Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Τεστ: Διαδικτυακά καταστήματα αρχίζουν τις πωλήσεις μέσω Facebook

Τεστ: Διαδικτυακά καταστήματα αρχίζουν τις πωλήσεις μέσω Facebook

Στην σχεδίαση των Σελίδων που θα εμπεριέχουν την δυνατότητα διεξαγωγής πωλήσεων έχει προχωρήσει η Facebook Inc. Οι Σελίδες των επιχειρήσεων στο δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο μπορεί σε λίγο να μοιάζει περισσότερο με διαδικτυακό εμπορικό κέντρο, όπου οι χρήστες, εκτός από το να χαζεύουν τις βιτρίνες, θα μπορούν και να ψωνίζουν.

Στην σχεδίαση των Σελίδων που θα εμπεριέχουν την δυνατότητα διεξαγωγής πωλήσεων έχει προχωρήσει η Facebook Inc. Οι Σελίδες των επιχειρήσεων στο δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο μπορεί σε λίγο να μοιάζει περισσότερο με διαδικτυακό εμπορικό κέντρο, όπου οι χρήστες, εκτός από το να χαζεύουν τις βιτρίνες, θα μπορούν και να ψωνίζουν.

Το Buzzfeed μεταδίδει ότι ήδη έχουν ανοίξει τα πρώτα καταστήματα στο Facebook, Σελίδες όπου υπάρχει εκτός από το «Like» και το «Buy«. H marketing manager του προϊόντος, Emma Rodgers, δηλώνει ότι η νέα ενότητα «Shop» στις Σελίδες των επιχειρήσεων στο Facebook δίνει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να εκθέσουν τα προϊόντα τους απευθείας στο Facebook.

  • Πριν από έναν χρόνο, τον Ιούλιο του 2014, η υπηρεσία είχε ξεκινήσει τις δοκιμές, με την συμμετοχή περιορισμένου αριθμού καταστημάτων, τα οποία είχαν την επιλογή Buy στις σελίδες τους.

Λεπτομέρειες για τα ακριβή σχέδια ή τις χρεώσεις που θα αξιώνει η Facebook Inc. από όσες επιχειρήσεις ενδιαφέρονται να ανοίξουν e-shop στις Σελίδες του πολυσύχναστου μέσου δεν έχουν γίνει γνωστές, όπως το μερίδιο που θα ζητήσει η υπηρεσία. Φυσικά, η δραστηριότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να αποφέρει πολλαπλάσια έσοδα στην αμερικανική εταιρεία απ’ ότι η διαδικτυακή διαφήμιση, εκτιμά το Buzzfeed. Εντούτοις, ένα τέτοιο εγχείρημα θα πρέπει να είναι τόσο καλά σχεδιασμένο ώστε να αντιμετωπίσει και τις ανάλογες προκλήσεις. Οι χρήστες μπορεί να λένε ένα σωρό πράγματα για πλάκα στο Facebook, και να μην φοβούνται για τα προσωπικά τους δεδομένα ή ακόμα και την κατάληψη του λογαριασμού τους, όταν όμως κληθούν να δώσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας μάλλον θα εμφανιστούν επιφυλακτικοί.

Δεδομένης της πληροφόρησης της υπηρεσίας για τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις των μελών του, με κάθε λογής τρόπους, οι Σελίδες των καταστημάτων που θα εμφανίζονται μπροστά του θα επιλέγονται «κατά παραγγελία». Το Facebook μπορεί να αξιοποιήσει πλήθος πληροφοριών για τους δυνητικούς πελάτες των καταστημάτων που θα φιλοξενεί, εκτός από τα προφανή στοιχεία για την ηλικία, το φύλο ή την θέση κάθε μέλους του. Την πληροφορία αυτή την αντλεί συνδυάζοντας στοιχεία ακόμα και από τις επιλογές των φίλων τους, τι επιλέγουν να διαβάζουν και πολλά ακόμα στοιχεία από την συμπεριφορά των χρηστών.

Ανθή Παναγιωτάκη, @anthi

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024