Σοκ με μητέρα 2 παιδιών: Της έκοψαν τα φρένα για να τη σκοτώσουν - Πώς κατάφερε να σταματήσει το αυτοκίνητο
-
Κλειστοί δρόμοι στην Αθήνα το Σάββατο για την Ολυμπιακή Φλόγα
Οι δυνατότητες του ΙοΤ στον χώρο της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας εκτείνονται από τη δημιουργία, τη μετάδοση και την εξατομίκευση περιεχομένου για νέες τεχνολογικές πλατφόρμες ως και τη μέτρηση της χρήσης των μέσων επικοινωνίας μέσω τεχνικών ανάλυσης δεδομένων.
Οι διαρκώς αυξανόμενες δυνατότητες των αισθητήρων του ΙοΤ όμως επιτρέπουν στις συνδεδεμένες συσκευές να διαβάζουν, να μετρούν και να κατανοούν τους καταναλωτές σε πρωτόγνωρα επίπεδα.
Για να εκμεταλλευτούν πλήρως τις ευκαιρίες που δημιουργεί το ΙοΤ υπάρχει επίσης η δυνατότητα να επεκταθούν σε τεχνολογικές πλατφόρμες που σήμερα δεν θεωρούνται μέρος του ψυχαγωγικού οικοσυστήματος ή που δεν έχουν εφευρεθεί ακόμη.
Στο μέλλον δεν θα είναι διόλου απίθανο να έχει ο καταναλωτής τη δυνατότητα να λαμβάνει ειδήσεις και πληροφορίες μέσω οικιακών συσκευών ή να κατεβάζει σε πραγματικό χρόνο βίντεο σε αυτο-οδηγούμενα αυτοκίνητα. Είναι σαφές ότι οι επερχόμενες τεχνολογικές εξελίξεις θα επαναπροσδιορίσουν δραματικά τις προσδοκίες των καταναλωτών στο κοντινό μέλλον.
Οι καλύτερες τεχνικές ανάλυσης δεδομένων (data analytics) θα συμβάλουν στη βελτίωση του σημερινού ελλιπούς συστήματος μέτρησης της κατανάλωσης περιεχομένου και υπηρεσιών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπως η αναγνώριση και αντιστοίχιση μοναδικών χρηστών που χρησιμοποιούν διαφορετικές πλατφόρμες, ενισχύοντας την κατανόηση των στελεχών μάρκετινγκ για το κοινό τους.
Αυτό το νέο επίπεδο πληροφόρησης και κατανόησης του εκάστοτε πλαισίου χρήσης που εξασφαλίζουν οι έξυπνες συσκευές θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να προσφέρουν στοχευμένες διαφημίσεις οι οποίες ανταποκρίνονται στη διάθεση, στη σωματική δραστηριότητα ή στη θέση ενός ατόμου σε πραγματικό χρόνο. Είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο θα ωθήσει τη διαφημιστική βιομηχανία να επαναπροσδιορίσει εντελώς το μέτρο της επιτυχίας της.
Οι μεγαλύτερες προκλήσεις σχετίζονται με τη διασφάλιση της ιδιωτικότητας και την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Η προστασία των προσωπικών δεδομένων είναι ένα θέμα με εκθετικά αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας καθώς το IoT συγκεντρώνει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και συνδέει όλο και περισσότερες συσκευές, λογισμικό, μηχανήματα και ανθρώπους.
Τόνια Τσακίρη
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις