Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Οι συνδρομητές της ΟΝ Telecoms, σε άλλο πάροχο πριν τις 30 Ιουνίου 2015

Οι συνδρομητές της ΟΝ Telecoms, σε άλλο πάροχο πριν τις 30 Ιουνίου 2015

Έκκληση να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους και να υποβάλλουν άμεσα αίτημα μετάβασης σε άλλο δίκτυο επικοινωνιών σε άλλο πάροχο απευθύνει από την ιστοσελίδα της η On Telecoms στους συνδρομητές της, προειδοποιώντας ότι θα σταματήσει να παρέχει το σύνολο των υπηρεσιών της στις 30 Ιουνίου 2015. Εν τω μεταξύ, συνδρομητές δέχονται αλλεπάλληλες κλήσεις από άλλα δίκτυα για να τους εγγράψουν στο δίκτυό τους.

Έκκληση να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους και να υποβάλλουν άμεσα αίτημα μετάβασης σε άλλο δίκτυο επικοινωνιών απευθύνει από την ιστοσελίδα της η On Telecoms στους συνδρομητές της, προειδοποιώντας ότι θα σταματήσει να παρέχει το σύνολο των υπηρεσιών της στις 30 Ιουνίου 2015. Οι συνδρομητές της ON καλούνται να υποβάλλουν αίτημα για να αποχωρήσουν χωρίς την καταβολή τέλους απενεργοποίησης-αποσύνδεσης.

  • Η ειδοποίηση της ΟΝ Telecoms δημοσιεύεται στην διεύθυνση
    http://www.on.gr/el/http/www.on.gr/downloads/important-note.pdf.
  • Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων εξέδωσε σχετική ανακοίνωση: «Με στόχο τη διασφάλιση της συνεχούς παροχής υπηρεσιών, η ΕΕΤΤ ενημερώνει τους συνδρομητές της On Telecoms να υποβάλλουν άμεσα αίτημα μεταφοράς σύνδεσης σε άλλο πάροχο, δεδομένου του χρόνου που απαιτείται για τη διεκπεραίωση σχετικών αιτημάτων, καθότι στις 30 Ιουνίου 2015 πρόκειται να διακοπούν οι υπηρεσίες τηλεφωνίας και Internet της εταιρίας που παρέχονται μέσω τοπικού βρόχου.»

Ακολουθεί η «Σημαντική ειδοποίηση» από την On Telecoms (επισημάνσεις από το tech.in.gr):

«Με την παρούσα, επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ότι, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλαμε το τελευταίο χρονικό διάστημα για την εξυγίανση της εταιρείας μας On Telecoms εν μέσω μιας ιδιαίτερα δυσχερούς οικονομικής συγκυρίας, θα είμαστε σε θέση να σας παράσχουμε τις υπηρεσίες τηλεφωνίας και τις λοιπές ηλεκτρονικές επικοινωνίες που απολαμβάνετε μέσω της σύνδεσής σας στο δίκτυό μας έως την 30.6.2015.

Ως εκ τούτου, σας γνωρίζουμε ότι έχετε τη δυνατότητα, με σχετικό αίτημά σας, να αποχωρήσετε από το δίκτυo της On Telecoms αζημίως (δηλαδή χωρίς την καταβολή τέλους απενεργοποίησης – αποσύνδεσης) και χωρίς οποιοδήποτε περιορισμό, με την αυτονόητη υποχρέωση εξόφλησης τυχόν οφειλόμενων τελών χρήσης των υπηρεσιών της εταιρείας μας.

Για τη διασφάλιση της αδιάλειπτης παροχής υπηρεσιών και για την αποφυγή τυχόν προβλημάτων κατά τη διατήρηση των τηλεφωνικών αριθμών που χρησιμοποιείτε, σας συνιστούμε ιδιαιτέρως και σας καλούμε όπως απευθυνθείτε άμεσα σε πάροχο υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών της επιλογής σας και προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες μετάβασης σε άλλο δίκτυο ηλεκτρονικών επικοινωνιών το συντομότερο δυνατό, λαμβανομένων υπόψη των συναφών τεχνικών ζητημάτων.

Εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν μεταβείτε σύμφωνα με τα ανωτέρω αναφερόμενα στο δίκτυο άλλου παρόχου υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών της επιλογής σας, σας γνωρίζουμε ότι η μεταξύ μας συμβατική σχέση θα παύσει οριστικά την 30.6.2015, χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση εκ μέρους της εταιρείας μας. Στην περίπτωση αυτή, η παρούσα αποτελεί ειδοποίηση καταγγελίας της μεταξύ μας σύμβασης, με ισχύ την 30η Ιουνίου 2015.

Σας ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη με την οποία μας περιβάλατε επί μακρό χρονικό διάστημα και ελπίζουμε ότι σύντομα θα είμαστε σε θέση να σας παράσχουμε ξανά τις ποιοτικές και πρωτοποριακές υπηρεσίες τηλεφωνίας, γρήγορου Internet & οπτικοακουστικού περιεχομένου (ψηφιακής τηλεόρασης) για τις οποίες μας ξεχωρίσατε.

Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την έγκαιρη και ομαλή μεταφορά της σύνδεσής σας και των τηλεφωνικών αριθμών που χρησιμοποιείτε στο δίκτυο του παρόχου της επιλογής σας.

Ευχαριστούμε και πάλι για την εμπιστοσύνη σας,

On Telecoms»

Ποιος θα κερδίσει τους συνδρομητές της On (και πώς);

Η ειδοποίηση αφορά σε 22.000 συνδρομητές, κάποιοι από τους οποίους αναφέρουν στο tech.in.gr ότι ενημερώθηκαν ανορθόδοξα για την επικείμενη διακοπή παροχής υπηρεσιών της εταιρείας καθώς δέχονται αλλεπάλληλες κλήσεις από άλλους παρόχους οι οποίοι με το επιχείρημα της επικείμενης διακοπής υπηρεσιών του παρόχου τους επιχειρούν να τους εγγράψουν στην δική τους συνδρομητική βάση. Απορίας άξιο είναι πώς απέκτησαν τους αριθμούς τηλεφώνου συνδρομητών της On Telecoms.

Πάντως, σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας για τους παρόχους πρέπει να γνωρίζετε τα εξής:

α) οι διαφημίσεις ή άλλες προσφορές να μην περιέχουν δηλώσεις ή οπτικές παρουσιάσεις που, άμεσα ή επαγωγικά, μέσω παραλείψεων, ασαφειών, ή υπερβολών, είναι πιθανό να παραπλανήσουν τον καταναλωτή .

β) Η προώθηση και η πώληση των υπηρεσιών του παρόχου, να γίνεται με σεβασμό προς τον καταναλωτή – με σεβασμό στις ώρες κοινής ησυχίας, όταν γίνεται επίσκεψη να επιδεικνύεται ταυτότητα ή κάρτα με φωτογραφία ή άλλο διακριτικό σήμα με τα στοιχεία του και την επωνυμία του παρόχου.

γ) Το προσωπικό του παρόχου, το οποίο ασχολείται με την προώθηση των υπηρεσιών, να ανακοινώνει αμέσως, στην αρχή της επικοινωνίας με τον καταναλωτή, το επώνυμό του, ποιον πάροχο εκπροσωπεί, ποιος είναι ο σκοπός της κλήσης ή της επίσκεψης και στην περίπτωση τηλεφωνικής κλήσης, τη θέση εργασίας του. Στην περίπτωση όπου ο καταναλωτής δηλώσει ή καταστήσει σαφές ότι δεν ενδιαφέρεται, ή ότι η κλήση ή η επίσκεψη είναι ενοχλητική για αυτόν, το προσωπικό του παρόχου να διακόπτει αμέσως την κλήση ή την επίσκεψη, χωρίς να επιμένει παρά την θέληση του καταναλωτή.

Πώς θα διατηρήσετε τον αριθμό του τηλεφώνου σας (φορητότητα)

Σημειώστε πως το αίτημα για να μεταφέρετε τον αριθμό τηλεφώνου που έχετε από την ON Telecoms -και γενικότερα τον αριθμό είτε σταθερής είτε κινητής τηλεφωνίας-, θα πρέπει να ικανοποιηθεί το αργότερο σε 10 εργάσιμες ημέρες από την υποβολή της αίτησης. Ωστόσο, αποτελεί προϋπόθεση να έχετε ενεργοποιημένη σύνδεση, «η οποία δε βρίσκεται σε διακοπή λόγω ληξιπρόθεσμων και απαιτητών οφειλών σας». Εάν δηλαδή έχει καταργηθεί η σύνδεσή σας με την εταιρεία, τότε ο αριθμός πλέον δε συνδέεται με εσάς και επομένως, δεν μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε ή να τον μεταφέρετε.
Με βάση αυτά τα στοιχεία (eett.gr), θα πρέπει να σπεύσετε να κάνετε αίτηση μεταφοράς του αριθμού σας σε νέο πάροχο τουλάχιστον δέκα ημέρες νωρίτερα από την 30η Ιουνίου 2015, ώστε να είναι εφικτή η μεταφορά.

Στις σελίδες ενημέρωσης των καταναλωτών για την φορητότητα, η αρμόδια Αρχή (ΕΕΤΤ) αναφέρει πως για τη σταθερή αλλά και για την κινητή τηλεφωνία, η υλοποίηση της φορητότητας των αριθμών των συνδρομητών θα πρέπει να ολοκληρωθεί το αργότερο σε 1 εργάσιμη ημέρα από την αποδοχή της αίτησης φορητότητας από τον υφιστάμενο πάροχο. Στην περίπτωση της συνυποβολής αιτήσεων φορητότητας και πλήρους αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου, η μεταφορά αριθμού διεκπεραιώνεται την ημέρα παράδοσης του πλήρους αποδεσμοποίητου τοπικού βρόχου.

Διαβάστε περισσότερα στο tech.in.gr για τις τρέχουσες εξελίξεις στην Τηλεφωνία:

Ανθή Παναγιωτάκη, @techingr

In.gr Τεχνολογία

Sports in

«Τρελάθηκε» ο Μπαρτζώκας: Οι πανηγυρισμοί μετά το τέλος του Παρτίζαν – Ολυμπιακός (vid)

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας ξέσπασε μετά την ανατροπή και το μεγάλο διπλό στο Βελιγράδι και πανηγύρισε έξαλλα τη νίκη του Ολυμπιακού.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024