Δοκιμαστικά, διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης app στο Google Play
Η Google ξεκινά πιλοτικά την εισαγωγή διαφημιστικών μηνυμάτων app στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google Play. Η πληρωμένη προβολή app εξυπηρετεί όχι μόνο τους προγραμματιστές που αναζητούν νέους τρόπους να ξεχωρίσουν, αλλά και τους χρήστες υποστηρίζει η Google (παραπέμποντας σε έρευνες που δείχνουν ότι οι επισκέψεις στον δικτυακό τόπο του διαφημιζόμενου μειώνονται δραστικά όταν σταματούν την διαφήμιση σε φορητές συσκευές).
Spotlight
-
Αυτό το επάγγελμα διατηρεί τον εγκέφαλο νέο
-
Διευκρινίσεις του υπουργείου Υγείας σχετικά με την εφαρμογή botox - Ποιες ειδικότητες γιατρών πρέπει να εμπιστεύεστε
-
Σοκ με μητέρα 2 παιδιών: Της έκοψαν τα φρένα για να τη σκοτώσουν - Πώς κατάφερε να σταματήσει το αυτοκίνητο
-
Παρουσία Τσίπρα γίνεται γνωστό το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ
Η Google ξεκινά, πιλοτικά, την εισαγωγή διαφημιστικών μηνυμάτων app στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google Play.
Η πληρωμένη προβολή app εξυπηρετεί όχι μόνο τους προγραμματιστές που αναζητούν νέους τρόπους να ξεχωρίσουν στην πυκνοκατοικημένο χώρα του Android, αλλά και τους χρήστες, υποστηρίζει η Google (παραπέμποντας σε έρευνες που δείχνουν ότι οι επισκέψεις στον δικτυακό τόπο του διαφημιζόμενου μειώνονται δραστικά εάν σταματήσει την διαφήμιση σε φορητές συσκευές).
Στη δοκιμή, συμμετέχουν πελάτες της Google που διαφημίζουν ήδη τα app τους στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης της Google.
H Google αναφέρει επίσης ότι το 2014 οι προγραμματιστές που διέθεταν τα app τους από το δικό της κατάστημα εφαρμογών -αποκόμισαν συνολικά 7 δισεκατομμύρια δολάρια -η Google κρατάει μερίδιο 30% από κάθε πώληση.
Ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσει ένα app στο Google Play σήμερα ήταν να αποτελέσει «επιλογή του συντάκτη» στην κατηγορία του. Η Google διαθέτει επίσης έναν σχετικό «οδηγό», απευθυνόμενη στους developer –μπορείτε να το βρείτε στο Google Play.
In.gr Τεχνολογία
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις