Η Sony ετοιμάζει το ντεμπούτο του Playstation VR σε συνέδριο gaming
Επί τέσσερις ώρες η Sony θα προβάλλει περιεχόμενο εικονικής πραγματικότητας στις 15 Μαρτίου 2016 που θα μοιάζει αληθινό στις αισθήσεις των δημοσιογράφων που έχουν προσκληθεί κατά εκατοντάδες στο Σαν Φρανσίσκο εκείνη την ημέρα, στο πλαίσιο του (διόλου τυχαία) συνεδρίου 2016 Games Developers.
Spotlight
-
Προκλητικός ο Τσελίκ για τα θαλάσσια πάρκα στο Αιγαίο: «Δεν θα δεχτούμε μονομερείς ενέργειες»
-
Φοιτητής βρήκε παξιμάδι... βίδας στη σαλάτα που έτρωγε στο Πολυτεχνείο Κρήτης
-
Στα χέρια όχι και τόσο λαμπρών μυαλών ο πυρηνικός υποβρυχιακός στόλος της Κίνας
-
Οι 4 κακές συνήθειες που πρέπει να «κόψετε» αν θέλετε να εξελιχθείτε
Στο Σαν Φρανσίσκο θα συγκεντρωθούν στις 15 Μαρτίου 2016 οι δημοσιογράφοι τεχνολογίας μετά το πολυαναμενόμενο κάλεσμα της Sony που θα επιβεβαιώσει εάν το Playstation VR πράγματι θα κυκλοφορήσει το πρώτο εξάμηνο του έτους. Με 36 εκατομμύρια κατόχους Playstation 4, η Sony έχει ένα ατού έναντι των ανταγωνιστικών προτάσεων, αφού μπορεί να αξιοποιήσει την ισχυρή κονσόλα της για να βάλει τους παίκτες στο παιχνίδι της εικονικής πραγματικότητας.
- Ενημερωθείτε για τις νεότερες εξελίξεις στον τομέα της εικονικής πραγματικότητας, από το tech.in.gr
Προς το παρόν, δεν έχει γίνει γνωστή ούτε η ημερομηνία κυκλοφορίας -αν και αναμένεται το φθινόπωρο του 2016-, ούτε η τιμή του PSVR. Εντυπώσεις όμως έχουν ήδη καταγραφεί και μιλούν με επαινετικά λόγια για το αποτέλεσμα στο gaming, τη στιγμή που οι άλλες προτάσεις μάλλον εστιάζουν στην προβολή ή καταγραφή βίντεο 360 μοιρών, ή την προβολή περιεχομένου με τη χρήση ισχυρών smartphone, όχι όμως τόσο όσο μια μηχανή gaming όπως το PS4.
Από την άλλη, Oculus και HTC , αφήνουν τη σκληρή δουλειά στο PC και οι προγραμματιστές καλούνται να επιλέξουν που θα επενδύσουν την ενέργειά τους -PC, Playstation ή smartphone.
- Το Oculus Rift θα πωλείται στα 600 περίπου δολάρια. Το HTC Vive θα είναι ακριβότερο περίπου στα 800 δολάρια. Αμφότερα, απαιτούν ένα ισχυρό gaming PC, με τις κατάλληλες προδιαγραφές, ώστε να υποστηρίζουν την κάσκα εικονικής πραγματικότητας του αντίστοιχου κατασκευαστή (και κυρίως τις ελάχιστες τεχνικές προδιαγραφές που αφορούν στο τσιπ επεξεργασίας γραφικών των ιδιαίτερα απαιτητικών παιχνιδιών virtual reality, το ρυθμό αναπαραγωγής του σφαιρικού βίντεο, την ανταπόκριση στο συγχρονισμό κ.ά.).
- Περισσότερα για το HTC Vive
- Περισσότερα για το Oculus Rift
In.gr Τεχνολογία
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις